Vandaag O: magere kwark met cruesli met gedroogde vruchten + kopje koffie met Koffiemelk L: 450 g skyr (framboos/granaatappel) + minneola T: wat gesnoep van deeg (appeltaart gebakken) en stukje komkommer A: gegrilde kipfilet, gepofte aardappel met sausje van Griekse yoghurt en kruiden, salade met komkommer, cherrytomaten en avocado aangemaakt met dressing en zelfgemaakte appelmoes T: paar wijntjes (op stap)
B: 6 uur staand werken
Noeps
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-16 23:06
7.30: Volle yoghurt met mango en muesli 10.30: banaan en 2 cracottes met jam 13.00: Clubsandwich (=4 sneetjes donkervolkoren) met ham, cheddar, kipfilet, mayo en sla en wat frietjes erbij 16.00 warme choco met slagroom 19.30 driekwart pizza shoarma en 2 droge witte wijn
B: 20 km hardlopen (hongerklap allejezus) en half uur wandelen
na een paar dagen volop feest (lees: eten wat ik ook maar wilde) geprobeert ene beetje balans te vinden? Niet makkelijk als je wat grieperig bent O/L: 2 vk toast een met light kaas en een met een omelet en basillicum. 1 banaan T: 1 peer, 2 chocolate chip cookies T: waterijsje (keelpijn) A: 1,5 groententaco
B: de hele dag in beg liggen D: (niet genoeg) water.
LisErm94
Geplaatst: 21-02-16 00:59
O: 60 gr havermout, 12 gr lijnzaad, 14 gr ongz cashewnoten, 200 ml ongz amandelmelk, 20 gr eiwitpoeder T: appel, 25 gr eiwitpoeder, rijstwafel, 43 gr rookvlees L: 450 gr griekse yoghurt 0%, 15 gr eiwitpoeder, 30 gr vlokken A: 194 gr zoete aardappel, groenteschijf, 4 gr olijfolie, 210 gr aubergine, 30 gr chilisaus, 60 gr ui, 80 gr champignons T: protein&oatsbar T: mugcake van 109 gr banaan, 25 gr havermout, 2 eiwitten, 8 gr kokosmeel, 10 gr eiwitpoeder, 11 gr 85% pure chocolade D: water, thee, koffie B: 45 min fietsen, uur gewichtheffen, uur krachttraining, dienst zorg 159 eiwit, 276 khd, 54 vet, 2216 kcal
Liserm vind je het niet doodvermoeiend om alles precies te wegen? Komt wat obsessief over op mij.
Van mij:
O: 2 kaiserbroodjes met kaas, gekookt ei, thee. T: thee. L: 1 broodje bapao kip, 1 pistoletje ham, smoothie van magere yoghurt, banaan, bosbes, framboos. T: pakje lu crackers met kaas, paar haribo kikkertjes, thee. A: anderhalve wrap met kip, ui, paprika, mais en kaas. Wat guacamole met tortillachips. Paar rauwe wortels. Water. T: op een verjaardag een witte wijn, 2 koppen thee, wat hapjes.
B: 20 min stappen op paard en stalwerkzaamheden. 4.15 km hardlopen.
LisErm94
Geplaatst: 21-02-16 11:30
Nee gaat vrij snel en bijna automatisch. Ook een tijd lang niet meer gedaan, plus bij dagen weg/vakantie laat ik het vaak zitten. Maar vind het een fijne manier om mijn doelen te behalen (zowel in spieropbouwfase of vetverliesfase) om alles te kunnen eten wat ik wil maar wel met controle binnen mijn kcaldoel
420BlazeIt
Geplaatst: 21-02-16 19:43
12h: 2bth margarine/1ei/champignons/patat-ei kruiden 13h: 2 bth margarine/pindakaas 16h: Bij LaPlace salade middelgroot: aardappeltonijn salade, champignons en paparika's uit oven 17h: Minisnacks, drie spekjes, twee koekjes bij de thee Rest van de avond cola drinken.
