[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:28

Ja hoor :')

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:29

Ik las het ook hoor alsof ze het doorelkaar at.

heb net ergens mijn bmi uitgerekend. Voor de gezondheid zou ik een 8 kilo moeten afvallen en voor de perfecte bmi zou ik zlefs 19 kilo moeten afvallen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:34

Haha dat was ook mijn eerste ingeving, Wen :+ Maar pittige kip en filet vond ik ook al zo'n rare combi :+

ik heb net twee pistoletjes in de oven gegooid, met kaas en een eitje gekookt. Nu zit ik wel weer even propvol :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:41

De eetlust is iig weer terug ingrid :P

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:44

deels :j moet nog niet denken aan een normale maaltijd :=
dus nog maar even zien wat het vanavond wordt...moet toch nog even naar de supermarkt, kom ik er meteen nog even uit :)

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:16

Wij gaan morgen of zondag naar de chinees. Mijn hubbie heeft zijn examen gehaald met een 7, een 9 en een 10 op de scorelijst. Meer cijfers hadden ze ook niet

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 18:37

goed van hem, Margriet!

blegh, heb echt zo'n ranzige smaak in mn mond := eet maar bakje kwark, want iets anders smaakt toch nergens naar :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:09

Heb pas een nieuwe 'broeklegging' zeg maar gekocht, een zwarte legging maar wel met rits en zakjes zeg maar. En een heeelll gaaf blousje voor er op.. Doe ik 'm net voor 't eerst aan, trek ik er een gat in :7 Nou maar snel wat anders aangedaan, maar baal er wel van want hij was best duur voor een legging vond ik :o Zitten al 2 gaten in, langs de 'band' zeg maar (waar ook de riemlusjes zitten)
En probleem is dat ik 'm morgen bij mn ouwesunderklaas pakkie ook aan moet, want das mn enige legging die niet doorschijnt en dat jurkje is onwijs kort :+

En nou zit ik te wachten op de taxi voor naar 't etentje en weet niet hoe laat ie komt dus kan ook niet ff wat gaan doen :') (zouden vanaf 6 uur iedereen gaan ophalen met een busje, maar weet niet in welke volgorde :+ )

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:31

Siz, hoe is het met je pols? Ben benieuwd naar rijfoto's siz :P

Wendy, lekker toch een dagje helemaal niets doen :) Mooie foto's! Druk weekend zo te lezen! Maar wel leuk!

Ingrid, hoe voel je je nu? Dat is wel lief van je ouders! :)

Margriet, fijn dat je nu ook wat conditietraining erbij kan doen.

Ik ben saai aan t oppassen... pff wat gaat de tijd langzaam vandaag! Maar die kinderen vinden het de leukste avond ooit hahaha :+
Ga ze zo naar bed doen

Mijn dag:

O: volle yoghurt met muesli (half10)
T: (was op stal)
L: 2 vb pindakaas en salami
T: peer
T: truffel kruidnootjes :o
D: spagetti en wat vanille vla
T: ?

Beweging; knol rijden 40 min en 15 fietsen

Jaa heb voor t eerst sinds tijden weer eens in t bos gestapt met m'n knol :D Vind hij nog erg moeilijk omdat t erg heuvelachtig is gelijk bij ons. En naar beneden rustig kan hij nog niet door z'n rug. En het was erg modderig en dus glad. Maar hij was erg braaf voor zijn doen! Eerder kon ik nooit alleen weg met hem, dat heeft hij sinds hij van stal verhuisd is wel geleerd. Wel is hij erg druk en dribbelig nog hoor ;)
Hij was ook lekker bezig in de actief stal, hij heeft zelfs dolle 5 minuten in z'n eentje vertelde de staleigenaren haha Hij springt uit stilstand over de boom stam die daarin ligt haha Hij zit ieder geval goed in z'n vel en heeft het naar z'n zin daar!
Ben ook echt blij dat ik hem verhuisd heb, weet zeker dat hij t nu veel meer naar z'n zin heeft. Lekker dag en nacht buiten, doen waar hij zin in heeft, met 25 vriendjes, eten wanneer hij dat wil... :)
Hij vond het ook echt leuk om naar het bos te gaan. In de longeerbak gaat het laatste week wat minder... maar waarschijnlijk uit verveling, hij wordt al een hele poos zoveel gelongeerd... Dus nu maar wat vaker rijden (stappen vooral), kijken hoe dat gaat :) En dan gewoon buiten, rechtuit... Soms beetje nageeflijk rijden, maar in het bos zijn die heuvels al zwaar genoeg. Maar wordt hij mooi sterker door.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:00

@Pivanti: Wat heeft je paardje?? Is hij geblesseerd oid? En wel fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op z'n nieuwe stal. Waarom ben je eigenlijk verhuist met hem??

