Op zich heb ik wel genoeg gegeten maar het komt gewoon omdat ik alleen thuis ben en nergens zin in heb. ook is het niet zulk mooi weer dat ik lekker buiten kan zitten
Katia; in opkikker tomaat (helder) zit idd heel weinig kcal Ik pak die vaak als ik opeens trek krijg als extra tussendoortje.
BA: same here, vakanties zijn funest voor m'n ritme en gezond eten maar! ik ga er weer hard tegenaan komende week qua eten. Weekendje en vorige week heeft weinig goeds gedaan Ik ga ook maar weer eens aardbeien scoren in de supermarkt straks.
Lekker bezig paulien! Goed zo meid
Weekend 16/17 en 23/24 kan ik ook niet dus dat komt mooi uit Sok Wat dachten jullie van zaterdag 30 mei? In de middag dan aub, want heb de vrijdag ervoor een kerstdiner met m'n huis + dates
Vandaag ga ik mezelf weer even in het gareel trekken: O: activia yoghurtje, 1 bb met smeerkaas 20+ en plakjes tomaat t: appel L: magere yoghurt met aardbeien, 2 kiwi's en een appel t: opkikker tomaat t: ? D: ?
29 mei verjaar ik en dan word ik al een oude madame
Nu heb ik vervelingshonger speciaal naar school gegaan om aan een werkje te werken en dan heeft ze alles vergeten voor dat werkje pffff kon nuttiger dingen doen want moet nu wachten tot één uur tot de volgende vergadering
zo net men maag volgestouwd met water zodat die honger weg gaat. Gadver wanneer maandstonden honger en verveel honger samenkomen voor een koekjesmachien word het moeilijk