Ik vind het soms wel handig als je voor bepaalde dingen al afspraken erin kunt zetten. Zo heb ik bijvoorbeeld een jaarlijkse controle in het ziekenhuis en die kan ik dan in maart gelijk erin zetten voor het jaar erop. Maar meestal mis je het niet.
Succes met de volgende ronde Petulan!!
Ik ga eens lunchen. Heb vooral trek in slechte dingen dus ik ga eens bedenken wat ik wel ga eten.
ukje
Geplaatst: 05-05-09 12:10
Voor dat soort afspraken wel en neem een lekker broodje Ongezond dan
Ik heb niet eens een agneda voor dit jaar. het meeste onthoud ik wel en anders is het niet belangrijk genoeg. andere jaren had ik er wel steeds eentje maar aan het eind van voirg jaar zat ik nog zo in de kreukels dat ik aan agenda kopen niet toekwam
Ik plen niet zoveel. * * 1x per jaar tandarts *3-4x per jaar internist *2x per week fysio * 4-6x per jaar naar de chirurg en fot's maken van mijn been Nou ja en dan de dingen onog als vergaderingen van het werk en weet ik veel wat niet meer. Volgend jaar komt er wel weer een agenda want het kan toch wel eens handig zijn
Ik heb met mijn fysio het geluk dat ik niet om een vaste tijd hoef te komen hij maakt altijd wel even tijd voor me. Afspraken met het ziekenhuis moet ik wel echt in mijn agenda zetten net als lessen en vooral sociale afspraken moet ik echt opschrijven. Zal niet de eerste keer zijn dat iemand belt waar ik blijf...
Precies, studie afspraken, vergaderingen, deadlines, sociale dingen en m'n overige afspraken moet ik echt opschrijven. Anders ga ik dingen dubbel plannen
Zo dat is idd veel geld BA! Ik neem aan dat je er ook meerdere hebt aangevraagd? Hadden jullie gerekend op dit bedrag?
Kerstdiner in mei...tja...in Delft heb je ongeveer heel het jaar kerstdiners haha. Het is een reden om een leuk diner te klussen met alle huisgenoten + dates en een feestje te bouwen Vaak rond kerst komt het er niet van en dan wordt het steeds uitgesteld, ach in mei is het ook leuk. Thema erbij en gaan
we vragen er 6 op suus. is een heel bedrag, maar hadden we wel ingecalculeerd. oude badkamer slopen, van oude studeerkamer nieuwe badkamer maken (helemaal compleet. tot spotjes in het plafond toe).
haha, ik ben echt niet op de hoogte van het studentenleven