Hoe zat het ook weer met de baktemperatuur/ tijd voor een blanda 20 cm? Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het alleen terug vinden voor 12 cm...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik doe altijd ongeveer (Ik zou dus iets bij de tijd van de 12cm optellen) en dan prikken met de sateprikker als hij een beetje gaar lijkt.
)
Jaime_ schreef:Nou k heb m online gegooit, portfolio is nog niet uptodate maar dat komt nogzouden jullie ff willen kijken en evt feedback kunnen geven?
http://jaimelatarte.nl/

MamaMiesje schreef:Ships
Sta ik net buiten om Pearlspray op mijn letters te spuiten (want dat was mijn leerpunt bij de vorige keer dat ik die spuitbus gebruikte: niet binnen doen)
Spuit ik van te dichtbij en schieten er zó 3 lettertjes het zand in![]()
Dus:
Bij het gebruik van een spuitbus:
*Níet binnen gebruiken
*Níet van te dichtbij spuiten
en overgoten met ganache! Heer-lijk! Maar toch wel moeilijk om die ganache er netjes overheen te kunnen gieten. Eerste laag dekte niet gelijk alles, maar was wel mooi egaal en glanzend. Maar de tweede laag was al wat klonterig en werd daardoor wat rommeliger, iemand tips voor de volgende keer??
. BrittKitt schreef:Ik heb ook 1:4, die is idd zachter, bewerkelijker en plakkeriger. Maar ook lekkerder!
Ohh dat klinkt lekker Fredt
Een grote blanda en dan bekleden alsof het een bord spaghetti met rode saus en gehaktballen is?
Kan je hem niet op een andere manier persoonlijk maken? Door bijvoorbeeld het bord wat er onder zit te beschilderen zodat ze meteen een leuk souvenir heeft? Ashleey_ schreef:haha leuk dat jullie het eens waren over de avatarMayo schreef:
Hee Mayo! Hoe doe jij dat nu met die ijzerdraadjes? Zo erin steken of zit er nog iets omheen?
Thanks ladies! Mayo schreef:Hee Mayo! Hoe doe jij dat nu met die ijzerdraadjes? Zo erin steken of zit er nog iets omheen?

is echt leuk om te doen! De luipaard print had wel iets kleiner gemogen, maar dat is iets voor de volgende keer.
ik hoop dat ze een leuke aanbieding heeft...
.. ze zakken uit en trekken dus een groter gaatje in de marsepein en ze bogen steeds om aan de bovenkant...
)