Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelijn

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 23:47

'k PB je wel eventjes dan... Heb nl echt geen idee meer wat ik moet doen, al die dingen die Laura postte waren zóveel, en dan te bedenken dat 'k minimaal zoiets zou moeten eten...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 08:04

Bloos! ik ben zelfs nog afgevallen na al mijn gesnoep de afgelopen dagen
ik was vanmorgen 54,7 , niet zoveel er af, maar heb ook eigenlijk wel veel gegeten Haha!
Nu nog 1,7 kg te gaan Scheve mond Iemand nog tips ??

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:13

Ik blijf de laatste tijd steeds op hetzelfde gewicht. Zelfs gister na een eetbui(savonds laat nog wel extra slecht) blijft ik hetzelfde.
Eerst was ik dan altijd meteen 1,5 kilo zwaarder Knipoog
Ik ben smorgens meestal 53,5 of 54,5 KG. De laatste paar dagen meestal dat laatste.
Het stomme is dat als ik een vreetbui heb gehad ik dan ook geen zin meer heb om te fitnessen, dan denk ik toch dat het geen nut heeft.

Scarlet, ik kan het achter de pc niet beoordelen hoor maar mij lijkt dit als een eetprobleem.
Als je eten zo vies vind dat je er haast van moet kotsen vind ik op anorexia lijken.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:15

Ja mijn gewicht blijft nu ook al even hetzelfde. Maar ik wil er toch echt nog wat van af hebben, maar minder eten zie ik echt niet voor me.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:23

Ja ik wil er ook nog wat vanaf. Ik wil ook niet minder eten om die reden wat Laura zegt. Meer sporten helpt denk ik wel maar het is er niet echt weer voor en daar moet je ook maar net izn in hebben Scheve mond
Bij mij helpt het denk ik wel om niet zoveel vreetbuien te hebben maar das makkelijker gezegd als gedaan... Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:24

Ja ik moet ook niet iedere dag wat lekkers nemen, gewoon 2 keer per week ofzo.
Maar zo lekker als ik die chocola gister vond... chocola heeft me nog nooit zo goed gesmaakt Haha!

Vanmorgen heb ik trouwens 2 bruine boterhammen met komkommer sandwich spread gegeten en een appel, dat is toch wel goed ? Scheve mond

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:08

joehoe, vandaag goed begonnen, ontbijt met 1 snee bruin brood+tomaat (deze keer geen vruchtenhagel gelukkig Bloos ) en verder zonet tussendoor stuk komkommer, daar zitten volgens mij niet zoveel vetten +calorieen in. Verder heb ik vandaag al 1,5 liter water gedronken, moet wel vele naar de wc hierdoor, maja...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:15

das wel gezond idd, maar zou je niet nog een extra boterham nemen?
Ik moet ook de hele tijd naar de wc, ben nu maar even niets aan het drinken, word er gek van!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:37

Poison schreef:

Scarlet, ik kan het achter de pc niet beoordelen hoor maar mij lijkt dit als een eetprobleem.
Als je eten zo vies vind dat je er haast van moet kotsen vind ik op anorexia lijken.

Ik vind eten an sich niet vies, alleen ik krijg bij m'n ontbijt nooit zoveel door m'n strot, en dan moet ik mezelf ook echt niet gaan dwingen om heel veel (voor mijn gevoel) te gaan eten.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:53

Maar dan is het toch niet zo moeilijk om meer caloriëen te eten?
Eet dan gewoon een tosti met kaas en veel boter en cervelaat ofzo later op de dag. Dan heb je meteen zon 250 a 300 calorieën meer en 1 tosti extra voor je gevoel heel veel eten is, dan is er denk ik wat mis?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:59

Ik eet liever gezond dan, ipv een tosti
En eh... Ik lust ook geen boter Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:59

zo ongezond is brood met kaas niet Scheve mond

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:00

Mnee, als dat gewoon 20+ kaas oid zou zijn, maar ik hou alleen maar van jonge kaas, of van dingen als brie enzo, en om daar nou weer heel veel van te gaan eten is ook zoiets...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:03

Ik zit vandaag alweer op ruim 500 kcal en om nou te zeggen dat ik ongezond gegeten heb Scheve mond
vanmorgen 2 boterhammen met sandwichspread en een appel
nu 2 boterhammen en 2 plakken ontbijtkoek
kan me niet voorstellen dat jij dat op een hele dag niet eens naar binnen krijgt Bloos!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:04

_Scarlet_ schreef:
Mnee, als dat gewoon 20+ kaas oid zou zijn, maar ik hou alleen maar van jonge kaas, of van dingen als brie enzo, en om daar nou weer heel veel van te gaan eten is ook zoiets...