Bij LaPlace, die champignons en paprika's uit de oven zijn zo vettig. Het kan zijn dat het vocht is hoor, maar naar mijn idee zijn die dingen helemaal met vet ingesmeerd eer ze de oven ingingen
O. Shake met bijenpollen en ghee T. Worteltjes met zelfgemaakte hummus L. Spinazie omelet T. Appel en banaan A. Zoete aardappel pompoenschotel met cheeeseee
nog steeds wat ziekjes vandaag.. O: appel L: halve banaan, halve snee vk brood met light confituur 4uur: grote kom paparika soep met snee vk brood A: wss volkoren bolognaise pasta met wortel paparika en tomaat
Steenbok12
Geplaatst: 21-02-16 21:02
Supervixen ik vind het juist knap als je zorgt dat je eten perfect afgestemd is op je trainings doel en je daaraan te houden. Als je de lijstjes bekijkt zie je dat ze ook gewoon lekker geniet van Tony chocolony. Zelf heb ik dagen dat ik gezond eet en daarna weer dips heb en me ook weer een stomkop voel en het idee dat ik alleen maar sport om het te compenseren. Ik denk dat het mij meer energie kost zo dan LisErm94(en nog een aantal andere) en ze er veel meer uithaalt
O: 250 gr kwark met wat muesli en banaan T: 3 stukjes cake L: 3 BB met 1 plak kaas en augurk. 250 gr cherrytomaatjes A: gehakt, pompoen, bladspinazie, rode ui, 30gr couscous en 30 gr filodeeg uit de oven T: paar rozijntjes en ongezouten noten B: uurtje kracht training armen en 45 minuten fietsen
O: twee sneetjes zelfgebakken vb, salami, Philadelphia L: rijst met spinazie en boter, halve pompoen met 8gr vanille suiker en een klontje boter, rundervink T: 4 paaseitjes T: 40gr melkchocolade B: poging tot thuisworkout (faal) A: 4 sneetjes zelfgebakken vb, eiersalade, rundervink, Philadelphia, pindakaas en hagelslag. 1 punt pepperoni pizza
Misselijk van de pizza, blegh. Workout faalde omdat m'n buikspieren nog teveel pijn doen van vrijdag.
O: 3vk cracottes met abrikozenjam en een kop thee L: 3 witte boterhammen: 1 met een kroket, 1 met hagelslag, 1 met kaas en rauwe ham. Puddingbroodje. 2 glazen karnemelk T: Schaaltje chips en glas cola A: Zoete aardappelfrietjes met een beetje mayo en salade van rucola, aubergine en mozzarella T: Banaan + glas rode wijn
B: 6,7km hardlopen, crossloopje door een héél modderig bos .
O: muesli met melk T:2 koekjes, rol pepermunt L:2 kommetjes met gemengde groente ( zoete aardappel,wortel& paprika uit de oven) T:2 koekjes D:1/2 stokbrood met beetje kruidenkaas, grote kom erwtensoep T:1 stroopwafel
O: Alpro plantaardige kokos yoghurt T: banaan L: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas en tomaat T: sinaasappel A: basmati rijst met wokgroente, vegetarische kipstukjes en korma saus
Straks even kijken hoe ik uitkom met de calorieën of er nog wat toegevoegd moet worden (moet 1455 kcal eten, waarvan 50% koolhydraten, 25% eiwit en 25% vet).
