Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik de begeleiding die ik nu heb had gehad toen ik haar net ging rijden.. Dan waren we nu veel verder, dat vind ik wel eens jammer. Ze heeft zoveel vermogen en talent! Maar goed, met de beeb hoop ik de volgende crack in huis te halen. 

Dat grote verschil kwam trouwens omdat ik gestopt ben met anticonceptie, vorige week in de stopweek zat en dan schommelde het altijd enorm (rond de 2kg erop en eraf) en nu natuurlijk ook door Sonja.
Chantal___ schreef:Ga zo alvast effe me lijstje neerzetten... hoevaal callorien mag je op een dag 2000 toch?
nu maar even lunchpauze, maar heb saucijzenbroodje 

Sheran schreef:Chantal___ schreef:Ga zo alvast effe me lijstje neerzetten... hoevaal callorien mag je op een dag 2000 toch?
Dat hangt van je hoeveelheid beweging af

Ach ja, moet kunnen soms, toch?

MaiMai schreef:Whaha volgens die site mag ik 2630 kcal. Dat ga ik voorlopig nog maar niet proberen

Daar doelde ik meer op.. 

sokje87 schreef:Sanne, is dat niet je BMR? Hoe oud ben je, wat weeg je en hoe lang ben je?
Edit:
Maimai, dat geloof ik meteen, je lichaam moet daar ook aan wennen.. Maar 2200 is ook wel weer wat anders als de 1300/1400 of nog minder wat ik hier vaak voorbij zie komen.Daar doelde ik meer op..
Wel handig die site, als ik weer op mijn streefgewicht ben heb ik tenminste een beetje een richtlijn om weer een normaal eetpatroon op te bouwen.