Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schemerdier schreef:Poes, ik ben wel benieuwd naar een recept!
Als mijn vriend bij mij is eten we samen vegetarisch, als hij thuis is eet hij vlees. Vind ik een goede regeling
deksel schreef:Gewoon niet zeggen wat vegan is. Meestal hebben ze het geen eens door..
.
mar_fay schreef:k ben zo jaloers op het feit dat jij tijd hebt om brood te bakken Pien! En ik blijf het leuk vinden om te merken hoe enthousiast je met van alles en nog wat aan de slag gaat.
Als je nog eens echt iets lekkers, anders, heel hartigs wil maken waarbij je het vlees absoluut niet mist dan raad ik je deze vegan champignon quiche/pie aan. Zoals ik je nu hoor lijkt het me iets voor jou. Het is echt een van mijn favorieten. Ik snij ze wel altijd klein, dat eet en werkt wat makkelijker
8nnemiek schreef:Ik doe mijn pompoenpitten altijd poffen zonder kruiden, en dan eten we ze als pistachenoten
8nnemiek schreef:De pitjes schil ik niet. Ik kook ze 20minuten in water en dan giet ik ze af, leg ze op een doek en als ze afgekoeld zijn haal ik dat wat los zit er snel vanaf.Doe je die pitjes wel schillen, of eet je die gewoon zo?
Magrathea schreef:Moest ik zo verschrikkelijk om lachen.Gast, ga vegan eten!