Mijn (eerste) wedstrijd vanmiddag ging ook wel goed, ben 4e geworden met 162 punten. Ook goed voor de lijn, heb de hele middag (vanaf 12 uur) maar 1 sultana op.
Mn buik is best opgezet, denk door gister (drank) hopelijk is het morgen weer weg. Hopelijk komt het niet door de pil (ben sinds vorige week weer begonnen met een nieuwe).
Mijn dag: O: magere yoghurt met fruit en fiber T: appel en plakje ontbijtkoek met boter L: aantal stukjes quesedia (van die wraps met gesmolten kaas er tussen met tomaat, uitje, paprika, peper ) en broodje met kipfilet en boter. T: manderijntje D: sla met stukje quiche.
Wel goed toch ?
Ik ga denk vanaf volgende week af en toe hardlopen, maar heb vandaag iig gereden, dik 3 kwartier
Ik heb gister ook wedstrijd gehad. Was met de 1e proef 3e met 200 punten. En de 2e proef was ik 1e met 190 punten, en de nummer 2 had 173, ik was de enige met winstpunt Mag nu L1 starten.
@ Belsje, wat een verschil zeg! Goed van je!
Mijn planning: O: schaaltje magere yoghurt met 5 lepels All Brann (volgende keer weer melk i.p.v. yoghurt) T: Appel L: 2 volkorenboterhammen met kipfilet o.i.d. T: Appel A: ?
Mijn planning voor vandaag: o: brinta met melk, yakult light en een glas t: halve winterpeen, mandarijntjes l: 2 boterhammen met slankiekaas + tomatenopkikker t: sinaasappel, kiwi d: ?
Wow Belsje :| Wat een extreem verschil zeg ! Geweldig !
Mijn dagje: O: 2 boterhammen/cappuccino T: Appel L: Salade, drie knekkers, koniginnesoep T: Kwark / appel A: Doperwtjes, vegetarische burger, salade als er nog over is.
Ohja en ik heb wel twintig hele minuten gefitnesst, ben verkouden aan het worden dus kreeg enorme hoofdpijn :/
Laatst bijgewerkt door fourth op 10-04-06 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmmzz...ben mn fruit vergeten mee te nemen naar m'n stage
Mijn dag wordt dus: O: twee geroosterde bruine boterhammen met smeerkaas 20+ en tomaat T: twee paaseitjes L: twee bruine boterhammen (appelstroop en pindakaas) met een cup a soup T: misschien nog een licht cup a soupje D: restje chinees - paardrijden - buikspieroefeningen en beenoefeningen
Ik heb de laatse twee weken niet meer echt super streng gedaan. Wel opgelet, maar niet meer gepland wat ik ging eten of echt goed in de gaten gehouden ed. Wel (meestal) van de vette dingen af kunnen blijven. Paar keer mezelf niet kunnen weerhouden van een lekkere magnum caramel en nuts... (die dingen zijn zo goddelijk lekker!)
Ben nu een maand bezig, in de eerste twee weken schoot er zo twee en een halve kilo af... sindsdien gaat het langzaamaan beetje gestaag verder.
MAAR vandaag onder de 62 gedoken (ik kwam van dik 66 af) De weegschaal gaf 61,9 aan vanmorgen
Nu weer ff goed volhouden, want ik wil er niet meer overheen!
Hallo allemaal! Belsje, ziet er goed uit! Ik ben nog behoorlijk duizelig, maar ik wilde toch perse bokken! (hoezo verslaafd )
mijn dagplanning: o: twee volkoren boterhammen zonder korstje met pindakaas en pasta (ik heb pijn aan mijn tanden door de val, dus kan geen harde dingen eten) l: stukje quiche met tomaten t: groot glas vruchtensmoothie banaan a: weer een stukje quiche met tomaten
Ik krijg niet zoveel binnen
Mijn oma kon gisteren goed zien dat ik was afgevallen . Ik baal denk ik nog het meeste dat ik nu voorlopig niet kan sporten....
Mijn planning voor vandaag: o: brinta met melk, yakult light en een glas t: halve winterpeen, mandarijntjes l: 2 boterhammen met slankiekaas + tomatenopkikker t: sinaasappel, kiwi d: stampot zuurkool
heb nu eigenlijk best flinke honger. Moet nog even wachten anders heb ik straks niets te eten. Door dat stomme weekend is de regelmaat weer weg.