Oh wat is ie GEWELDIG zeg!!! De vlekjes zijn helemaal niet storend, hoor, maar ik kan me voorstellen dat het jou wel irriteert. Zou je zo'n lap niet meteen na het schilderen af kunnen dekken met huishoudfolie ofzo? Of zou dat niet werken?
Toppertje Rinske, echt helemaal geweldig!!! Tafelkleed stoort voor een kijker absoluut niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het jou als eerste opvalt. Nogmaals, TOP!!!
IngridB
Geplaatst: 18-12-11 12:31
Geweldig Rinske echt super gemaakt!
mellen95
Geplaatst: 18-12-11 12:33
WAUW Rinske wat een mooie taart, hoe kom je op het idee.... Hulde hulde
Rinske
Geplaatst: 18-12-11 12:35
Dank jullie wel!!!!!! Ik vond hem zelf ook wel leuk geworden, haha. Op deze foto kun je trouwens de poten van de tafel zien:
Mellen: ze had een foto naar me toegestuurd van een taart die ze wilde, maar ik wilde daar mijn eigen draai aan geven . Deze foto stuurde ze me toe: Dikkie Dik taart
Daniella, ik had met die hoeveelheid iets te veel, maar dan kun je dat ook nog gebruiken om daarna dingetjes op de taart te plakken zegmaar, tenminste, daar heb ik het voor gebruikt
ik heb net na lang zoeken een tabel gevonden als ik de hoeveelheid van het pak aanhoud dan heb ik teveel. Dat is voldoende voor 25cm.
Maar ik maak het toch die hoeveelheid maar... als ik toch wat overhoud kan ik het wel voor een paar cupcakes bewaren
KozieZ
Geplaatst: 18-12-11 13:24
Je hebt dan wel iets teveel ja, maar dat kan je gebwoon bewaren in de koelkast voor een volgende keer (datum van het product aanhouden wat het eerst verloopt) of invriezen.