Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lana_te schreef:@sanne: dat vestje is echt gaaf! Maar ja 100 euro is al wat minder geweldig. Leuke polo.
@madeira: Meid, we weten alemaal dat je goed bent met honden! Waarom herpak je je eerste keuze niet en gaat het
gewoon proberen! Als je iets doet wat je graag doet zit je ook veel beter in je vel. Als je het gevoel ervoor hebt
dan moet dat toch lukken denk ik? Er zijn zoveel dingen te doenm et honden! Zelfs toiletage.Maar je moet gewoon
volgen wat je graag volgt, zo ga je tenminste niet hele je leven met dat knagende gevoel zitten.
Ik zelf droom van een opleiding "psychologie" en dan aan de universiteit. Maar ik denk dat dat een beetje hoog
gegrepen is. Ik ben namelijk van het ASO (latijn en moderne) veranderd naar het TSO (handel enzo) waar ik nu nog
steeds zit. Ik haal 80% maar toch vrees ik ervoor omdat mijn midelbare opleiding een beetje te laag zou kunnen
zijn. Ik heb het mezelf al beklaagd! Ik was in de tijd gewoon een iritant vervelend wicht die aan alles haar
voeten veegde.![]()
Meiden, is er een bijeenkomst?
benangelique schreef:patricia, ik bedoel de ander; die van pablo! jij post hier regelmatig
katia, volgens mij ben jij weer iets heel lekkers aan het klaarmaken!.