Ik kom nog even mijn dagplanning hier neerzetten, en dan ga ik voor vandaag definitief afsluiten
Ontbijt: 2 vk boterhammen met halvarine, hagelslag, kop thee. Tussendoor: Kop thee, 2 stuks fruit. Lunch: 3 vk boterhammen met halvarine en mager beleg. 2 glazen melk. Tussendoor: ? Ben dan op het werk, dus in ieder geval 2 glazen sinas light. Verders is het nog niet bekend! Avondeten: Ook nog onbekend Tussendoor: Bkaje yoghurt met fruit!
Mijn planning voor morgen: 10:00 Ontbijt: 1 cracotte runderrookvlees/halvarine/komkommer + yoghurt met banaan + kop thee zonder melk en suiker 11:30Tussendoor: 3 lange vingers + glas melk 13:00 Lunch: 1 vb philadelpia/komkommer, 1 vb halvarine/kipfilet/komkommer, 1vb halvarine/runderrookvlees/komkommer + glas melk 15:30 tussendoor: 1 kiwi's en wat aardbeien Misschien nog een evergreen appel als tweede tussendoortje rond half 5 18:00 diner: Spinazie a la creme + gebakken aardappeltjes + gehaktbal 19:30 tussendoor: waterijsje
Aan het begin van de dag vul ik een 1,5 literfles met water, wat aan het einde van de dag op is Beweging: Misschien ga ik even naar de markt om lekker vers fruit te kopen; 2x 10/15 min. fietsen. En naar mijn pa; 2x 25 min. fietsen.
Marloez
Geplaatst: 01-07-09 23:53
Heey.
Zucht.. bij mij ging het zó goed, en ik had zo'n heerlijke bosrit gemaakt van 5 uur lang! Was meer dan een jaar geleden! En van de winterd acht ik nog dat het nooit meer goed zou komen met m'n paard haar peesblessure!
M'n eten ging ook zo goed.. totdat we veel later gingen BBQ-en dan gepland en ik dus enorme honger kreeg (zeker na zo'n rit)Heb dus alles weer verpest met een gigantische vreetkick.. Echt niet normaal hoe erg. Gemiddelde mens zou z'n maag 3 x uitscheuren. Ik baal er van.
Maarja de bosrit was geweldig.. Even een (slechte phone kwaliteit) foto Hier gingen we even picknicken in een speeltuin ergens in het bos.
Wat heerlijk zeg! Zo'n buitenrit! Dat met dat eten had ik vandaag ook een beetje, ik zou rond half 6 eten, werd uiteindelijk half 7 en in de tussentijd zijn er een aantal 'graanduo's van verkade' ingegleden..
Mijn planning was een beetje misgelopen! Ben wezen zwemmen vanmiddag, en voor die tijd dus geen middagmaaltijd gehad... naja dit is hoe het vandaag gegaan is...
O(+/- 9.30ur): 2 crackers met smeerkaas en een beker karnemelk T: - M(+/- 13.00 uur): 1 zakje croky chips & 1 zakje snoep T(+/- 16.00u): Bakje macaroni met beker melk A(/- 20.15uur): Bakje patat met een kaassoufle!
Verder veeeel water gedronken! Beweging: Gezwommen, en op wedstrijd ong 5-6 km (2 paarden, 8x heen en weer naar trailer gelopen )
_helga_
Geplaatst: 02-07-09 07:24
mijn dag planning vandaag : O: 1kom muesli met melk + Glas water T: sultana + Glas water M: - T: (14:00) friet in de eteling + pisang 7up A: ??
mijn beweging is 3 uur fietsen(heen en terug naar de efteling) heel het park door lopen
Laatst bijgewerkt door _helga_ op 02-07-09 07:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Aeris
Geplaatst: 02-07-09 07:30
Goedemorgend iedereen! Raar maar waar, door alles bij te houden in dit topic, en jullie posts te lezen, gaat het bij mezelf ook veel makkelijker
De dagplanning: 7u30 O: Magere verse kaas + aardbeien (laatste potje, daarna over op vitalinea) + 2vb met filet de sax 10u T: Appel 12u L: 3 VB met filet americain + komkommer 14u T: Appel + Sinaasappel 16u30 T: cracotte met filet americain + komkommer 18u30 A: gebakken krieltjes + salade/tomaat/komkommer + gerookte zalm 20u30 T: ananas
Beweging: +/- 30min Wii Fit
WendyBZ
Geplaatst: 02-07-09 07:43
Ik hou ook elke dag bij op caloriechecker.nl, of ik wel aan het minimum kom.
o: drie maisboterhammen met achterham, kipfilet en vruchtenhagel, glas sap t: necatrine en appel l: bruine triangel met kipfilet/sla/kaas/yogonaise/tomaat, halve triangel achterham/sla/kaas/etc t: kerstomaatjes en halve triangel d: chimichurrie met rijs, rundvlees, peultjes en paprika t: yoghurt met fruit.
En meiden die een freetkick krijgen aan het eind van de dag; Plan dan een 2e tussendoortje rond 4/5uur.. Daar is niks mis mee maar zo hou je je lichaam wel op gang.. en zul je dat hongergevoel niet zo sterk krijgen!
Ik ga nu lekker ontbijten en naar remy ! En vanmiddag ga ik lekker naar het strand Heb er zoooo'n zin in !!!
Ik zit meestal rond of net onder de 1400kcal, maar aan genoeg vetten en verzadigde vetten. Nog iemand tips om het aantal kcal nog een beetje op te drijven, zonder de vetten aan te vullen? Want op zich eet ik wel genoeg en heb ik geen honger denk ik zo...
hallo iedereen.... mag ik komen mee buurten? ben bredase... hobbel op ene stippel.. en ben al tydje druk met gewicht verliezen... het gaat best goed moet ik zeggen, maar toen ik dit topic tegenkwam dacht ik...goh..lijkt me erg gezellig om het leed dat afvallen heet te delen..