pff, beurs liep beetje uit of nja, was eigenlijk de bedoeling dat ik rond de lunch terug zou gaan naar kantoor, maar het was toen zo druk, en was eigenlijk wel heel leuk en ging heel goed, dus uiteindelijk tot kwart voor 4 gebleven en daarna direct doorgegaan naar huis Nu lekker op tijd thuis en zo naar oma voor avondeten
Probeer Niels zo gek te krijgen dat we morgenavond samen eten, maar hij heeft het tot nu toe nog te druk...hebben elkaar al bijna 2 weken nauwelijks gezien, en het is af en toe allemaal weer een beetje gespannen, dus hoop dat ik hem nog voorzichtig zo gek krijg dat ie wel komt
Duurt het bij jou ook zolang voor hij daardoor heen is? Bij hem duurt dat altijd wel even 45 min vaak... voor hij echt met constante op beide teugels loopt ipv in een knik. Kan het hem ook niet kwalijk nemen.. hij is twee jaar lang gewoon zo gereden, dus ja moet ik er eerst weer uitrijden,.. maar zal wel even duren denk ik...
Vervelend dat het niet zo heel lekker gaat Ingrid..
Zo maar eens koken want 20.30 pilates anders heb ik zo'n volle maag..
het ligt er heel erg aan hoe geconcentreerd ik hem krijg. soms ben ik er met 10 minuten doorheen, soms na een uur nog niet. noob is nooit zo gereden, maar vindt het gewoon prettig. in die houding lijkt het voor de buitenwereld of ie heel goed loopt (wel weer handig op wedstrijd haha), maar ondertussen doet ie niets met zijn lijf.
ben benieuwd hoe je pilates gaat. wordt vast spierpijn! ligt er trouwens sneeuw in sauerland?
ikke nu ff de nijnen verschonen voordat het donker is.
Pivanti, ik heb haar inderdaad ook via bokt gesproken leuk dat ze ook bij mij op stal komt!
Nou meiden, over 3 weken ofzo word ik waarschijndelijk geopereerd.. Moet dus ook even kijken hoe ik het ga doen met die meeting.. ?
xingridx
Geplaatst: 11-02-09 19:34
ik heb Niels al 1,5 week amper gesproken zal wel deels met het feit te maken dat ik echt heel erg mn ritme moet vinden in stage en echt gewoon constant doodmoe ben waardoor ik vroeg op bed lig en dus elke dag bijna slaap als Niels es een x komt, en dan niet echt in de mood ben om gezellig en leuk en enthousiast te doen...waarop ik nu constant verwijten naar mn hoofd krijg dat ik dat dus niet voldoende ben als hij wat verzint...plus dat ie nu voor valentijnsdag iets in zn hoofd heeft waar ik het totaal níet mee eens ben, waar we ook nogal op botsen. vind het gewoon heel moeilijk dat hij totaal geen begrip heeft voor het feit dat ik zo moet wennen aan 40 uur werken en alles eromheen, hij doet alsof het niets is en ik het zomaar gewoon moet kunnen en als ik dan gespannen ben en snel begin met huilen is hij weer boos...
weet gewoon even niet wat ik ermee aan moet...doe echt mn best om me in allerlei bochten te wringne om toch af en toe sociala te doen naar hem toe, ook al wéét ik dat ik er last van ga krijgen (oa. as zaterdag stappen in R'dam met zijn vriendengroep..heel gezellig maar beteketn dat ik zaterdag zoveel mogelijk heel de dag moet slapen en het waars. dan nog niet goed vol zal houden, maar dan ben ik dus weer de spelbreker die het eigenlijk om 1 uur/half 2 al gehad heeft en dan neit naar huis kan omdat de rest doorgaat tot 5 uur )
nah, ik weet het gewoon even niet zit me gewoon allemaal even flink dwars
He wat vervelend dat hij daar geen begrip voor heeft. Het is namelijk heel zwaar om plots 40 uur per week te werken EN ook nog eens zoveel te moeten reizen! (ik spreek uit ervaring ) Misschien kun je hem dat uitleggen?
