Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanillaQueen schreef:Bedankt![]()
Alleen ik moet het ECHT ECHT ECHT zo zien te houden voor het weer 40/42 is
Toch jammer dat je aanleg om dik te worden niet weg te dieëten is
Goh ik geloof dat ik me voor het eerst in mn leven misselijk heb gegeten. Ik heb net 4 enorme stukken brood met pindakaas/roomboter/hagelslag/suiker op......gadverdamme, ik wil echt drie dagen niet meer eten :/
Spetterlover schreef:VanillaQueen schreef:Bedankt![]()
Alleen ik moet het ECHT ECHT ECHT zo zien te houden voor het weer 40/42 is
Toch jammer dat je aanleg om dik te worden niet weg te dieëten is
Goh ik geloof dat ik me voor het eerst in mn leven misselijk heb gegeten. Ik heb net 4 enorme stukken brood met pindakaas/roomboter/hagelslag/suiker op......gadverdamme, ik wil echt drie dagen niet meer eten :/
Bleeeehg vies is dat he, dat heb ik soms ook, echt maar heel af en toe dat ik helemaal misselijk ben, maar regelmatig dat ik zó veel eet, dat ik me niet goed voel.. Helemaal opgeblazen en gewoon echt het gevoel dat je nooooooooit meer wil eten..
Om vervolgens na een half uur weer net zo hard door te gaan
Oliver schreef:Ik denk dat je na een maandje wel verschil kan gaan zin Suepergirl.
Dan begin ik morgen ook met buikspieroefeningen, kijken hoe snel we verschil zien.
En idd, met je rug op dr grond (Rug altijd BOL houden!!) en dan benen van de grond, en dan 'fietsen' met je benen in de lucht, dat is heel zwaar, maar heel goed voor je buikspieren.
Spetterlover schreef:Hmmmm eet nu desnoods fruit, yoghurt, brood met gezond beleg...
veeeel water en thee gaan drinken nu..
Haha naar hilversum is niet zo heel ver toch (je komt uit Eemnes toch?), gewoon lekker fietsen
VanillaQueen schreef:Dat klinkt pijnlijk zeg :|
Ik krijg werkelijk geen hap meer door mijn keel, heb net echt een heel naar telefoontje gehad...mijn bijrijdpony gaat waarschijnlijk naar de slachtZomereczeem is bijna zeker niet over ondanks vele kuren e.d. [en ze heeft het in de ergste variant, echt verschrikkelijk], haar been is weer helemaal naar de stinkmodder...ben echt in shock sinds ik het hoorde, heb het gevoel dat het nu echt menens is
Ze is pas zes
Nu dus ook echt even niet in de mood voor een paardenforum op dit moment, moet het even laten bezinken :/ Ik meld me wel weer over een paar dagen...
Jamy schreef:Ik ben trouwens gezakt voor mn rijexamen, dus ik baal best wel maar ik wil geen vreetbui creeeren, dus probeer me in te houden