Is het handig om hem misschien een brief te schrijven, zodat je alles op een rijtje kunt zetten en hem desnoods aan hem voorleest? Zo vergeet je niks en kun je alles wel op een juiste manier zeggen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en ik denk dat beetje rust en afstand daar wel goed voro is, maar hij ziet dat dan als weglopen voor problemen geloof ik
Ik zou dus ook even wat afstand nemen tot je lekker in je ritme bent of op zijn minst jezelf wat aangenamer voelt en niet telkens doodop bent want zo lukt het niet
Over zaterdag, ik kan begrijpen dat hij vrijdag ergens anders slaapt maar dat hij dan zaterdag bij je slaapt
(voor ik iemand over me heen krijg
) En je doet toch samen dingen? Want ik begrijp uit je bericht dat je na het ontbijt elk je eigen gangetje gaat?
jammer zeg van de discussie, heb je het niet,zoals iemand al zei, op je pc staan zodat je alsnog het kan inleveren? Of is het daar te laat voor? Ik schrok eerlijk gezegd wel toen je dat schreef, had je ouder verwacht 
Ben er ook niet trots op
Het was een race dag en ben de hele dag onderweg geweest, gaan nu ook pas eten omdat ik sinds mijn thuiskomt(kwart voor vijf) aan het slapen ben, na het eten kruip ik mijn bed in, ben echt doodop! Morgen weer een nieuwe dag

)
)
dus van allebei een beetje
)

) was in samenspraak met diëtiste maar de hamburger en pizza niet 

en dan zien we wel hoe of wat

Ingrid, wel aan je zelf blijven denken he meissie 
Ben elke keer al voor 7 uur ofzo wakker terwijl ik er écht niet zo vroeg uit hoef
en ben ook gewoon nog moe dan, dus snap niet waarom ik niet gewoon door blijf slapen
En vind het altijd zo eng om te fietsen als er zo'n klein laagje sneeuw op de weg ligt, wordt zo snel glad
Denk dat ik straks maar ga lopen naar de buuf om de paardjes te doen

ga iig niet in de kantine lunchen, dan kan ik gewoon lekker op half 4 naar huis
Ook wel es lekker