Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:39

Ja
Jaa het moet lukken. Go jij! Go jij!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:40

Heb het de komende weken ook erg druk met werken, huishouden en paarden, dus dat is wel mooi, minder tijd om te snoepen! Lachen
En het wordt weer warm, dus dan heb ik toch iets minder trek in zwaar eten, dat worden lekker salades. Ja

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:15

Dat heb ik ook altijd als het warm is, lekker fruit en yoghurt enzo..
Komt helemaal goed met ons!
Ik doe een poging om mijn bami op te eten haha wat gaat dat langzaam...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:39

Drop eten ben ik ook vanaf das even mooi ben er zo misselijk daarnet van geworden.

Mijn dag is verder een hele grote rotzooi we hadden geen kaas en geen brood meer in huis dus ja ik had geen normale lunch.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 20:52

ladyjoy schreef:
ladyjoy schreef:
Planning vandaag:
O: 2 onbijtcrackers van LU, halve plak 30+ kaas, Liga Fruitkick
8.5 uur werken
T: 2 volk. boterhammen, D'Light Jam, 1 appel
L: 2 volk. boterhammen, kipfilet. Cup a soep Chineze tomaat. 5 aardappelkrokketjes
T: 2 koekjes, 2 stukjes chocola
10 min lopen (naar OV), naar de stad -> winkelen, 10 min lopen (naar huis)
T: aarbeiensmoothy klein van de V&D
A: pizza
T: eierkoek, plak ontbijtkoek

Sport deze hele week gewoon NIET (behalve 1.5 uur salsales, 3x paardrijden & 1x zwemmen). Volgende week hopelijk weer (ook al moet ik dan 5!! dagen werken).

Nou, gaat lekkerrr (NOT)! Ik eet zoooveel, pas toen ik eindelijk 2 koekjes had gegeten, voelde ik me blij. Echt vaag. Toen was de drang om te eten eindelijk over.

Kom net uit werk, ga nu omkleden en ff snel naar de stad om te shoppen.

En ik BLIJF maar eten.. zal ik soms een lintworm hebben? Ik ben nog steeds niet vol!
Hoe kom je daar achter??? Ik vind het gewoon eng worden. Ik blijf maar eten en aankomen en dan moet ik ook nog eens ongesteld worden Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:50

Drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen eerst richting m'n ouders gegaan, auto van m'n moeder opgehaald. Toen terug naar Delft gereden, snel spullen gepakt en richting stal gereden om de spullen van Shancet op te halen (die staat 5 dagen in Nieuwe Wetering voor wedstrijd).
Daarheen gecrossed, hem gelongeerd en gepoetst, terug gecrossed naar stal.
Uur pilates gehad en nu ben ik thuis en heb ik net m'n eten achter m'n kiezen Haha!

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: - (laat ontbeten)
L: 3 bb (1 ei, 2x kipfilet)
t: mueslireep
D: aardappelpuree met rode bietjes, sperziebonen en 2 hardgekookte eieren
t: -

Bew: pilates, paard gedaan, autogereden

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:35

Dat is inderdaad een drukke dag, Siz! Heb je de finale dit weekend al of nog niet?

Ik weet ook niet LJ, misschien moet je -voor je gevoel- weer wat strenger voor jezelf worden. ???

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:36

Kringfinale heb ik vorig weekend gehad. Regiokampioenschappen zijn 10 en 11 augustus Lachen

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:36

Ohja, sorry, dat bedoelde ik ook. Ik wist ook dat je nog gezegd had wanneer maar was het alweer vergeten Bloos

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:38

Haha! maakt niet uit. Maar heb dus nog een paar weekjes om te trainen Lachen
Zijn eigenaresse is deze dagen met hem aan het starten in Nieuwe Wetering. En op vrijdag kan ze nooit, dus vandaar dat ik dus daarheen ging om hem te verzorgen en te longeren. Hij staat daar 5 dgn gestald.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:43

Ah zo, dan heb jij iig ook wat beweging gehad! Lachen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:00

en ik ben ook maar aan het snoepen Boos!
morgen moet het echt, maar dan ook echt echt!
LJ, balen, we zitten in hetzelfde schuitje, ik ben vandaag ongesteld geworden dus heb een klein excuusje maar ik wil dit NIET !!!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:44

Wow Siz, ik zou omvallen als ik pas zo laat zou kunnen avondeten Bloos!