@Ingrid: Hoop dat je je al weer wat beter voelt en door wie heb je je nou laten vertroetelen????

@Margriet: Hoe heb je je bovenbeen gebroken eigenlijk?? Wel fijn dat je weer wat conditie op kan gaan bouwen. Succes!

Ik ben vandaag goed bezig geweest. Ben nl op de fiets naar mijn verzorgpaard geweest. Ongeveer 15 min heen en 15 min terug, het is dus geen wereldreis, maar wel dwars door de polder en wind tegen! Mijn benen trilden helemaal vd inspanning :=

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:02

Fijn dat het zo goed gaat met je knol Patricia!

Ik voel weer koorts opkomen dus ben mn bed weer ingekropen :=
Niemand heeft me vertroeteld, dat heb ik zelf maar gedaan :+
Wel jammer, maar ja, had niet zo'n zin om naar huis te gaan en Niels had geen tijd om vanavond te komen (en ik geen zin om de discussie aan te gaan, want dan komt ie al helemaal niet)
Ben ook misselijk nu, das wel wat minder :=

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:26

Waarschijnlijk heb je toch een griepje onder de leden ingrid :(:) .......Jammer dat Niels niet langs kon komen. Beterschap meid!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:45

Ingrid, vervelend dat je je misselijk voelt en koortsig! Lekker in bed kruipen maar!

Luffie, m'n paardje heeft sinds augustus een zeer ernstige rugblessure gehad (was toen nog maar de vraag of t wel goed kwam) en is nog steeds herstellende. Maar komt wel weer helemaal goed. Maar is nu nog steeds een kwestie van heel rustig opbouwen en over 3 maanden zou hij weer op en top zijn (ben ik totaal bijna 7 maanden bezig geweest tegen die tijd).

Ik heb m'n paard verhuisd omdat hij op die andere stal alleen overdag buiten stond en maar met een ander paard op een klein stukje wei. En daarbij vond ik de staleigenaar niet fijn, hooi/kuil van slechte kwaliteit, bak slechter... En ik had hem daar vanaf april dag en nacht op de wei staan (dat mocht tot oktober, maar wel gewone stalling betalen) Dat beviel m'n paard zo goed, dat ik het hem ook niet aan wilde doen in oktober weer savonds en snachts op stal te doen (daar was hij altijd stresserig). Nu staat hij in een hit actief stal (nog dichterbij ook ;)) Met 25 andere paarden, kan lekker rennen, spelen met wie hij wil, eten wanneer hij wil, dag en nacht buiten staan, met grote schuilstal, staleigenaar met veel verstand van zaken, goede kwaliteit hooi/kuil Bak is wat beter, wel erg zwaar, maar niet nat. De bak bij de andere stal was heel de winter nooit te rijden. Stalgenoten vond ik bij vorige stal wel leuker, maar ja.... paard is belangrijker :)

Heb jij ook een eigen paard of rijd je er een voor iemand?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 23:59

Wij hebben onze eerste kerstboom gekocht :D :D echt een hele mooie brede grote :D Zijn hem nu aan het optuigen. Wit met zilver.

Vanavond heerlijk gelest met Gadget, vriendje kwam onverwachts kijken, heel lief :)

Pivanti: pols is matig, beetje rust geven maar. Probeer op werk ook beetje af te wisselen en beetje tussendoor te bewegen. Rijfoto's...haha...is alweer tijdje geleden. Zal m'n fototoestel zondag meenemen, misschien kan er wel iemand foto's maken.

Wendy, zou wel terug gaan met die legging! Veel plezier vanavond!!

Wat leuk dat je in het bos bent geweest Pivanti!! Fijn dat hij het daar zo naar zijn zin heeft :j

He bah ingrid, toch weer ziekig aan het worden? Morgen mij niet aansteken he!! :P

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:37

Zo dan Pivanti, 7 maanden revalidatie :\ , da's niet niks. Wel fijn dat het nu beter gaat met je paard. Vind het ook echt goed van je dat je kiest voor je paard en niet voor je stalgenoten. Moet zeggen dat de plek waar hij nu staat ook echt goed klinkt. Ik heb nogal een rijke fantasie en toen ik je post las zag ik echt een Penny plaatje voor me........Allemaal blije paardjes, huppelend in een groen heuvelachtig weiland op een mooie zomeravond........ :D .
Kan er niets aan doen, maar mijn fantasie slaat soms echt op hol :=

Ik heb helaas geen eigen paard.....Ik heb er gewoon echt geen tijd voor. Ik verzorg een hele leuke fries, Jelle. Onze hobby is buitenrijden, echt genieten!

@Sizzy: Geniet van je kerstboom! (:)

@Ingrid: Hoest nou??

