[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nanka

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:28

Hoi!
Nou ben goed verwend gister hoor!
Heb nieuwe laarzen gekregen, 4 longsleeve shirts, een vestje en een nieuwe broek + 2 tuniekjes.

Ingrid en Siz hebben gezellig gemeet....leuk!

Pivanti: Mooie jassen!

Ik ga straks eens een hele stapel was wegstrijken...pffff geen zin in maar ja moet toch gebeuren.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:32

Ik vind ook dat als je een eigen paard hebt dat je er dan elke dag naartoe moet, ook al is het maar even. Gewoon om te kijken of alles goed gaat. En ik weet ook van mezelf dat ik daar geen tijd voor heb, heb nl de neiging om mezelf volledig weg te cijferen en voorbij te rennen wat in het verleden bijna geleid heeft tot een burn out......Ben ondertussen een stuk rustiger en heb meer sch*ijt aan wat anderen denken en vinden, dat is wel prettig!
Verder heb ik een relatie(we wonen samen en we zijn nu ruim 9 jaar bij elkaar :+: ), een eigen huis, een hond en ik werk 32 uur in de week. Voor mij past daar nu geen paard tussen helaas......Maar wie weet wat de toekomst brengt?? Zeg nooit nooit!

Ik woon in de omgeving van Dordrecht, al weer bijna 6 jaar......Tjee wat gaat de tijd snel! Waar heb jij gewoond Pivanti?? En ik zit momenteel op mijn werk en kan de plaatjes van de jassen helaas niet openen :( . Ik bekijk ze thuis ff.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:33

nanka schreef:
Ik ga straks eens een hele stapel was wegstrijken...pffff geen zin in maar ja moet toch gebeuren.

Strijken is ook absoluut niet mijn hobby!! Sterkte!!!! ;)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:44

mogge :O

Bleugh, ben redelijk opgeknapt, alleen iedere keer als ik wat eet valt het verkeerd en ben ik een tijd misselijk daarna :=
Mijn eetgedrag van dit weekend is dus baggerslecht := niets fatsoenlijks gegeten, alleen wat brood en kwark :=

Ik ga echt niet elke dag naar Ruby hoor :D die vermaakt zich prima zonder mij :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:02

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:23

Hihi leuk Wen, goed feestje gehad dus!

ik ga mezelf in wat kleren hijsen en mezelf toch maar naar de stad slepen want ik moet toch echt kerstcadeautjes gaan halen :=
daarna nog richting Brielle, daar eten (of nja, soort van misschien := en vanavond vroeg mn mandje in :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:26

Ja behoorlijk goed feestje! :)) Was wel héél erg druk maar ook onwijs gezellig :D Gingen om half 11 richting kroeg en om 6 uur weer naar huis haha dus hebben ons goed vermaakt :)) Had m'n legging gemaakt en ben er niet uitgescheurd verder :') In m'n mooie bijenpakkie :)) Alleen m'n haarband met sprietjes is stukgemaakt door iemand :\ En toen kreeg ik van iemand anders een sambabal _O-

Wel rustig aan doen he als je ziek bent :(:)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:36

ja maar de pest is dat ik over mn ergste 'ziekzijngevoel' heen ben en dan kan ik ook niet meer stil zitten, dan vind ik dat laatste restje misselijkheid enzo maar stom :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:37

:)) Ja das lastig :=

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 13:16

Klinkt inderdaad als een leuk feestje Wendy, ben je nu niet verrot?? :+

Ingrid, jammer dat je nog niet echt lekker kan eten........

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 13:34

Luffie door een val van mijn paard. Precies op het muurtje van de mesthoop.

Ik ben de afgelopen 3 weken toch ca 2 kilo afgevallen. Woog vanochtend 81.5 Nu opblijven letten en vanaf jauari iets fanatieker aan de gang

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:20

magriet schreef:
Luffie door een val van mijn paard. Precies op het muurtje van de mesthoop.

Ik ben de afgelopen 3 weken toch ca 2 kilo afgevallen. Woog vanochtend 81.5 Nu opblijven letten en vanaf jauari iets fanatieker aan de gang

Hoe bedoel je, pech hebben?! Maar fijn dat je goed herstelt.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:54

Wendy klinkt als een leuk feestje maare vertel eens iets meer over je date.
Herstellen mag nu ook wel een keer. Het is ondertussen alweer 1.5 jaar geleden.
Gister even de stad in geweest, een uur of 3 maar ik was verrot toen ik thuis kwam.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:23

Nanke, bah strijken! dat vind ik ook zo'n verschrikkelijk iets!

Luffie, zo 9 jaar dat is al een hele tijd :) Het scheelt dat ik veel savonds werk en ma/di ben ik tussendoor vrij. Dus kan eigenlijk altijd overdag naar m'n paard. Als ik op maandag en dinsdag weleens van 7 tot 18u werk en savonds nog moet, vind ik dat ik de winter ook niet altijd even leuk. Of nou, als ik er eenmaal ben wel hoor. Gelukkig kom dat niet zo veel voor. Maar kan me voorstellen als je altijd overdag werkt en dan savonds altijd naar je paard zou moeten, dat iemand daar geen zin in heeft (zeker in de winter niet).
Ik merk inderdaad ook wel, dat wat anderen van je denken, je daar met de jaren steeds meer schijt aan krijgt ;) Als je jonger bent vind je dat veel belangrijker.
Ik heb in spijkenisse gewoond, 15 jaar lang.
Wat voor werk doe je, dat je ook op zondag werkt?

