[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:43

Een potje janken kan idd soms heerlijk opluchten :j
Is het handig om hem misschien een brief te schrijven, zodat je alles op een rijtje kunt zetten en hem desnoods aan hem voorleest? Zo vergeet je niks en kun je alles wel op een juiste manier zeggen.

xingridx

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:50

haha volgens mij gaf ik jou twee dagen terug dezelfde tip :+

Nee, het probleem is gewoon een beetje dat we nu een beetje in deze spiraal blijven hangen, en we hebben inmiddels echt zoveel moeilijke gesprekken gehad en we weten ook allebei van elkaar waar we ons aan irriteren en wat beter moet, dat is het probleem niet...alleen ben ik heel snel op mijn teentjes getrapt als hij vervolgens iedere keer als hij binnenkomt dus iets noemt wat ik moet doen of wat ik niet gedaan heb...waarop ik steken onder water ga geven, wat de sfeer ook niet bevordert...

Dus moeten gewoon even die spiraal uit :) en ik denk dat beetje rust en afstand daar wel goed voro is, maar hij ziet dat dan als weglopen voor problemen geloof ik

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:56

ingrid, :(:) Ik zou dus ook even wat afstand nemen tot je lekker in je ritme bent of op zijn minst jezelf wat aangenamer voelt en niet telkens doodop bent want zo lukt het niet :n Over zaterdag, ik kan begrijpen dat hij vrijdag ergens anders slaapt maar dat hij dan zaterdag bij je slaapt :j (voor ik iemand over me heen krijg :o ) En je doet toch samen dingen? Want ik begrijp uit je bericht dat je na het ontbijt elk je eigen gangetje gaat?
paulien, :(:) jammer zeg van de discussie, heb je het niet,zoals iemand al zei, op je pc staan zodat je alsnog het kan inleveren? Of is het daar te laat voor? Ik schrok eerlijk gezegd wel toen je dat schreef, had je ouder verwacht :o
BA, is het lekkage gemaakt?

Mijn dag:
o: koffiekoek
t: mandarijn
t: mandarijn
l: broodje gezond
t: hamburger
a: pizza

Mijn dag is echt niet gezond :n Ben er ook niet trots op :n Het was een race dag en ben de hele dag onderweg geweest, gaan nu ook pas eten omdat ik sinds mijn thuiskomt(kwart voor vijf) aan het slapen ben, na het eten kruip ik mijn bed in, ben echt doodop! Morgen weer een nieuwe dag :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:04

Ik ga morgen uitgebreider op je reageren ingrid, voor nu sterkte :(:)

Ik ga trein pakken richting Amsterdam :wave:

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:06

Armaris, ik ga je even pb'en voor heel het topic alleen maar met mijn issues volstaat ;)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:13

Ok, is goed, zie het wel verschijnen :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:17

oh ja, zal ook nog even mijn dag opschrijven, ook niet om over naar huis te schrijven...had het zo leuk uitgedacht gister, maar doordat ik heel de dag op de Delftse bedrijvendagen stond, kwam er eigenlijk neits van :+

O: 250 ml goedemorgen, cracker smeerkaas
T: 2 bb chocopasta
T: 1 liga
L: bruin bolletje met zalm, bruin bolletje kaas, krentenbol, beetje zalmsalade (geloof ik :+ )
T: 1 liga (dus de andere helft van het pakje :+ )
D: aardappels, boontjes, draadjesvlees

Liga uiteraard niet goed, ook geen fruit, maar kon ook niet echt eten tijdens de beurs :=
en moet zeggen dat ik na de lunch ook écht vol zat, had pas in de trein weer iets wat een beetje op trek leek.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:26

Welke beurs had je nou eigenlijk? :o

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:28

Ingrid, knuffel voor jou... ben toch stiekum wel blij met mijn romantische vriendje :)

Mijn dag:
O: kellogs met magere yoghurt
T: eierkoek, mueslireep
L: 3 vb kipfilet
T: bros :o
A: beetje stampot rode kool en een beetje stampot zuurkool, schnitzel
(oma had 2 soorten stampot, kon niet kiezen :Y) dus van allebei een beetje :9)
T: paar yoghurtgums, druiven

Niet een al te beste dag... vanmiddag zat ik bij de nagelstyliste, toen ben ik gewoon vergeten wat te eten...

