nou ja, heb mn dringende zaken afgehandeld die echt moesten, dus ik ga mooi zo als iedereen gelunchd heeft naar huis toe en mn bed in want ik word steeds beroerder
Alleen eten vind ik altijd lastig met koken nanka vaak eet ik dan een maaltijdsalade of maak ik snel wat pasta met een paar gebakken eitjes, kaas & tomatensaus. Of een soepje met stokbroodje, doet het hier ook altijd goed
Heb sinds gisteren behoorlijk last van m'n pols hoop niet dat dit beginnende rsi-klachten zijn
luffie
Geplaatst: 10-12-09 16:28
Beterschap Ingrid!
Ik eet ook regelmatig alleen, ik maak dan vaak spruitjes klaar omdat mijn vent die echt niet lust......Echt heerlijk!! Verder doe ik ook vaak pasta en wat ik daar van over heb dat vries ik in voor als ik avonddienst heb. Nou, mijn schema vandaag:
O: Bakje muesli met yoghurt T: Eierkoek met hagelslag en een mandarijn L: 3 bruine boterhammen, 2 met slankie smeerkaas en 1 met gekookte worst T: 2 mandarijnen D: Boerenkool stamppot van Unox(heb avonddienst....) T: Cracottes luchtige zoutjes van LU
Zo net uurtje geslapen, heeft me al wel stuk goed gedaan ben nog wel misselijk en vervelend, maar iig beter als eerst hoop dat ik morgen weer kan werken en anders heb ik lekker lang weekend, ook niet gek!
Heb wel bijgelezen, maar niet alles is blijven hangen Angelique wat heb je al een buik! En je moet nog een paar maandjes toch? Wel leuk om daar regelmatig foto's van te maken en de datums erbij te houden
Hier gaat het met gezond doen nog steeds niet lekker Weet dat ik echt zo'n emo eter ben en heb niet echt m'n maand Eerst auto niet door de apk, toen andere auto moeten kopen waar ik éigenlijk nog ff niet aan toe was, toen hoop gezeik met die auto. Zie er tegenop dat er rond de feestdagen gedonder op het werk gaat komen (ik werk maandags niet, maar heb via collega's gehoord dat er 3 maandagen wel op mij gerekend wordt terwijl het nog niet overlegd is en 1 ervan kan ik eigenlijk al niet..) en nou dat gedonder met school er nog bij.. Het is gewoon ff teveel en dan pak ik een bak ijs ofzo Hoe houden jullie het op zulke momenten vol? Als ik eenmaal weer es in m'n ritme zit dan gaat het makkelijker dan om nu op dit moment het patroon te doorbreken Maar ik wéét dat als ik gezonder leef dat ik ook meer aankan. Kan me er alleen even niet toe zetten
Vandaag was ik vrij, lekker dagje niks nuttigs gedaan Met een boek op bed gelezen en een paar foto's gemaakt en zitten bewerken. En heb net menles gehad, ging echt supergoed! In draf tussen allemaal pionnetjes doorgereden (stonden echt smal! ) en niks geraakt
Ben niet zo goed met foto's maken en photoshop enzo, maar ben hier stiekem toch wel trots op
Morgenochtend werken en dan 's avonds etentje van het werk (worden met de taxi gehaald en weer thuisgebracht dus kan aan de borrel ) En dan komt er morgenmiddag een vriendin uit Eindhoven en is het 's avonds Ouwesunderklaas (soort Texels carnaval. Is iedereen verkleed en er zijn groepen die spelen gebeurtenissen van het afgelopen jaar na of nemen het in de zeik, heel leuk! )
Ik heb me voor vandaag nog maar ziek gemeld, was vannacht erg koortsig en hele nacht liggen zweten en draaien alles doet ook zeer Hoop dat het vandaag beter gaat, want als ik me morgen nog zo belabberd voel gaat het m niet worden, vrees ik, Siz
Sizzy
Geplaatst: 11-12-09 09:32
Mornin' chica's!
Mooie foto's Wendy Als ik zo'n periode als jij heb, valt ik juist vaak af ipv dat ik aankom. Raar, maar waar
Gisteravond heel fijn gereden met Gadget, hij gaat zo lekker lopen laatste tijd! As. zondag weer wedstrijdje gepland staan, ben benieuwd
Als je je morgen nog steeds ziek voelt, prikken we gewoon een andere datum no problem. Beterschap!! Je kunt beter even goed uitzieken anders blijft het maar beetje aanwezig de komende tijd.
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 11-12-09 09:35, in het totaal 2 keer bewerkt
Morgen, Ik heb eindelijk eens tijd om weer eens te boken, heb in grote lijnen bijgelezen. Ik heb besloten om vanaf volgend jaar weer wat strenger te worden en daardoor af te vallen. Tot eind van het jaar wel op blijven letten dat ik niet (nog)meer aankom. heb gister bij de fysio 3 mineuten op de crosstrainer gestaan, 7 minuten geroeid en 6 minuten geietst. Ben serieus bezig om dat op te bouwen. Die sextra beweging stimuleert de spijsvertering ook. Hopen dat ik daar over een week of wat toch resultaat van zie
haha, laat net mn moeder weten dat ik ziek thuis zit, krijg meteen het aanbod of ze me vanmiddag op moet halen, dan kan ik thuis uitzieken en vertroeteld worden..