Oliver
Geplaatst: 22-02-16 12:21
Gisteren: O: 40gr havermout, 20gr noten, appel B: Uur cardio, 20 min benen / billen, 20 min fietsen L: Smoothie paprika/banaan + 300gr kwark, 40gr speltmuesli T: Wat zoute popcorn A: Kip met rijst, veel groente. Hand kroepoek + 3 lepels sambal T: 2 blokjes pure choco
Klopt wat Chantal zegt, ik heb hierdoor meer regelmaat en het sluit beter aan bij mijn trainingsdoelen. Maar zoals gister bijvoorbeeld, heb ik met een vriendin gegeten en dan laat ik het ook wat losser hoor
O: 60 gr havermout, 12 gr lijnzaad, 14 gr ongz cashewnoten, 200 ml ongz amandelmelk, 20 gr eiwitpoeder T: appel, 25 gr eiwitpoeder L: 500 gr Griekse yoghurt 0%, 30 gr vlokken, 15 gr eiwitpoeder A: met vriendinnetje ''gekookt'', vooraf: ieder halve carpaccio, half aspergesoep, hoofd: 2 wraps met kipfilet, groente, appel, yoghurtsausje, na: kleine ben&jerry T: 31 gr pure chocolade, 225 gr Griekse yoghurt 0%, 20 gr vlokken D: water, thee, koffie, witbier (1x0.5L en 1x0.33L) B: 55 min fietsen, uur crossfit, uur gymnastics Met gok avondeten 2900 kcal, 188 eiwit, 267 khd, 91 vet
Vandaag O: shake van 300 ml halfvolle melk met 50 g teff performance powder pro + 2 kopjes koffie met Koffiemelk T: 3 kopjes zwarte koffie (ze bleven maar aanbieden haha) L; omelet van 2 eieren en scheutje halfvolle melk met dun laagje humus en 2 plakjes kipfilet + klein restje zelfgemaakte appelmoes T: 4 volkoren biscuitjes A: AYCE sushi
B: weinig, tot 2 uur stage en 's middags wat rond slenteren in de stad
O: soda bread met avocado en gebakken ei met wat kaas T: appel L: magere kwark met peer, lijnzaad, amandelen en kaneel T: rijstwafel met pindakaas en banaan A: kipstuckjes met broccoli en taugé en satésaus T: stukje chocola
B: 8 km fietsen, ruim een uur wandelen (of hardlopen als ik daar nog zin in heb)
O: muesli met melk T:1 koekje met chocolade L: bakje met zoete aardappel, wortel & paprika uit de oven met kruiden T :4 lychees & smoothie yoghurt- bosvruchten D: kom erwtensoep T: stroopwafel
D:5x muntthee met tl honing. 2 maal gewone thee, glas hv melk B:6 km fietsen. Wat gelopen
Ik ga proberen geen cola meer te drinken in de avond, ik voel mijn tanden gewoon wegrotten, maar ik heb echt die suikers nodig in de avond dus ben benieuwd hoe ik dit ga oplossen Laat in de avond heb ik nooit eetlust nml. Als ik het niet volhou ga ik alsnog frisdrank drinken in de avond.
Het is ook helemaal niet goed om 's avonds laat nog te eten dus dat je dan geen eetlust hebt is toch niet zo erg?
Hier nog steeds niet helemaal fit dus 3x eten gaat niet lukken.
O: twee appels L: niks A: meergranen wraps met gerookte kip, ik denk geitenkaas en dan ijsbergsla/komkommer/paprika/etc.
Verder heb ik met mezelf afgesproken meer water te drinken, heb zo'n 1,5l fles Pepsi gevuld met water en daar moet ik er minstens 2 van op een dag leegdrinken. Gaat tot nu toe best goed, ben al bijna klaar met de tweede
123321
Geplaatst: 22-02-16 20:03
Smee__ schreef:
Het is ook helemaal niet goed om 's avonds laat nog te eten dus dat je dan geen eetlust hebt is toch niet zo erg?
Er is niks mis met 's avonds laat eten Dat je daar dood van gaat/dik van wordt is een fabel.
O/L- 400 ml halfvolle melk, 1/2 pannenkoek, 20 gr stroop T- 50 gr bonbonbloc wit praliné D- 2 runderhamburgers, el ketchup, 1 appel, 1/2 flespompoen, 2 el honing, 1 el olijfolie T- 225 gr optimel griekse stijl kers B- 1.5 uur KT