Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar pittige kip en filet vond ik ook al zo'n rare combi 
moet nog niet denken aan een normale maaltijd 
eet maar bakje kwark, want iets anders smaakt toch nergens naar
Nou maar snel wat anders aangedaan, maar baal er wel van want hij was best duur voor een legging vond ik
Zitten al 2 gaten in, langs de 'band' zeg maar (waar ook de riemlusjes zitten)
(zouden vanaf 6 uur iedereen gaan ophalen met een busje, maar weet niet in welke volgorde
)
Mooie foto's! Druk weekend zo te lezen! Maar wel leuk!
Vind hij nog erg moeilijk omdat t erg heuvelachtig is gelijk bij ons. En naar beneden rustig kan hij nog niet door z'n rug. En het was erg modderig en dus glad. Maar hij was erg braaf voor zijn doen! Eerder kon ik nooit alleen weg met hem, dat heeft hij sinds hij van stal verhuisd is wel geleerd. Wel is hij erg druk en dribbelig nog hoor
En dan gewoon buiten, rechtuit... Soms beetje nageeflijk rijden, maar in het bos zijn die heuvels al zwaar genoeg. Maar wordt hij mooi sterker door.

) Met 25 andere paarden, kan lekker rennen, spelen met wie hij wil, eten wanneer hij wil, dag en nacht buiten staan, met grote schuilstal, staleigenaar met veel verstand van zaken, goede kwaliteit hooi/kuil Bak is wat beter, wel erg zwaar, maar niet nat. De bak bij de andere stal was heel de winter nooit te rijden. Stalgenoten vond ik bij vorige stal wel leuker, maar ja.... paard is belangrijker 
echt een hele mooie brede grote
Zijn hem nu aan het optuigen. Wit met zilver.

, da's niet niks. Wel fijn dat het nu beter gaat met je paard. Vind het ook echt goed van je dat je kiest voor je paard en niet voor je stalgenoten. Moet zeggen dat de plek waar hij nu staat ook echt goed klinkt. Ik heb nogal een rijke fantasie en toen ik je post las zag ik echt een Penny plaatje voor me........Allemaal blije paardjes, huppelend in een groen heuvelachtig weiland op een mooie zomeravond........
.
mogge

en es kijken of ze de groep uit wil en nog snapt wat dr allemaal geleerd is hiervoor

echt super toevallig!! Je hebt je kamer echt super leuk zo
het zijn echt twee totaal verschillende verdiepingen haha. Vond het erg gezellig, Ruby is heul leuk
helaas is t geen mooi groen weiland Ze staan op zand/stenen Er is een klein stukje weiland afgezet, maar daar komen ze alleen in de zomer af en toe eens in (is zo kaal na een uurtje eten met 25 paarden). Maar ja het is niet anders. Hebben daar ook wel 24/7 op de wei mogelijkheid, maar hebben ze geen schuilmogelijkheid (echt niets) en krijgen daar wel hooi bijgevoerd, maar niet regelmatig en vaak op een plek. Dus ja, in de zomer is dat wel ideaal maar in de winter toch echt niet. Staan daar ook voornamelijk ijslanders, die kunnen dat wel hebben.