Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

beterschap!!

vaak eet ik dan een maaltijdsalade of maak ik snel wat pasta met een paar gebakken eitjes, kaas & tomatensaus. Of een soepje met stokbroodje, doet het hier ook altijd goed 
hoop niet dat dit beginnende rsi-klachten zijn
en een mandarijn

En je moet nog een paar maandjes toch? Wel leuk om daar regelmatig foto's van te maken en de datums erbij te houden
Weet dat ik echt zo'n emo eter ben en heb niet echt m'n maand
Eerst auto niet door de apk, toen andere auto moeten kopen waar ik éigenlijk nog ff niet aan toe was, toen hoop gezeik met die auto. Zie er tegenop dat er rond de feestdagen gedonder op het werk gaat komen (ik werk maandags niet, maar heb via collega's gehoord dat er 3 maandagen wel op mij gerekend wordt terwijl het nog niet overlegd is en 1 ervan kan ik eigenlijk al niet..) en nou dat gedonder met school er nog bij.. Het is gewoon ff teveel en dan pak ik een bak ijs ofzo
Hoe houden jullie het op zulke momenten vol? Als ik eenmaal weer es in m'n ritme zit dan gaat het makkelijker dan om nu op dit moment het patroon te doorbreken
Maar ik wéét dat als ik gezonder leef dat ik ook meer aankan. Kan me er alleen even niet toe zetten 
Met een boek op bed gelezen en een paar foto's gemaakt en zitten bewerken. En heb net menles gehad, ging echt supergoed! In draf tussen allemaal pionnetjes doorgereden (stonden echt smal! ) en niks geraakt 

)
) 

alles doet ook zeer 
Als ik zo'n periode als jij heb, valt ik juist vaak af ipv dat ik aankom. Raar, maar waar

no problem. Beterschap!! Je kunt beter even goed uitzieken anders blijft het maar beetje aanwezig de komende tijd. 
je was toch een tijdje geleden al beweging aan het opbouwen of heb ik het mis?