dat heb ik al geprobeerd, maar hij snapt dat gewoon niet vind het gewoon moeilijk, want wil er heel graag over praten, maar we hebben inmiddels al zo vaak en zoveel over gepraat dat we beiden al in de verdediging schieten zodra het op een gesprek gaat lijken
en ik probeer echt wel om mn best te doen ed...heb me uiteindelijk maar aangepast in zijn plan voor valentijnsdag, al vind ik het een belachelijke constructie (lees: hij wil samen ontbijten gezellig die dag, alleen slaapt ie dan wel eerst bij zn ouders, komt dan smorgens hierheen om te ontbijten (wat ik dan klaar mag maken voor hem) en gaat vervolgens weer heel de dag zijn gang)...strookt niet helemaal met mijn ideeën dat als je zoiets doet dat je eerst lekker samen wakker, vervolgens rustig samen ontbijtje maken en opeten en daarna wel zien
dus nja, moeten er nog boodschappen voor doen, morgenavond waars...dus heb gevraagd of ie dan gewoon uurtje of 6 komt, doen we boodschappen en kunnen we samen eten...nee dat gaat niet, want dan heeft ie het nog veel te druk en wil pas om uur of 8 boodschappen doen...terwijl ik tegne die tijd gevloerd op de bank lig
geen flauw idee op beide punten niet...hij is heel vaag af en toe over wat ie aan het doen is...zijn vaak wel gewoon technische dingen ofzo, is ie weer es iets aan het klussen...maar t staat toch een beetje stom als je aan de telefoon vraagt: wat ga je doen dan? ja gewoon wat dingen Wil dan ook weer niet steeds doorvragen, vind ik dan ook weer zo zeurderig
En waarom hij niet blijft slapen...vrijdagavond is zn vaste avond dat ie in oostvoorne slaapt, maar dan nog...vind eigenlijk dat ie dan ook niet hoeft te komen ontbijten maar ja, dan heb ik weer bonje...pfff ik weet het gewoon niet, het liefst zou ik willen dat ie gewoon even een poosje naar oostvoorne vertrekt, dat ik even de rust heb om alles voor mezelf weer rustig en op de rails wil krijgen, maar daar wil ie ook niet van horen...moet er maar gewoon 'aan wennen'
Nou dan zegt hij die vaste avond maar eens op deze week! Pfff...wat een onzin zeg, hij kan toch gewoon gezellig komen slapen? Vooral nu je heel de week werkt, is het zo fijn om zaterdagochtend samen wat langer in bed te blijven liggen!
ja en dat vind dus iedereen behalve Niels Maar goed, heb het weer even van me af kunnen typen...zometeen maar even douchen (en vermoedelijk alles er weer even uitjanken ) en we zien het wel...kan het ehct niet maken om er vanavond weer over te beginnen, dan weet ik zeker dat ie opstapt
Nou, we schijnen een onvoldoende te hebben omdat ik iets niet heb ingeleverd (kan ik mij niet herinneren, ik dacht dat ik het wel had in geleverd). Nu zijn ze vet boos op mij. Ik heb gezegd, ik praat wel even met de chaoch, even kijken wat er fout is gegaan, maar nee, ze zegt gelijk: ja maak dat maar zeker in orde anders heb jij een probleem dit en dat. Hallo, ik maak altijd alles, ik ben een keertje ziek en vergeet iets, en krijg gelijk dit over mij heen?
ja maar ik doe er niets aan...hoe meer drukte ik er over maak, hoe harder hij wegrent van me...raak hem alleen maar meer kwijt zo
en het is misschien heel stom, maar ik ben nog niet zo ver dat ik hem écht kwijt wil, die beslissing kan ik gewoon nog niet nemen...daarvoor hebben we het 95% vd tijd gewoon veel te leuk en gezellig en fijn samen...alleen die 5% waarin ie laat zien wat een moeilijk karakter hij kan hebben en hoe stug hij kan zijn...die zijn vreselijk moeilijk
Maar goed, ik ga even douchen Thanks voor het luisteren
ingrid, dat is een lastige situatie! misschien toch maar afstand nemen inderdaad? paulien, heb je misschien nog digitaal wat je hebt ingeleverd en wanneer? leuk als er sneeuw zou liggen patricia! kan je lekker sleeen! als ik ergens vrolijk van word...
ik ga naar stal. kan me niet echt motiveren, de bank zit wel heel lekker ach, als ik er ben is het prima!
Zo, net even alles eruit gejankt onder de douche, eignelijk wel even lekker Wacht het nog even een paar dagen af, verandert er echt niets of merk ik aan mezelf dat ik het echt moeilijk blijf hebben en ik totaal geen reactie van zijn kant krijg...dan vraag ik hem om me even een paar weken voor mezelf te geven Al vind ik dat doodeng, want ik heb werkelijk geen idee hoe hij daarop gaat reageren..of hij het zal begrijpen of dat hij zal zeggen: kun je doen, maar dan kom ik niet meer terug