Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:29

hoi hoi

Mijn dagje gaat de laatste tijd steeds beter ik merk dat ik niet meer zoveel trek heb in ongezonde dingen dus dat ik meer fruit pak als ik trek heb, Behalve gister dan omdat we simpelweg niks in huis hadden.

O: drinkontbijt met appeltje
T: sultana
L: 2 pistoletjes met slankie kaas
T: aardbeien
A: halve pizza met komkommer en tomaatje
T:aardbeien

verder beweging niet zoveel moet voor school nog het nodige doen wel even naar het dorp maar de lucht ziet er niet al tegeweldig uit dus ik wacht denk nog maar ff dat het wat beterder wordt.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 12:37

't Is nu bouwvak, dus die stuccer kunnen we vooreerst wel vergeten. oliebol, zitten we weer wekenlang in de rotzooi!

Nou ja, het houdt je wel weer van de straat Knipoog

o: 2 bb, glas optimel
t: 2 kleine vruchtenkoekjes
8km fietsen met kids in de kar
1 uurtje shoppen
8km fietsen met kids in de kar
l: 5 bb, 2 glazen optimel
t: fruit ofzo
d: patat en 2 frikandellen
custardpudding oid
t: fruit
snack a jack

Vermoed dat hier en daar nog wel wat bij gegeten wordt,. maar daar is ook no ruimte voor. Heb beweging voldoende vandaag!

Ga nu maar 3 paar crocs via i-net bestellen, want natuurlijk hadden ze de juiste maten niet meer in Assen. Ze konden me wel heel duidelijk uitleggen hoe ze vielen en welke maten ik dus nodig heb voor de kleuters (heb voor mezelf wel kunnen passen, maar zoek een blits kleurtje uit op de site).

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 13:11

@_Scarlet_, ik val nu misschien een klein beetje af, maar ben wel op 2 weken 3kg of meer bijgekomen :S Ik voel me best vet, na da winkelen gisteren Bloos pff ik stond heel de tijd voor die spiegels: NEE mam die Tshirt is niet mooi m'n buik is er te dik voor Sigaar Ze werd al pissig, maar uiteindelijk toch een shortje, 2tshirts en een trui gekocht
Daarna zijn we op restaurant gaan eten want het was al 21uur en mn broer en zus waren niet thuis, heb een heerlijke warme foccaccia met tomaat, mozarella en pesto gegeten, als dessert hebben we 1dame blanche voor ons 3en genomen en heb ik een deca koffietje genomen, daar zat een gigantisch stuk cake bij, dat was dus de 'slechte' dag die ik 2x per week moet inlassen van de diëtiste Clown

Vandaag:

O: Bifidus yoghurt + 1/2 mango + 1br boterham maredsous
T: 1vezelkoek
L: Griekse sla
T: ?
A: iets met scampi's (dat normaal voor gisteren was)
?

Nu even mest rapen bij de paardjes Vork

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:51

Klompen via internet gaat ook al niet, wij hebben geen creditkaart... Sjemig wat een snertdag... was van alles van plan, maar het enig wat ik heb gedaan is voor niks naar Assen gefietst, 4 x een wasmachine aangezet en opgehangen, nog wat boodschappen gedaan en 2 uur lang geprobeert crocs te bestellen... Mijn humeur daalt met de minuut!

Bleh.....

baaldag.....

1 geluk: morgen BBQen we bij mijn schoonouders, heb ik daar in elk geval geen omkijken naar!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 16:08

Hallo! Doei!

Gister beetje raar dagje gehad, zonder warm eten. Moest werken in de catering van 11 tot 8, dus heb mijn beweging wel gehad Knipoog Waren paar toetjes over en daar heb ik stiekem een beetje van gesnoept Vingers aflikken Toen nog naar vriendje gefietst en daar blijven slapen en daar ook de nodige beweging nog gehad Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag ook niet echt een mooie dag, maar geeft niet Lachen

O: 1 bb, ham, glas thee met melk en suiker, bakje senseo met wolkje melk
half uurtje wandelen met hondjes, dat betekent dus ook gymnastieken want ik zit natuurlijk altijd in de knoop met die twee monsters *LOL*
L: 3 mb, geklutst ei met beetje magere kaas, philadelphia light, 1 1/2 groot glas melk
T: Lu Time Out appel
T: Schaaltje kersen Vingers aflikken
D: BBQ! Rivella en één biertje
T: ?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:21

hallo ik meld me ook maar wat ik ben ook sinds kort begonnen met lijnen... mijn eerste poging maar heb het idee dat ik iets verkeerd doe ofzo want ik ben dus aangekomen Clown

mijn eetpatroon ;

O -> 1 bb en 1 plakje ontbijtkoek
T -> bakje fruit of 1 bruin bolletje
L -> 2 bruine bolletjes
T -> krentenbol of alleen een vrachtensapje
A -> verschilt maar zeker geen vette hap of extreem veel (mijn moeder vind dat ik weinig eet...)

verder drink ik thee en een 1/2 liter melk per dag dus dat lijkt me ook niet echt erg....maar afvallen

wat vinden jullie hiervan?

owja met mijn werk beweeg ik trouwens ook veel en rij ongeveer 5 keer in de week op mijn paard... dus beweging heb ik ook genoeg volgens mij...
pfff ik weet het ff niet meer Ach gut

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 18:30

Henzz schreef:
LJ, als je je aan die dagplanning houdt, heb je toch een mooi, net dagje??

