Paula schreef:Ja van Croky.Croky Kraakbeesten.
Jaaa die bedoelde ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:lightmorebh schreef:sate pitta's en het warme appelgebak van de Mac
Argh nu help je me herinneren áán. Ik vind trouwens het huidige appelgebak van de mac niet te eten maar okeNee ik mis de brownies van de mac!! Héél erg, die waren zó lekker, heb zelfs wel eens een stel bevroren brownies ontfutseld zodat ze in mijn vriezer konden als voorraadje en ineens waren ze weg
Niet eerlijk.
Qua burger had ik in de grande salsa (zonder salsa) eindelijk míjn burger gevonden, maar helaas, ook die kon ik weer uitzwaaien
lightmorebh schreef:sate pitta's en het warme appelgebak van de Mac
Argh nu help je me herinneren áán. Ik vind trouwens het huidige appelgebak van de mac niet te eten maar okeNee ik mis de brownies van de mac!! Héél erg, die waren zó lekker, heb zelfs wel eens een stel bevroren brownies ontfutseld zodat ze in mijn vriezer konden als voorraadje en ineens waren ze weg
Niet eerlijk.
Qua burger had ik in de grande salsa (zonder salsa) eindelijk míjn burger gevonden, maar helaas, ook die kon ik weer uitzwaaien het was ook niet echt een puntje appelgebak maar appelvulling met een krokant korstje eropheen.
![]()
ruth91 schreef:ik at vroeger altijd FLUF !![]()
kent iemand dat nog? een knalroze marsmellow pasta![]()
heeeel zoet, zat in een glazen pot, net als chocoladepasta eigelijk haha, maar dan roze![]()
at het op brood, en op pannekoeken, en rijstwafels enz!
ben t echt in jaaaaren al niet meer tegengekomen ..
Lalidan schreef:Mcflurry rolo, chicken salsa burger van de Mac, magnetron patat bolognese, en er was een tijdje die tricolorechips... Ik mis nog wel meer dingen, kan er alleen niet meer opkomen. Om de een of andere reden vind ik altijd dat lekker wat er weer uit gaat...![]()
De vanille cola is in elk geval in Duitsland nog gewoon verkrijgbaar, evenals de citroen versie.
Moirsa schreef:Lalidan schreef:Volgens mij heb ik de Fluff laatst ook nog bij de poiesz zien staan... en volgens mij ook bij de AH. Ik zal wel eens voor jullie kijken, maar volgens mij bestaat het nog wel gewoon.
Bij de poiesz hebben de meeste er nog weinig aan, is alleen in het noorden.