Mja, andere oplossingen zijn er wat mij betreft zat maar helaas is ze dus niet van mij...eigenaren zijn overigens heel goed voor haar hoor, hebben zo'n beetje haar koopprijs aan medicijnen/artsen e.d. erin gestopt maar ze zijn het nou allemaal een beetje zat geloof ik
Ze zijn ook bang dat als ze haar bijvoorbeeld weggeven als gezelsschapspaard [als de zomereczeem wel over is] dat ze alsnog in de handel komt, of uiteindelijk op transport naar Italië gaat ofzo. Kan ik me ook wel voorstellen, maar ik denk dat als je echt je best doet om een goed baasje te vinden dat dat ook wel lukt...via bokt ofzo...dat ga ik ook zeker voorstellen als ze alleen met dat been blijft zitten. Erg onzeker nog allemaal....maar bedankt voor jullie steun iig
Ontopic: gister ging slecht, hele dag niets kunnen eten maar 's avonds weer een extreme inhaalslag :/
Nouja, vandaag een nieuwe dag en die gaat nog best redelijk iig. Alleen vanavond uit eten, maar ik ga wel proberen de meest goeie dingen te eten. En daarna na naar een concert, maar ik heb toch geen zin in drank oid.

)
En nog hou ik het binnen de 1500 calorieen en verbrand meer dan ik eet.

), en houdt er absolúút niet van om alleen in de bak te zijn, wat zich uit in bokken, springen en rennen. Dat wordt dus leuk.
Oh damn, toch wel, een Mc Donalds milkshake..hmm.