Maar dat doe ik natuurlijk weer niet Clown

T: plakje ontbijtkoek
O: 2 volk. boterhammen, D'light Jam
T: Liga Fruitkick, eierkoek
L: 2 br bolletjes, 1 wit bolletje; 1x kipfilet, 1x 1/4 plakje kaas, 1x eisalade. Komkommer/tomaat
T: appel
T: 1 eierkoeken
A: zvrijst, sperziebonen & rundergehakt
T: iets lekkers @ picknick

Ik kom net thuis van de nagelcurcus van m'n vriendin + d'r moeder. Weer ff wennen met zulke nagels typen. Heb een natuurlijke nagelversteking op m'n nagels zitten dus ze zijn nu erg dik door alle lagen gel. Heb echt 8 uur lang gezeten.. dat dat zo vermoeiend kan zijn!
Nu koken en daarna toch nog naar de picknick/feestje

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:44

8 uur lang gezeten?? Bloos!

Mijn dag vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
t: 1 bb met d'light jam
L: 2 bb met appelstroop
t: mueslireep alpro light
D: macaroni met groenten, gehakt en tomatensaus met wat kaas
t: magere yoghurt met fruit

Bew: hardgelopen met stalgenootjes, die zijn aan het opbouwen: 12x 1 minuut, autogereden, op stal rondgehangen Tong uitsteken mee op wedstrijd geweest.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 19:03

Sizzy schreef:
8 uur lang gezeten?? Bloos!

Ja, en dat is serieus vermoeiend! We waren er om half 10, om 10 uur begon de les, om 11.30 hadden we even pauze, om 13.15 uur 3 kwartier pauze en om 15.45 nog een kwartiertje pauze. De rest van de tijd (tot 17 uur) zijn m'n vriendin en haar moeder met mijn nagels bezig geweest, net zoals de overige curcusten met hun modellen. Ach ja, ze zijn het een het leren en zijn nog niet zo snel he Knipoog

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:02

bleh, zou echt niks voor me zijn.
Hoewel ik, nu ik mijn haar weer korter heb, en opmerkingen krijg van: wat zie je er goed uit zo, ik wel weer mascara gebruik (na jaren niet gebruikt te hebben). En ik heb vorige week een kleurtje op mijn nagels gedaan, maar dat is er onderhand alweer afgesleten...
Ik ga weer aan het werk, ik heb vanmiddag de rest van de vloer eruit gehaald. Nu de planken naar buiten sjouwen en een beetje schoonmaken, dan de woonkamer schoonmaken, en 1 muur helemaal met chloorwater boenen (schimmel) en dan kan Marc morgen gaan laminaat leggen!

Over 2 weken is Verena jarig, hopen dat we de boel dan eindelijk helemaal een beetje op orde hebben!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:58

mijn dag is klote Boos!
iemand opbeurende teksten?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:02

Meiden als jullie zin hebben om naar de keuken te lopen, of om te eten als je geen honger hebt, kijk dan hier even naar helpt echt Tong uitsteken
http://www.vkmag.com/magazine/comments/9849

@Denice, niet opgeven meid! Je kan het en dat heb je al meer dan eens bewezen!! Of heeft je slechte dag met wat anders te maken dan met slecht eten? Bloos Hou je goed Lachen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:09

nee gelukkig niet, kanniet (al wilde ik t stiekem liever wel)
ik was de hele dag kanoen en fiesen en ook een beetje gesnoept enzoo!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:27

BAH BAH Ziek pascaline wat doe je me toch aan al me eten komt nu juist weer naar boven nu ik dit heb gezien heb het ook niet helemaal afgekeken bah

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:35

gaaaaaaaaaaaaatver!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:36

Jeeej ben goed bezig. Go jij! Go jij!
Net ALLE slechte dingen hier weggedaan!
Buit was een pot dropjes, zuurstokjes, een buis pringles (nog maar voor 3/4 vol), een leverworst, mini marsjes etc.
Dus das geen verleiding meer. *LOL*

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 21:39

Wat goed van je Moc!

Ik voel me weer eens behoorlijk kl.te.. Serieus, ik haat mannen PlingIEPE, DIEPE ZUCHT*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:40

Oh jee wat dan?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 21:43

Had vanavond een afspraak met die flkker, we zouden vanavond gewoon samen zijn. Punt. Geen idee wat we zouden doen, maar WIJ zouden samen zijn.

