patricia, pablo doet net als noob; eigen knikje eerst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

of nja, was eigenlijk de bedoeling dat ik rond de lunch terug zou gaan naar kantoor, maar het was toen zo druk, en was eigenlijk wel heel leuk en ging heel goed, dus uiteindelijk tot kwart voor 4 gebleven en daarna direct doorgegaan naar huis 

leuk dat ze ook bij mij op stal komt!
waardoor ik vroeg op bed lig en dus elke dag bijna slaap als Niels es een x komt, en dan niet echt in de mood ben om gezellig en leuk en enthousiast te doen...waarop ik nu constant verwijten naar mn hoofd krijg dat ik dat dus niet voldoende ben als hij wat verzint...plus dat ie nu voor valentijnsdag iets in zn hoofd heeft waar ik het totaal níet mee eens ben, waar we ook nogal op botsen.
)
zit me gewoon allemaal even flink dwars
) 

waarom slaapt hij niet gezellig bij jou die nacht?
op beide punten niet...hij is heel vaag af en toe over wat ie aan het doen is...zijn vaak wel gewoon technische dingen ofzo, is ie weer es iets aan het klussen...maar t staat toch een beetje stom als je aan de telefoon vraagt: wat ga je doen dan? ja gewoon wat dingen 

) en we zien het wel...kan het ehct niet maken om er vanavond weer over te beginnen, dan weet ik zeker dat ie opstapt

Toch ff een hele dikke knuf voor ingrid en paulien