Vind het wel mooie jassen, zijn ook super goed waterdicht als ik mag geloven wat er bij geschreven staat. Maar denk niet dat ik t doe, want heb gewoon even niet zoveel. Ben ook aan het autorijlessen, wil dan ook straks een goedkoop autootje kopen... dus denk dat ik gewoon verstandig moet zijn, en geen jas kopen. Wordt nu toch kouder, dus minder regen ;)

Ingrid, fijn dat je je weer wat beter voelt.

Wendy, klinkt als een erg geslaagd feest! Leuk een date! Vertel :D

Margriet, je bent echt al lang bezig met herstellen! pff

Vanmorgen uitgeslapen en naar stal geweest. Knol even los gelongeerd. Liep wel goed. Heeft niets overgehouden aan z'n eerste bosritje weer. Hij was juist ietsjes actiever met longeren, dus misschien heeft dat bosritje hem wel goed gedaan!

Wilde morgen eigenlijk weer gaan rijden. Maar ja.. ze belde net van t werk van morgen dat dat kind een grote epileptische aanval heeft gehad en in t ziekenhuis ligt, dus morgen gaat ze niet naar school. En ik ga dan heel de dag werken van 7 tot 18 ofzo. Weet nog niet precies, ligt er ook aan of ze vanavond naar huis gaat of morgenochtend. Was alweer paar weken geleden dat ze zo'n grote aanval heeft gehad. Dus bosritje gaat niet door morgen.. dinsdag dan maar.

Ik ga nu even douchen want straks om 15u werken.. avonddienst...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:56

Tja, 9 jaar alweer ja, en we houden nog steeds van elkaar ;) .
Ik werk ook onregelmatig hoor, ik werk op een administratieve functie bij de politie. Maar toch kom ik dan af en toe tijd tekort.....Wat doe jij voor werk dan??
En wat grappig, ik heb ook 1,5 jaar in Spijkenisse gewoond!!!! Dat is nu ongeveer 7 a 8 jaar geleden. Ook toeval! :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:11

Wat grappig, dat jullie in Spijkenisse hebben gewoond :+ ik woonde tot vorige maand in Brielle :+

Zit nu bij mn ouders, krijg vanavond biefstuk met gebakken aardappeltjes, dus ben benieuwd hoe dat gaat vallen :+

Net mn vader even geholpen met excelbestandje waar ie op zat te vloeken :')

Ben gelukkig geslaagd voor mn kerstcadeautjes *\o/* alleen voor Niels heb ik nog niets, dat moet ik nog even zien te regelen :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:26

Luffie: Heb het goed zwaar nu ja :') haha Denk dat ik zo maar even op bed ga liggen :=

Margriet: 2 kilo in 3 weken vind ik toch al heel netjes hoor! :j

Pivanti: Naja raakte met een jongen aan de praat die dus voor dit feest op 't eiland was met een groep vrienden en hier wel vaker komt (zit bij de marine) en eigenlijk de hele avond gezellig gekletst en melig gedaan en uiteindelijk ook gekust en nummers uitgewisseld :o Heb gisteravond nog een smsje van 'm gehad en nu net wat teruggestuurd := Dus zie wel hoe het loopt :)
Fijn dat het met het paard goed gaat! :j
En jeetje wat heftig zo'n epileptische aanval. Gaat het nu wel weer beter?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:46

Fotospam :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:47

Wat heerlijk die kudde zo! En ze ziet er goed uit! :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:56

Ja he :)) je ziet het er niet aan af dat ze kort geleden is afgespeend en heeft moeten wennen aan een nieuwe omgeving :n
Ze is helemaal happy en relaxed daar!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:14

zo, net gegeten en het lijkt goed te vallen (nog niet zo misselijk als ik was heel de tijd := ) dus ga zo maar weer eens richting Rotterdam!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:41

Zijn dat die foto's waar ik als een malloot door het weiland aan het rennen was om er wat actie in te krijgen? :+ zijn mooie plaatjes geworden! Knappe Ruby :j

Ohh die 1e jas is heel gaaf Pivanti!!

Wendy heeft een mooi feestje gehad :D

Ik ben gisteren ook nog op stap geweest, en veel te veel gedronken natuurlijk...pfff ik was echt zo zat als een toeter haha. Vanmorgen moest ik er weer vroeg uit, want had wedstrijd. Had me bijna verslapen haha, moest keihard haasten. Volgens mij mocht ik echt nog niet autorijden eigenlijk :oo

Maarrrrrr wedstrijd is goed gegaan!!! 189 en 184 punten en mag nu L1 gaan starten :):)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:45

Echt fijn dat ze het zo naar haar zin heeft idd Ingrid!! :j

Dat klinkt ook als een mooi feestje Sizzy! :))
En wat goed van je wedstrijd!! :D Ga je ook meteen over naar de L1 of blijf je nog even in de B? :)

Ik ben ook nog lichtelijk brak :=
Net nog wat zitten smsen met die jongen := Of ik nog uitging vanavond... Maar nee dat trek ik echt niet := Weekend van kerst is ie waarschijnlijk weer op 't eiland, ben benieuwd := (gaat morgenochtend weer vroeg naar huis)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:45

Nee ik ga lekker over :j

leuk een dat Wen :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:54

Als het goed voelt moet je dat lekker doen idd :j

Moet nog blijken of het leuk is :)) Was iig erg gezellig en zie verder wel hoe het loopt :)
Vanavond lekker op tijd naar bed :) Morgen komen ouders weer thuis. Vrijdag naar vriendin in Eindhoven (die dit weekend hier was :)) ) daar 's avonds een gala van de dansvereniging (mag weer in een mooie jurk en weer eens stijldansen :D ) en die zaterdagavond ook nog een gala bij andere dansschool. En dan zondag wss lekker naar de sauna :) Al helemaal zin in! :D