alleen tsjaa...Niels komt vandaag nog niet, hij heeft geen tijd
nou ja, kijk wel, hoop gewoon vanmiddag wat op te knappen..ben iig al verhuisd naar de bank want alles ging nog es extra zeer doen van het op bed liggen
Mijn dagplanning: O: activia yoghurtje en een fruitkick t: 1 koekje time out melkchocolade t: appel, 2x mandarijn L: 3 bb met 30+ kaas/mosterd, cup a soup tomaat t: 2x mandarijn D: kop tomatensoep of aspergesoep met 2 bb met beleg t: ?
blijf lekker thuis vandaag, voel me al wel weer ietsje beter
Net even heel mn planning omgegooid voor volgend weekend omdat Niels weer last minute plannen er tussendoorgooide...afspraken verzetten enzo...af en toe vraag ik me af waarom ik ubehraupt afspraken maak, want het loopt toch altijd anders maar tis allemaal weer gelukt en het zou uit moeten komen, dus ben benieuwd
Wendy15
Geplaatst: 11-12-09 14:07
Ingrid: Tnx Als je ziek bent lekker thuisblijven! Jij en Sizz een meet? Das wel een lief aanbod van je moeder! Haha en nou niels ook nog Je kunt je ook vandaag door je moeder laten vertroetelen en dan vanavond door niels?
Sizzy: Dankje Ghehe ging dat bij mij maar zo! Als ik niet lekker in m'n vel zit ga ik ongezonde dingen eten. En juist op zo'n moment is het moeilijk om dat patroon door te komen, maar weet wel dat ik me dan weer lekkerder voel. Ach elke goede dag is er 1 en het komt wel weer Leuk een wedstrijd! Dressuur? Wat voor niveau rij je?
Dankje nanka
Margriet: Ai een gebroken bovenbeen klint niet fijn Je kunt misschien ook iets van buikspieroefeningen toevoegen en je armen wat trainen met losse gewichtjes?
Heb vanavond etentje van werk, twijfel wat ik aan zal doen Vind het zelf wel leuk om een leuke blouse ofzo aan te doen, maar hoorde al van collega's die gewoon in spijkerbroek gaan Wil ook niet totaal overdressed aankomen
Oh wat leuk!!! Is die megameet toen nog doorgegaan eigenlijk? Of was dat niet rond te krijgen met iedereen? Wil jullie ook weleens meeten, maar woon op zo'n onmogelijke plek wat dat betreft
Als ik ziek ben heb ik altijd zin in gebakken aardappelschijfjes met mayo Dus je bent niet de enige die zo vreemd is