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:40

:O mogge

Als een blók geslapen vannacht..nouja toen ik uiteindelijk sliep dan :j
net wakker, dus ga zo maar es opstaan, want Siz staat hier over 3 kwartier al voor de deur :+
Voel me iig beter, het écht nare zieke gevoel is er wel uit, de rest onderdruk ik wel even een paar uur met wat ibuprofen :+

Zometeen weer Ruby knuffen *\o/* en es kijken of ze de groep uit wil en nog snapt wat dr allemaal geleerd is hiervoor :+

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:03

Goed dat je je weer wat beter voelt Ingrid!! Eehhh......Wie is Ruby?? :?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:09

Ruby says hi:

Afbeelding

Oftewel, mijn veulen van ruim 6 maanden ;)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:18

goh,als ik die foto dan zo zie denk ik alweer: jeeeeeeeeetje wat heb ik een knap paard _O-

Ik ga zo mn spulletjes maar eens verzamelen, een rondje langs de afvalpers en dan wachten tot Siz komt!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:23

Aaaaach, wat een cutie!!!!! :+: Echt een schatje, wat een lief koppie zit erop zeg. Is het een tinker? Of zeg ik nu iets heel doms? :o?

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:45

Goedesmorgens!

Ingrid: Ruby is echt een scheetje!!! Ik vind haar mamma ook erg mooi!
Veel plezier vandaag met siz!

Pivanti: zo dat is zeker niet niets met je paardje joh.

Sizzy: Leuk hoor jullie eerste kerstboom (:)
Leuk ook dat je vriendje kwam kijken bij het rijden... lief :P

Nou ik word straks opgehaald door mn schoonmoeder en schoonzusje.
We gaan heel de dag shoppen!!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:41

Gezellig Nanka, veel plezier!

Luffie, het is idd een tinker :j

Nou ik ben weer thuis, even uitgewaaid!
Siz is hier nog want die blijkt mijn huisgenoot te kennen _O-

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:52

Jaa hoe bizar was dat :D :D echt super toevallig!! Je hebt je kamer echt super leuk zo :j het zijn echt twee totaal verschillende verdiepingen haha. Vond het erg gezellig, Ruby is heul leuk :+:

Joost en ik kennen elkaar echt al jaaaaren (oorspronkelijk zelfs via bokt!) en nu ben jij zijn huisgenoot haha :D :D

nanka, hoe was het shoppen??

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:11

Luffie, haha :) helaas is t geen mooi groen weiland Ze staan op zand/stenen Er is een klein stukje weiland afgezet, maar daar komen ze alleen in de zomer af en toe eens in (is zo kaal na een uurtje eten met 25 paarden). Maar ja het is niet anders. Hebben daar ook wel 24/7 op de wei mogelijkheid, maar hebben ze geen schuilmogelijkheid (echt niets) en krijgen daar wel hooi bijgevoerd, maar niet regelmatig en vaak op een plek. Dus ja, in de zomer is dat wel ideaal maar in de winter toch echt niet. Staan daar ook voornamelijk ijslanders, die kunnen dat wel hebben.

Leuk dat je een fries rijd! Lekker hoor, buitenrijden! Ja een eigen paard kost heel veel tijd en geld ook. Tenminste ik vind persoonlijk dat ik er eigenlijk iedere dag naar toe 'moet'. Geef hem ook eigenlijk wel iedere dag beweging... (tenminste krijgt hij natuurlijk ook in de actief stal, maar toch ik vind dat ik er elke dag even wat mee 'moet' doen). Alleen de zaterdag ben ik pas half8 thuis en in de winter ga ik dan niet meer, in de zomer vaak wel. En nu hoef ik niet meer te mesten/voer klaar te zetten enz, dat scheelt ook al wat tijd.
Maar ik zou niet meer zonder willen! Maar kan me goed voorstellen dat anderen niet de tijd ervoor hebben. Ik heb niemand waar ik rekening mee hoeft te houden dus dat is makkelijk ;)
Waar in zuid-holland woon je? (ik heb ook in zuid holland gewoond)

Ingrid & Sizz, gezellige meeting gehad? Echt een leuke foto! Ohh wat toevallig dat je haar huisgenoot kent Sizz! En nog wel via bokt haha

Gisteren opgepast... Was pas half8 thuis, en toen gelijk naar m'n ouders, want m'n opa en oma zijn daar 't weekend. En nu lui aan 't doen en zo naar knollie. Even zien hoe hij herstelt is na het bos uitje van vrijdag... en vanmiddag werken, heb avonddienst. Bij de locatie van philadelphia (woongroep) bij mij aan de overkant. Tweede keer. Ben daar maand geleden al een keer geweest voor inwerken. Vanavond weer inwerken. (en volgende week nog 2 diensten)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:19