Ik werd gebeld, 2x, uitnodiging voor 2 feestjes, maar nee, ik had al afgesproken dus ik bedankte. Toen werd ik gebeld om vanavond in het A'damse Bos te gaan crossen met de IJslanders (van een boswachter), maar nee, ik had al een afspraak tot mijn grote spijt (want ja, boscrossen op de IJsjes, dats fun Haha!).

Komt meneer vanavond om half 8, zegt hij doodleuk om 9 uur dat ie weggaat, naar een feestje. Aaaah fl.kker even op! Ik ben zooo boos, oke nu niet meer. Hij kan de *piep* krijgen. M'n laatste vrije weekend/avond voordat ik een maand lang weekenddiensten heb, en meneer laat me gewoon stikken. Ik heb hem letterlijk m'n huis uitgezet en de deur dichtgesmeten.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:19

Groot gelijk! Wat een eikel! Kan je niet nog naar een van die feestjes gaan? Heb je toch nog een leuke avond (en kan je misschien een nieuwe meneer oppikken Knipoog ).

Gister dus bruiloft... receptie was érg geslaagd, lekker eten en veel drank, en de muziek was ook wel redelijk, op de schlagers na. Veel gedanst ook, bijna niet gezeten, dus een gedeelte van de alcohol is wel verbrand, haha! Het was om half 2 afgelopen en daarna zijn we nog naar vrienden geweest en hebben we daar gezeten tot 5 uur ofzo.
Vandaag lekker laat wakker geworden (12u) en een beetje thuis rondgehangen. Veel te warm om iets te doen.
Eten:
O; 2 bb met gebraden gehakt
T: -
L: 2 bb met ham en kaas
T: 2 plakjes kruidkoek
T: appel
A: karbonade met hollandse groenten

Zou vandaag met de eigenaresse van m'n toekomstige verzorgpaard erheen gaan om te kijken of het klikte, heeft ze gisteravond laat afgezegd Boos! Ze had plotseling een feestje, ofzo. Nu gaan we morgen geloof ik maar ze zou nog een tijd doorgeven.

Heeft iemand nog tips? Ik wil met m'n vriend over een maand een weekendje weg naar Luxemburg, liefst Vianden/Clervaux, maar alle sites met hotels die ik vind daar moet je met je creditcard betalen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 22:24

Nee, salsafeestjes beginnen namelijk vroeg en eindigen vroeg (deze ene begon om 4 uur - was gewoon op een pleintje - tot een uur of 1 en de andere van 8 tot 1 in Haarlem waar ik nu geen vervoer voor heb) Boos! Stomme zooi. Dan zit ik hier alleen thuis, terwijl ik dat niet wil, met een taart in de koelkast..

Nette dag Scarlet! Kon ik het je maar na doen..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:47

Tsja, ik drink de hele dag Pepsi Max, ook niet gezond Tong uitsteken Maar ik krijg er geen trek van ofzo. En ik heb natuurlijk gister 2x avondeten gehad in feite, met het buffet op de receptie enzo, dus het mag ook wel netjes Tong uitsteken

Jammer dan, van die feestjes. Maar er gaan toch nog nachtbussen enzo naar Haarlem dacht ik? Sowieso gaat de laatste trein in ieder geval om 1 uur?
Tenminste, als ik vanuit Amsterdam naar Alkmaar kan komen om 1 uur 's nachts moet dat van Haarlem naar Amsterdam toch ook wel lukken Tong uitsteken

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 23:43

Wij zijn nog druk bezig de kamer te herinrichten. Beter nu zonder laminaat dan te gaan klooien als er splinternieuw laminaat inligt... Wel vermoeiend hoor. En dan wil Marc de wekker om 07:00 laten staan en morgen vroeg met laminaat beginnen. Weeeh!!!!

(ik mag wel blijven liggen, da's wel lief, maar wakker ben ik dan toch)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 07:20

Hey lieve dieet-vriendinnetjes Lachen

De bruiloft was waanzinnig leuk gisteren! Ik mocht onverwacht een salsa demo en workshop merengue geven, en ik heb netjes gegeten.
O: kwark,
l: twee broodjes kaas
t:1 warm hapje,
a:kip kerriecocktail, zalm met groenten en bruidstaartje toe. Heb geen alcohol gedronken, wel 2 glazen red bull.

Ik vond het zo ontzettend leuk om te doen dat lesgeven, en het mooiste van alles is dat ik meteen 5 e-mails heb gekregen van geinteresseerde mensen!!

Vandaag ga ik denk ik zwemmen als het zo mooi wordt als voorspeld! Verder moet ik mijn huishouden doen...

Planning vandaag:
o: twee bb met gebakken ei in olijfolie
t: nog even slapen denk ik Knipoog
l: twee bb met ?
t: twee appels
a: rijst, vlees en groenten

Vanavond voor de afwisseling: salsa Haha!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 07:44

Wat ben jij erweer vroeg bij zeg! Wij zijn alweer even op (half uurtje ofzo). Moeten echt even op gang komen.
Maar ik ga nu echtgenoot helpen met laminaten.
Aju!