Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mara_ schreef:Haha, oké, ik zal het even veranderen.En ik heb net nog 2 cupcakes geproefd en ik proef toch duidelijk de appel.
Ik heb een halve appel gebruikt en deze in echt best wel kleine stukjes gesneden zodat er best wel veel in de cupcakes zelf eindigde. Vervolgens heb ik nog een kwart appel in kleine stukjes gesneden en deze over de topping gegooid, dus misschien dat daardoor de appelsmaak wat sterker is.
Ben nog steeds super trots op mijn cupcakes, het zijn echt de eerste die er goed uitzien en echt hemels smaken, haha.
Girassol schreef:lieniminnie schreef:Hmm nee dat weet ik zo niet![]()
ik weet wel dat sponscake een vrij vetvrije cake is!
Jammer, maar in ieder geval bedankt voor je reactieIk heb meteen even gekeken naar sponscake, klopt het dat het een beetje doet denken aan spekkoek?
lieniminnie schreef:Girassol schreef:
Jammer, maar in ieder geval bedankt voor je reactieIk heb meteen even gekeken naar sponscake, klopt het dat het een beetje doet denken aan spekkoek?
klopt zekerSponscake is een indische cake, met pandanpasta en cocosmelk, daardoor is het al meteen heel zoet
en groen
SpikkelFire schreef:_Mara_ schreef:Haha, oké, ik zal het even veranderen.En ik heb net nog 2 cupcakes geproefd en ik proef toch duidelijk de appel.
Ik heb een halve appel gebruikt en deze in echt best wel kleine stukjes gesneden zodat er best wel veel in de cupcakes zelf eindigde. Vervolgens heb ik nog een kwart appel in kleine stukjes gesneden en deze over de topping gegooid, dus misschien dat daardoor de appelsmaak wat sterker is.
Ben nog steeds super trots op mijn cupcakes, het zijn echt de eerste die er goed uitzien en echt hemels smaken, haha.
Tnx! Vind de vermelding echt heel lief, maar voordat er straks allemaal verkeerde dingen worden verwacht haha.
Ojah, over de topping proef je dan wel goed. Ik ga de volgende keer een andere appel gebruiken.. en wat minder kaneel.Komt ook omdat ik verkouden was, proefde echt niets dus gooide er een hoop kaneel in.
Na de proeverij ga ik Cookies 'n Cream cupcakes maken