LJ, als je echt zoveel honger blijft houden, misschien toch es naar de dokter, ook als je zelf serieus denkt dat er iets geks is :S

Ik ben erg druk geweest met extra werken en allerlei andere verplichtingen. Net terug van een verjaardag van een vriendin van de PABO, 50km hier vandaan, was wel erg gezellig Ja

Eten gaat mwah, ik eet gewoon m'n maaltijden, maar af en toe wel een koekje tussendoor of wat snoepjes. Maar ik voel me er goed bij, ben blij dat ik er minder obsessief mee omga en voel me daardoor ook beter Lachen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:57

En pff, ik geloof dat ik gek word Clown

Ik ben nu 3 maanden vrijgezel, en het bevalt me prima. Ik heb zoveel gedoe gehad en was/ben het gewoon even beu met relaties/mannen

Nu zocht een oude vriend 3 weken geleden ineens weer contact via hyves. 1,5 jaar geleden best close geweest, allebei het idee gehad dat er wel eens iets zou kunnen groeien, en ineens kreeg hij een vriendin en was het contact over. Via hyves zocht hij dus weer contact, erg gezellig allemaal, maar al gauw kwam het aanbod om 'gewoon als vrienden' naar de bios te gaan. Toen wilde hij liever naar het strand, ik heb toen aangegeven dat ik dat niet zo'n goed idee vond, om 'gewoon als vrienden' een strandwandeling te maken. Toen zouden we gewoon iets gaan drinken, wat ik uiteindelijk afgezegd heb, omdat ik gewoon het idee had dat er bij hem meer achter zat. Nu ben ik erachter dat het dus nog maar een maand uit is met z'n vriendin, na 1,5 jaar dus, en ik heb het idee dat hij mij weer heel erg opzoekt om haar te vergeten ofzo. Van de week belde hij weer, dat hij zich zo down voelde omdat z'n ex nu alweer een ander had, heb het hele verhaal aan gehoord, maar ergens heb ik hier helemaal geen zin in
Ik ben al dat gezeik rond relaties gewoon even zat, heb genoeg aan m'n eigen sores. En nu belt hij net weer, 'ja, ik heb helemaal niks meer van je gehoord sinds gister!' "Nee, ik moest gistermiddag- avond en vandaag werken en zoals je weet moet ik m'n belbundel in de gaten houden Knipoog " Hallo zeg, alsof ik verplicht ben iedere dag te smsen/bellen/msnen/mailen Gestoord

En dan ben je net thuis van die verjaardag, krijg ik een smsje van een vreemd nummer: 'Dag mevrouwtje, wat was jij alweer snel weg! Heb niet eens echt lang met je kunnen praten, jammer hoor! Nou wie weet, ander keertje Knipoog '
Goede vriend van die vriendin dus, overigens hele leuke en vriendelijke jongen hoor, maar hoe reageer je hier nu weer op zonder bot te zijn, maar met een duidelijke boodschap dat je eigenlijk geen zin hebt om smscontacten te onderhouden Nagelbijten / Gniffelen Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 00:25

denice schreef:
en ik ben ook maar aan het snoepen Boos!
morgen moet het echt, maar dan ook echt echt!
LJ, balen, we zitten in hetzelfde schuitje, ik ben vandaag ongesteld geworden dus heb een klein excuusje maar ik wil dit NIET !!!

@ Denice & the rest.. ik weet het ook niet hoor. Volgens m'n schatje Cool is het omdat ik de laatste weken niet meer naar school ging (= klaar dus thuis niks doen) en laat ging slapen waardoor ik laat nog at, laat opstond en laat ontbeet. Nu werk ik dus weer, en nog vroeger dan ik ooit gedaan heb, waardoor ik al heel vroeg ontbijt, maar ik heb wel het ritme van laat in de nacht/laat in de ochtend ontbijten. Dus nu eet ik gewoon non stop. Daar moet ik dus even van af!

Helaas moet ik morgenochtend (vandaag dus alweer!) om half 8 op en moet ik de hele dag met een vriendin mee als nagelmodel voor haar curcus. Baal er wel van, had geen idee dat het zo vroeg was. We komen ook pas rond 18 uur terug terwijl ik om 16 uur een picknick heb (wat een uur reizen van mijn huis is), daar kom ik dus pas om 20 uur aan. Zal ook wel weer de hele dag slecht eten worden, maar ik ga me wel proberen in te houden MINDER te eten. (En dan ook nog ongesteld worden.. zucht)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:05

Arme LJ..... extra zwaar nu rond deze periode!!!

Ik heb vandaag een bruiloft, geen idee wat ik te eten krijg en of ik het uberhaupt kan eten, maar ja ik zie het wel....Mijn tong is nog steeds dik maar het eten lijkt minder pijnlijk gelukkig.
Ik ga er gewoon een leuke dag van maken LachenJullie ook allemaal een mooie dag toegewenst, het wordt echt lekker weer!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:22

goedemorgen!
ik ga vandaag kanoen met familie. 15 km heen endan eer terug fetsen. ik zie ook da t ik weer wat steviger wordt. daarom heb ik gisterenavond in mijn bed wat bedacht!
ik ga een week niet snoepen;
vanaf zaterdag t/m vrijdag komt er NIETS in dat te maken heeft met chips, koek, snoep, ijs, nootjes etc!
even afkicken weer Lachen!

en over dat lekkere weer. het is hier bewolkt hoor! (wel warm maargoed)

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:32

Goed idee denice! Dan krijg je vanzelf minder trek, ik heb dat ook altijd! Mocht je je nu echt niet in kunnen houden, koop dan iets van zonnatura zonder suiker, dan krijg je in elk geval niet het effect van een suiker rush Lachen

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:37

ik heb al een paar weken van alle chips snoep ijs etc af kunnen blijven gister toch een beetje gesmokkeld met een ijsje en een paar spekjes

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 08:45

Goedemorgen!

