Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hadden bij het kruitvat nog maar 2 doosjes, gelijk allebei maar mee genomen.
heb er nu nog maar 1 eitje..
Destino schreef:anniek_uc schreef:Ze zijn zo lekker!Ze hadden bij het kruitvat nog maar 2 doosjes, gelijk allebei maar mee genomen.
heb er nu nog maar 1 eitje..
Dus je hebt 7!! Eieren op?!
Volgens mij ben je dan kotsmisselijk
Jipster10 schreef:Destino schreef:Ik dacht dus dat je er 7 in 1 dag op hadVolgens mij ben je dan kotsmisselijk
Neehoor, ik heb d'r een keertje 9 in één uur opgegeten. Zelfs toen was ik nog niet misselijk(maar ik heb dan ook wel een ijzeren maag)
MightyJoe schreef:Jipster10 schreef:Neehoor, ik heb d'r een keertje 9 in één uur opgegeten. Zelfs toen was ik nog niet misselijk(maar ik heb dan ook wel een ijzeren maag)
Dat kan ik ook heel makkelijk.. en dat vind k niet leuk
Femke schreef:Waarom kunnen wij vrouwen niet gewoon zélf dit soort eieren "leggen"...
En als we dan ongesteld moeten worden, dat er dan niet een normaal ei springt, maar we er gewoon zo'n doosje vol uitgooien om zelf op te eten.
Zijn we gelijk in onze behoefte voor chocola voorzien tijdens de menstruatie![]()
![]()
I know.... fantasie-rijke geest....

- Femke schreef:Waarom kunnen wij vrouwen niet gewoon zélf dit soort eieren "leggen"...
En als we dan ongesteld moeten worden, dat er dan niet een normaal ei springt, maar we er gewoon zo'n doosje vol uitgooien om zelf op te eten.
Zijn we gelijk in onze behoefte voor chocola voorzien tijdens de menstruatie![]()
![]()
I know.... fantasie-rijke geest....