Nemurin, watje!!! Ik heb nu een aantal keren red velvet cupcakes gemaakt, daar moet het ook door, dan eerst mengen met een beetje appelazijn, gaat heel erg bruisen
Zilion
Geplaatst: 06-08-11 21:39
hier ook een .je
Valina
Geplaatst: 06-08-11 21:41
MamaMiesje schreef:
Het lijkt me sowieso niet te nassen, worteltaart
Klopt helemaal! Als iemand aan mij zou vragen "wil je een stukje worteltaart?" dan zou ik ook bedanken. Maar afgelopen weekend werd het me aangeboden en zonder dat ik wist wat het was heb ik het opgegeten en het was echt súperlekker! Heel lekker kruid(noot)achtig!
Maar ik krijg net een sms, dat die taart met een mix uit Amerika is gemaakt, dus tsja,... die taart ga ik met losse ingrediënten dus mooi niet evenaren,.... jammer!
En ja, 2 geraspte appels erin, en 125 gram geraspte wortels. En i.p.v. pecan en walnoten heb ik hazelnoten gebruikt. Verder wel het recept gevolgd, maar sowieso smaakt hij erg zoutloos. Hij is wel mooi van structuur en een beetje nattig, wat ook de bedoeling is volgens mij!
Ik viel net te laat in het programma, maar volgens mij volgde de presentratrice een workshop taart decoreren in Kampen: http://www.rtvoost.nl/tv/default.aspx?uid=214266 Prikkels met Leonie ter Braake, RTVOost.
hmmm...die zijn inderdaad niet helemaal perfect. ik zie ook een aantal gescheurde macarons. Heb je ze na het opspuiten wel laten staan tot er een velletje op kwam?
Ik kom me hier melden ik wilde het al een tijdje doen maar vandaag dan mijn eerste (spontante) cake gemaakt met fondant, ik was in de buurt en dacht laat ik het maar eens halen dan
ik ga gewoon allerlei dingetjes beetje voor beetje aanschaffen maar doe het puur voor de lol, ik hou niet eens zo van taart maar vind het gewoon leuk
En mijn plan om vandaag gevulde cc's te maken is zojuist in het water gevallen. Ik wilde ze vullen met zelfgemaakte banketbakkersroom maar we hebben geen meel in huis. Ik neem aan dat ik geen zelfrijzend bakmeel kan gebruiken ipv meel?