Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Jaja, alweer 2013! Hopelijk een goed oogst jaar.
Ben wel benieuwd, wat gaan jullie planten dit jaar? Nog nieuwe projectjes?
Bij mij staan de knofjes al een paar maanden in de grond (er steekt zelfs al loof uit). Verder ga ik weer aan de gang met pompoen, courgettes, tomaten en waarschijnlijk boontjes. Heb nog geen idee welke bonen maar ik heb nog wat plek op mijn dakterras waar wat andere planten zijn gesneuveld door de vorst van vorig jaar... En van de kerstman heb ik een grote kruidenpot gekregen dus daar gaan we ook maar eens mee aan de slag! Heb er al helemaal zin in
steenbok1980 schreef:Ik ben nu aan het puzzellen wat waar gaat komen te staan op mijn stukje grond. Dat valt nog niet mee.....
Vooral het uitzoeken hoeveel ruimte iets nodig heeft en wat voor grond.
Voorgaande jaren hebben er alleen sierstruiken en heesters gestaan. Lijkt nu meer op klei dus werk aan de winkel.
8nnemiek schreef:Niet eens zo'n slecht idee, een moestuin-kalender![]()
En bedankt voor het uitgebreide antwoord, Pien!
En dan ga ik binnenkort maar eens zo'n compostbak vullen.
Weten jullie waar hooi bij hoort? Hoort dat bij bruin/droog afval of bij groen/vers afval?
Rytir schreef:Haha, antheman; zo'n kalender is idd een goed idee! Maar meloen op de composthoop, meloenen kunnen toch alleen in de kas begreep ik? Anders had ik er ook al meerdere geplant want het staat zo leuk (en mjam)!
Cindeeh schreef:Wat moet ik me voorstellen bij die kweekbakken of dat ook in kleine potjes oid