Veel plezier op de bruiloft LA!
Ik zit vandaag binnen met het warme weer.. hele dag als nagelmodel in Soesterberg. Word zo opgehaald. Ik heb een hele voorraad eten mee en het een beetje zoals volgt gepland:
O: 2 volk. boterhammen, D'light Jam
T: Liga Fruitkick
L: 2 meergranen boterhammen, kipfilet, komkommer/tomaat
T: appel
T: AH Evergreen/Liga Milkbreak
T: 2 eierkoeken
A: zvrijst, Chineze kool & rundergehakt

Edit: daarna geen picknick want daar heb ik wrs geen puf meer voor (scheeldt ook weer veel lekkere dingen). Ga morgen zelf wel een kleine picknick houden in het Vondelpark, aangezien ik gisteravond om 23 uur nog wel een kwarktaart heb staan maken!
Laatst bijgewerkt door ladyjoy op 14-07-07 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:47

goedemorgen dames.

ik heb besloten iets meer afstand te nemen van dit topic. dat betekent niet dat ik helemaal niet meer post, maar niet meer zo veel. maar misschien was jullie dat al ietwat opgevallen. ik wil nu gewoon even zomer vieren en niet alleen maar bezig zijn met eten, wat wel en niet mag. ik zal wel gezond blijven doen, maar met dit topic erbij was het een obsessie. ik doe het dus even wat rustiger aan allemaal.
veel succes met het halen van jullie streefgewicht en tot snel

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:52

Even een ego berichtje ben weer veelt e druk geweest met mn vakantie dus niet geweest.Ben nu week naar Hulshorst op vakantie met mn pony en daarna doe ik weer heel erg hard en goed mee!

Tot dan!!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:58

gollempje, succes, chatelaine, jij veel plezier.
ik ga ervandoor.
mjn ontbijt bestond uit:
magere yoghurt frit n fibres, miniplak ontbijtkoek en een sinasappel
tot nu toe goed Nagelbijten / Gniffelen
doeg!!

Riƫtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:01

Hoe mooi was het plan van mij om een avondje niks te doen.... maar hoe anders is het verlopen!

Gistermiddag is ons nieuwe laminaat gebracht. Mooi voor de bouwvak, kunnen we zelf kijken wanneer we willen leggen. Geen punt. Wordt er een half uur later gebeld. Ik had onze oude vloer namelijk op MP gezet, gewoon om te kijken of er animo voor is, is namelijk een nette, geoliede vloer. Al wat reacties gehad, maar allemaal hebben ze er net te weinig aan. Deze man eerst ook. Even later belt ie terug: na overleg en passen en meten moet het net gaan. Wat we voor de oude vloer willen hebben, ehhhh???? Geen flauw idee (van mag mocht het voor 25 euri weg, hoeven wij het niet naar de stort te brengen, maar dat zeg je natuurlijk niet tegen zo'n vent...). Uiteindelijk biedt ie een leuk bedrag. Verkocht. Of hij het dan zaterdag kan halen, nee! dus, want het ligt er nog in, en Marc moet werken. Dan zondag maar. Prima (voor zo'n prijs kan ik het niet laten lopen!!!). Dus je raadt het al: gisteravond hebben we de kamer leeg gepakt, de plinten verwijderd en het eerste deel van de vloer eruit gehaald.

Nu is dat niet alles, want onze muren zijn ook erg slecht, dus Marc is midden op 1 van de muren met iets scherps gaan prikken: riegelt een heel stuk structuur eraf. Nu moet ik met spoed een stucadoor zien te vinden Boos! .

Gaat weer lekker dus!

Nu eerst maar een rondje stucadoren bellen, dan met schoonmama naar de stad (ik heb ook nog dienst vandaag!), moet nog vlees zien te regelen voor de BBQ van morgen (op speciaal verzoek van Marc, heb er echt totaal geen zin in! Huilen ), dan verder in de tuin, en vanavond de vloer er verder uit slopen.
Sjemig..... druk programma. Lang leve het weekend! *not*

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:07

Nou Riette, dat is inderdaad even druk zeg! Maar de vloer gaat wel voor een mooi prijsje weg... Alleen balen van de muren zeg! Succes en sterkte ermee!!

LA, veel plezier vandaag!

LJ, als je je aan die dagplanning houdt, heb je toch een mooi, net dagje??