Siamsmeesje wat naar zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Dank je, het duurt inmiddels al ruim 2 maanden, dus ja, wij hopen even goed dat het snel beter mag gaan.
Milatje, die rest gaat je ook nog lukken, wacht maar tot je de laatste 10 kg moet gaan doen
Ik ben nu aan die laatste 10 dus begonnen. Alles wat er daarna meer vanaf gaat is mooi meegenomen, maar dan zit ik tenminste weer op een redelijk normaal gewicht voor mijn lengte. Ik zal op mijn zwaarst meer dan 125 kg gewogen hebben, dus ik weet hoe jij je moet voelen![]()
Hier is het alleen niet zo snel gegaan, maar ik ben tevreden met dit tempo zolang er maar niets meer terug aankomt
Irene2 schreef:Wat ontzettend rot, siamsmeesje.. sterkte!!
Ik heb even gekeken naar koolhydraatarme crackers en brood.. wat is jullie mening hierover? Bijvoorbeeld:
https://www.lowcarbclub.nl/atkins-nl-cr ... duct-tabs2
Is dit echt goed, of zitten er alsnog best veel koolhydraten in?
Laura82 schreef:Misschien valt het mee hoor, en zie ik beren op de weg. Maar ze zijn vooral gek op gerechten als macaroni, nasi, bami. Dat is wat lastig om de koolhydraten apart te serveren. Maar daar pas ik wel een mouw aan, een roerbak is zo gemaakt. Ze zijn trouwens 1,5 en 3, en houden niet van veranderingen en nieuwe dingen
M_D_H schreef:Siamsmeesje wat een oliebol nieuws! Veel sterkte![]()
Waar vind je KHA chocolademousse?
Ik heb een nieuwe liefde.
Skyr ijslandse yoghurt met bosbes
Als tussendoortjes hou ik het vaak op kaas of worst of nootjes. Ik ben een lastige eter dus veel andere dingen vind ik vaak gewoon niet lekker
Mijn lijstje tot nu toe:
O: Skyre bosbes 50 gram + handje nootjes
T: stukje worst.
L: (al vast klaar gemaakt) sla met zalm, danablue, pijnboompit en yoghurt dressing.
gribaldi schreef:M_D_H schreef:Siamsmeesje wat een oliebol nieuws! Veel sterkte![]()
Waar vind je KHA chocolademousse?
Ik heb een nieuwe liefde.
Skyr ijslandse yoghurt met bosbes
Als tussendoortjes hou ik het vaak op kaas of worst of nootjes. Ik ben een lastige eter dus veel andere dingen vind ik vaak gewoon niet lekker
Mijn lijstje tot nu toe:
O: Skyre bosbes 50 gram + handje nootjes
T: stukje worst.
L: (al vast klaar gemaakt) sla met zalm, danablue, pijnboompit en yoghurt dressing.
Die bosbes was ook even mijn favoriet, tot ik zag hoeveel suiker er in zat