net krieltjes met slag gegeten met tofu erbij en een mineola na.Morgen gepofte aardappel met spruitjes
gisteren: italiaanse wrap met tomaat, kip en kaas met een eigen gemaakte salade.vandaag: ham/ prei, kaas schotel met gekookte krietjes in de schil
Gisteren: een roomschijfje met een prutje van champignons, ui, knofloof en paprikaVandaag: idem, want ik had te veel gemaakt en te weinig honger.... misschien vandaag met roerbakgroenten
Ga een groentenprutje maken van gourgette en auberginne brocoli en champigons en uien, wat kruiden erdoor en kijken maar of het smaakt
Gisterenavond quiche met ham/kaas/groente en sla met komkommer, tomaat en knoflooksaus.Vandaag groentesoep.
Pasamba schreef:Halve kip van de kermis en een broodje kroket. Ik zou zondag ook 1 halen, maar de rij stond bijna tot aan de Jumbo! Ben mooi weer omgedraaid dus
Ladyloe schreef:Mac donalds hmmm.. ik zaterdag geweest. Lekker bic mac menu en macflurry Zondag shoppen dus ook weer
Rode bietjes, aardappelen (gekookt en de restjes van gisteren gebakken) met kipfilet of een rundervink.
Anna-Jelly schreef:Ik zou zondag ook 1 halen, maar de rij stond bijna tot aan de Jumbo! Ben mooi weer omgedraaid dus Ja dat is bijna altijd zo rond etenstijd. Je moet er wat voor over hebben.