Planning voor morgen:
O: kellogs met magere yoghurt, ontbijtcracker met kaas
T: eierkoek
L: 2 of 3 vb met ?
T: druiven
T: opkikker, mueslireep
A: heb gemarineerde kip uit de diepvries gehaald, moet er nog wat bij verzinnen
T: ?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:37

De Delftse bedrijvendagen :)
Beurs waar heel veel bedrijven in de omgeving van Delft zich presenteren en waar studenten die bijna/al afgestudeerd zijn of een stage zoeken een beetje rond kunnen kijken naar een geschikt bedrijf daarvoor :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:09

Tja meiden, alleen maar huilen huilen huilen. Omdat ik het WEL heb ingeleverd. Daarom baal ik. Hoop dat mijn hond in elkgeval heel blijft als er echt een onvoldoende komt.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:28

Hoezo Paulien? :(:)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:34

Nouja, weet gewoon niet wat ik onder een 'dik probleem' moet verstaan, ik denk dan gelijk aan mensen in elkaar slaan ofzo?? Nouja, zolang ze van mijn hond tenminste afblijven. Morgen het eerste uur maar even praten met mijn mentor.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:38

Als je dat denkt zou ik zeker met je mentor praten, er is vast wel een misverstand geweest als jij zegt dat je het hebt ingeleverd :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:42

is het niet gewoon bangmakerij paulien? als je het wel hebt ingeleverd, is er vast iets fout gegaan op school. weten je ouders dit en hoe reageerden zij?

ingrid, wat een stress is dit zeg! kan je er net even niet bij hebben nu het zo druk is allemaal. uit een negatieve spiraal komen is niet makkelijk en kan je vaak niet zelf. je moet het echt met zijn tweetjes oplossen. is het een idee dat jullie even 2 daagjes met z'n tweetjes weggaan? simpel hutje op de hei oid?

armaris, geen beste dag nee. komt dat? lekkage niet verholpen. ze kunnen niet vinden waar het aan ligt. volgens de weersvoorspellingen is het van het weekend droog, dus komen ze zaterdag terug om het dak open te snijden en de lekkage-sporen te volgen. het is gewoon niet duidelijk waar het vandaan komt.

suus, wat ga je nu nog in amsterdam doen dan?

ik echt een k*t humeur nu. had me onwijs verheugd om weer 2 weken fulltime op stal te zijn en nu valt het heel erg tegen. eerst was de baan zo hard dat ik alleen aan de hand of onder de man kon stappen, toen sneeuwde het waardoor het onverantwoord was op weg te gaan, gisteren regende het keihard maar heb ik wel gelongeerd en nu zat alles op slot en kon ik dus de baklichten niet aandoen.
van alle keren dat ik nu extra geweest ben, heb ik er welgeteld 1x op kunnen zitten :(
paard wordt er ook niet bepaald beter van. hij komt er wel uit, maar echt loswerken gebeurt dan natuurlijk niet.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:47

Ik heb echt een race dag gehad, broodje gezond en cola(zie net dat ik dat er niet bij heb geschreven :oo) was in samenspraak met diëtiste maar de hamburger en pizza niet :n
Hamburger omdat ik weg moest en vergeten was om een tussendoortje mee te nemen en dat een snelle hap was en de pizza omdat ik en vriendlief beiden een halve avond hebben geslapen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:50

Een ander meisje kwam online en heeft het netjes uitgelegd, en zij hebben geen onvoldoende, alleen ik waarschijndelijk, nou jammer dan. :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:22

joh armaris. voor een keertje is het geen ramp hoor. morgen gewoon weer een gezonde dag.

paulien, jammer van die onvoldoende maar dat is dan maar zo. kon ze ook uitleggen aan je waarom de rest zo frustie reageerden?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:36

Gewoon morgen even met je mentor praten en het uitleggen.. paulien! :)

Balen zeg Angelique!! bij ons is de bak ook zo slecht steeds.. ook alleen gestapt vandaag.. maar heb al vanaf de kerst amper gereden in de bak... Kan het op 1 hand tellen.. en daarvoor kon het ook niet altijd... Hoop dat het nu echt heeeeell snel beter weer gaat worden!

