Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:
evelienn28 schreef:_Nelleke_ schreef:Waar ben je o.a. allergisch voor evelienn?
Edit: welkom trouwens!
Heb voornamelijk allergie voor verschillende soorten noten, maar ook voor soja gelukkig wel in een niet hele erge vorm kan het wel eten maar met mate
tomaten en kiwi ook wel maar ligt er ook aan in welke hoeveelheid.
xMercury schreef:Vervelend zeg! Dat lijkt me heel lastig. Hoe merk je dat aan je lijf als ik vragen mag?
8nnemiek schreef:Dat lijkt me inderdaad best lastig, geen soja en noten mogen eten, maar er komen gelukkig wel steeds meer nieuwe producten voor vleesvervangers zoals lupine, en je hebt natuurlijk ook de quorn producten.
Ik ben heel blij met mijn vriend. Voordat ik hem leerde kennen at hij elke dag vlees, maar hij lust alles en heeft vanaf het begin gezegd dat hij gewoon met mij mee wilde eten. Ik heb toen gezegd, kip koop ik niet voor je, vreselijke praktijken gaan daarin om, maar als je rundvlees wil eten dan wil ik je wel wat kopen en apart bakken.. Dus kocht ik af en toe wat biologische rundervinken, worstjes en rundergehakt met de 35% korting sticker van de AH. Maar toen hij er wat meer over na ging denken en een aantal documentaires heeft gekeken zoals forks over knives en fat, sick and nearly dead is hij helemaal om. We eten nu allebei zo goed als veganistisch, en hij is zelfs fanatieker dan ikHij is meestal degene die aan mensen die er naar vragen uitlegt waarom vlees zo ongezond is en zo slecht voor het milieu, en hij zegt regelmatig dat hij het vlees helemaal niet mist