Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
20:13 uitverkocht
en toen was het ineens ophaaltijd. De man die voor mij was had twee pakketten en de vrouw die na mij kwam ook. Die medewerker moest dus steeds weer een rondje winkel doen. 
met o.a. Mozartkuglen. Of het de 15 euro haalt weet ik niet, maar dat boeit me eigenlijk ook niet. Het is mijn vaste super, de service is daar altijd top en de sfeer ook. Ik hoef iig niks in mijn toch al volle vriezer te stoppen en de volgende keer heb ik vast een pakket dat wél volgens de regels is samengesteld. Ze moeten iig nog even wennen, lijkt het. 

Ben benieuwd. Vorige keer 5 heerlijk broden en 2 koeken. Maar die broden kon ik hier niet kwijt haha.
meehhhh
voor slechts €4,99 kreeg ik 7 broden, zak krentenbollen en een zak witte bolletjes.
Mandarijn schreef:Taart? Waar?
Ik krijg nooit taart in m'n pakketten.
Martine schreef:Mandarijn schreef:Taart? Waar?
Ik krijg nooit taart in m'n pakketten.
Ik heb nog 2 taarten in de vriezer liggen en kreeg afgelopen keer een kersentaart.
[ [url=m/nkC8pd.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Heerlijk hoor maar niet echt handig
Flicka12 schreef:Ik kon zonet de multivlaai kopen.. maar kon het niet ophalen dus laten gaanmeehhhh
Dinsdag wel een pakketje gehaald bij de bakkervoor slechts €4,99 kreeg ik 7 broden, zak krentenbollen en een zak witte bolletjes.
[ [url=m/GB246h.jpg]Afbeelding[/url] ]