Zoo is kei glad buiten! ging zo onderuit met de scooter! daarna nog maar 15/20km per uur gereden...

Niet bij pilates geweest... schaam schaam...
Kwam bij die vriendin, wij kletsen... dus ik zeg.. volgens mij moeten we weleens weg ... Ja hoor.. was het al half9 geweest en de les al begonnen en we moesten er nog heen! dus ja.. maar film gekeken.. Schandalig !

Ohh en ik sms mn zusje net.. omdat zij ook met de scooter gaat... om te zeggen dat t erg glad is, mocht ze aan t werk zijn toevallig.. Smst ze terug dat cake aan het bakken is want die moet haar vriend morgen meenemen naar het werk.. Dus ik zo; ga gaat hij trakteren op het werk! Blijkt hij morgen jarig te zijn!!! zoo dom dat ik dat geen eens weet!

Was ook de verjaardag van mn opa bijna vergeten, is dat me ma me eraan herinnerde... :+

Gelukkig... ze smst terug dat zij opa's verjaardag ook was vergeten, maar omdat me ma haar ook eraan herinnert had, had ze niet vergeten hem te feliciteren

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 08:59

Goedemorgen :O

Bar slecht geslapen weer, ging weer niet zo lekker, tijdje rust en elkaar even niet zien ziet hij niet zitten, vind ie niet nodig. Maar goed, rond half 12 nog maar mn bed uitgegaan en even bij mams uitgehuild/gepraat, kon ik iig weer even bij iemand mn ei kwijt. Het is alleen zo jammer dat mn moeder er van overtuigd is dat het niet meer goed gaat komen, wat dan weer niet zo helpt, maar goed, kon het iig even van me af praten :)

ben wel echt kapot op het moment, kom echt gewoon een aantal uur slaap te kort, dus denk dat ik er vanavond heel vroeg in lig :) en dan zien we wel hoe of wat

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:06

:O :wave:
:(:) Ingrid, wel aan je zelf blijven denken he meissie :(:)
Hier ook slecht geslapen en moeee :O Ben elke keer al voor 7 uur ofzo wakker terwijl ik er écht niet zo vroeg uit hoef :+ en ben ook gewoon nog moe dan, dus snap niet waarom ik niet gewoon door blijf slapen :+ :')
Het is hier weer wit buiten.. Vind er niks aan := En vind het altijd zo eng om te fietsen als er zo'n klein laagje sneeuw op de weg ligt, wordt zo snel glad :o Denk dat ik straks maar ga lopen naar de buuf om de paardjes te doen :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:08

hier is het net een ijsbaan! ben letterlijk van de bus richting kantoor geglibberd :=

Wendy, ja doe mn best :) ga iig niet in de kantine lunchen, dan kan ik gewoon lekker op half 4 naar huis :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:15

Dat is mooi op tijd :j Ook wel es lekker :)
Ik ga zo maar es aankleden en ontbijten en dan richting paardjes :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:21

Goedemorgen :wave:

Knuffel voor Paulien en Ingrid :j

Ik val helemaal neit echt af te laatste tijd, komt waarschijnlijk ook door het niet fanatiek sporten. Hoop vanavond weer te gaan, maar ik voel me de laatste tijd zo moe en lamlendig dat ik het gewoon even niet op kan brengen :o

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 09:28

Goedemorgen! :)

Ik heb even vluchtig bijgelezen, sorry het is drukdrukdruk. Knuf voor Paulien en Ingrid.
Morgenavond moet ik een presentatie inleveren, dus ik wil vandaag eigenlijk proberen die af te ronden.

Straks van half 11 tot kwart over 1 school, dus ben van 10 tot half 2 ongeveer de deur uit.
Vanavond moet ik weer de koopavond werken, dus ben weer van half 5 tot zeker half 10 van huis.
Dus nu maar hopen dat het lukt om zo ver mogelijk te komen.

Mijn dag (beetje onzeker nog allemaal..):
O: 2 geroosterde bb met dieetmargarine en kipfilet * grote beker thee (0,75 L)
t: appel
L: 3 bb, 1 met kipfilet, 2 met pindakaas * water water water
t: ??
D: pizza
t: ??

Beweging: fietsen naar school en werk, 4 uurtjes werken.