Heel veel hoeft toch ook niet, maar een tosti met wat kaas beleggen kan toch geen kwaad Verward
Ik at eerst zoveel tosti's (ook geen 20+ kaas, jonge vegetarische kaas) en in die tijd kwam ik echt niet aan

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:10

Zou Montiac niet wat voor jullie zijn? Dat is een dieet wat echt werkt. Je eet gewoon normale hoeveelheden en heel lekker.
Wij hebben het thuis ook een tijdje gedaan. De kilo's vlogen er af bij m'n vader. Het is alleen heel veel werk. Zeker het eten 's avonds. Zijn echt luxe maaltijden.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:11

Spetterlover schreef:
Ik zit vandaag alweer op ruim 500 kcal en om nou te zeggen dat ik ongezond gegeten heb Scheve mond
vanmorgen 2 boterhammen met sandwichspread en een appel
nu 2 boterhammen en 2 plakken ontbijtkoek
kan me niet voorstellen dat jij dat op een hele dag niet eens naar binnen krijgt Bloos!

Geloof me, dat wil je ook niet. 't Is nl idd niet bepaald gezond.
Mja, ik heb hier trouwens ook niet eens een tosti-ijzer, maar behalve dat... hehe, 't zit zo in me ingebouwd dat ik alleen tosti's eet als ik paardgereden heb *LOL* At die dingen nl. altijd alleen maar dan. Old habits die hard Knipoog

M'n moeder heeft ook nog een Montignac gedaan, was idd heel lekker
Vooral de volkorenmacaroni met groente, jummmm

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:13

Vond alleen dat gerecht met linzen (zo schrijf je dat toch?) heel smerig.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:13

Inderdaad, als er wat vet in zit is het niet meteen ongezond hoor.
Boter proef je toch niet op een tosti?
Beet overdreven. Niet aanvallend bedoeld ofzo, maar t zou toch zonde zijn als straks je hele spijsvertering naar de klote is of dat je anorexia krijgt?

Voor sommigen lijkt het een obsessie aan t worden.
Wow vruchtenhagel gegeten! erg zeg Scheve mond ik eet bijna iedere dag een boterham met hagelslag en heb helemaal niet het gevoel dat dat ongezond is.
Een beetje vet of suiker is echt niet meteen vergif voor je lichaams waarvan je meteen dikker wordt, zolang je het maar met MATE eet.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:22

Ik proef óveral boter als 't er in zit. Vind 't gewoon te wee smaken. Maar als er bijv. knoflook doorheen zit (knoflookboter bijv.) vind ik het heerlijk. Doe 't alleen op m'n brood als het echt hoognodig moet, zoals bij hageltjes. Mju, en ik hou niet van hageltjes, dat scheelt ook Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:24

ik vind boter wel 'lekker' (in ieder geval, best ergens bij te eten)
maar eet het nu niet meer op brood omdat het zo vet is, alleen bij hagelslag ofzo, dus als het nodig is Lachen

even offtopic : ligt het aan mijn email of krijgen jullie ook geen mailtjes meer dat er in het topic gereageerd is ?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:25

Ik krijg soms wel, en soms niet een mailtje, heel raar.

Hmm, gerecht met linzen... Volgens mij heb ik die nooit gegeten, kan me ook niet herinneren dat m'n moeder het er ooit over gehad heeft.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:28

Normaal krijg ik altijd een mailtje, maar nu dus helemaal niet meer, sinds net, en ik sta toch echt nog ingeschreven bij het topic, maarja maakt niet uit.

Hoeveel stuks fruit mag je eigenlijk op een dag eten? Heb nu 2 appels op.
En druiven zijn toch niet heel goed voor je? Want die hebben we in huis en ik vind dat echt zo lekker (witte pitloze druiven), die wilde ik vanmiddag als tussendoortje nemen eigenlijk Scheve mond

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:30

Zit heel veel suiker in, tenminste, meer dan in ander fruit, dus die moet je met mate eten. Volgens 't voedingscentrum minstens 2 stuks fruit per dag he Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:38

Ja minstens 2 per dag doe ik ook wel, maar bij heel veel krijg je dus eigenlijk te veel suiker binnen? In welk fruit zit dan niet zoveel suiker? Want ik eet echt graag fruit tussendoor, vooral aardbeien Vingers aflikken