Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Benangelique ben blij dat jij het ook zegt! over die balansdag
Spuiten ben ik dan weer bang voor, als kind ben ik in een plas gevallen en was mijn knie zo opgezwollen door de etter dat ze het met een grote spuit hebben moeten uithalen. En sindsdien...
_Patriciaa schreef:Ik vind het echt zo knap dat jij ondanks je slechtziendheid gewoon op je paardje klimt en lekker gaat rijden!
Daar heb ik echt respect voor!
Heb jij dit al vanaf je geboorte? En was er bij jou niks aan te doen?
Bij mij is het nml door heel lang afplakken beter geworden..
ukje schreef:Veel mensen hebben een lui oog en kijken scheel is erfelijk, en laat ik dan de pech hebben dat ik een meisje ben geworden.
SannevdM schreef:Ahja, mijn aders 'rollen' weg. Ook geen pretje. Ben dus niet makkelijk te prikken en kom altijd met een huge blauwe plek terug. En laat ik nou net iig het komende half jaar om de 2-3 weken moeten bloedprikken.Ben trouwens ook bloeddonor. Ben weer opgeroepen, maar moet is even kijken of ik wel mag met dat hele zootje troep in mijn lijf.
Katia & Paulien, klinkt niet heel prettig nee...
SAKKIA schreef:Mijn dag voor morgen wordt:
o: bak yoghurt met allbran, halve liter water met vitamines
t: vb met sandwichspread
t: appel
l: 3 vb, 2 met kip, rucola en komkommer 1 met sandwichspread
t: banaan of druiven (moet even de staat van de druiven checken)
a: aardappels, bloemkool zonder saus en draadjesvlees, heb ik heerlijk de hele dag voor in de keuken gestaanEn heb tussendoor te vaak geproeft.
t: weet ik nog niet, ik heb eigenljk van half 7 tot 22.00 uur repetitie van de muziek. In elk geval geen roze want dat mag ik niet
Vind het er zelf wel weer netjes uitzien.
Heb op het werk nu ook thee van zonnatura, ideaal gewicht ofzo heet dat en ik moet zeggen dat het goed werkt om mijn darmen op gang te helpen. Daar heb ik in het weekend en na het weekend altijd last vanSnap niet hoe dat komt eigenlijk
benangelique schreef:plaats je dag nog eens als je wilt saskia?
het klopt dat scheelzien erfelijk is noor. onze toekomstige gup zal het ook wel hebben vrees ik...
Madeira_ schreef:ukje schreef:Veel mensen hebben een lui oog en kijken scheel is erfelijk, en laat ik dan de pech hebben dat ik een meisje ben geworden.
Huh ik snap hem niet?
_Patriciaa schreef:@Paulien; Jeetje, dat is wel heel erg veel!!
Wel fijn dat je dan super mensen en dieren om je heen hebt!