Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:09

Vreetdag van de week ook weer gehad :/ Qua beweging was het echt geweldig [1 uur gefitnesst, 1 uur gefietst, de hele dag door utrecht gelopen/geslenterd/gewinkeld, zometeen paardrijden] maar eh eten :/

O: 2 boterhammen / cappuccino
T: Paar aardbeien / bakje kwark / stukje brood / 7 ananasschijven oid
L: Broodje gezond [was wel redelijk echt gezond]
T: Ongeveer 200 gram studentenhaver :| , Turks broodje, een halve Milka reep, en nog heel veel witte chocolade..

Geen zin meer in een diner iig :/

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:11

Ooohja maar ik was wel heel blij dat ik een hoop kleren in maat 36 heb gekocht
Wat dat betreft ben ik errrrrg blij, alleen in bikini nog niet echt dus.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:17

WOOOW super VQ!!! gefeliciteerd!!

(ik denk dat ik mijn bikini ook nog maar ff in de kast hou)

even een vraagje trouwens...
Stel voor dat ik nu begin met buikspieroefeningen elke dag (3x12) en dat langzaam uitbreid... Vanaf wanneer kan ik dan resultaat verwachten. haha. (even voor mezelf zodat ik weet hoelang ik minimaal door moet gaan)

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:31

Ik heb 3 weken elke dag buikspieren gedaan en toen zag je al wat verschil!! Ik doe ook liggen op de grond en dan je benen omhoog, heel zwaar, dat is voor de onderste buikspieren.

@Oliver: Ik heb een bakje tonijnsalade in de supermarkt gekocht en morgen neem ik bij bakkerij bart zon hele grote bol met tonijnsalade en ei als lunch

mijn dag even aangepast:

o: 1 tarwebrood beetje boter en hagelslag+ mok thee met zoetjes
t: banaan
l: hardbolletje tonijn+ei, tarwebrood ham en boter, beschuit slankie smeerkaas
t: appel
a: 1,5 bord snert met rookworst, bordje gebakken aardappeltjes met appelmoes en mayo oepsie
t: -

heb 2 liter water op, heb 25 km gefietst en ga zo een uur paardrijden (les)! dus dan valt het nog wel mee

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:36

Tonijnsalade is niet zo goed voor de lijn geloof ik.
@ VQ, geweldig man! Kwou dat ik weer in maatje 36 paste.

Ik denk dat je na een maandje wel verschil kan gaan zin Suepergirl.
Dan begin ik morgen ook met buikspieroefeningen, kijken hoe snel we verschil zien.
En idd, met je rug op dr grond (Rug altijd BOL houden!!) en dan benen van de grond, en dan 'fietsen' met je benen in de lucht, dat is heel zwaar, maar heel goed voor je buikspieren.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:50

Bedankt Alleen ik moet het ECHT ECHT ECHT zo zien te houden voor het weer 40/42 is Toch jammer dat je aanleg om dik te worden niet weg te dieëten is Afbeelding

Goh ik geloof dat ik me voor het eerst in mn leven misselijk heb gegeten. Ik heb net 4 enorme stukken brood met pindakaas/roomboter/hagelslag/suiker op......gadverdamme, ik wil echt drie dagen niet meer eten :/

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:55

Aangepast:

O: 1 kom kellogs special k met magere melk en een kopje groene thee.
M: 1 volkoren cracker met kipfilet en 1 snack a jack kaas.
T: 2 plakjes ontbijtkoek
A: Kippensoep, rauwkostsalade, stukje stokbrood met ham, sla, komkommer.
T: banaan of kiwi of niets, dat weet ik nog niet

Sport vandaag: 30 minuten krachttraining, 60 minuten spinning.

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:58

O: 2 krentenbollen en een zacht wit bolletje (moest werken, even niks anders voor handen) en een pakje vifit
T: appeltje, plakje ontbijtkoek
L: 2 geroosterde bruine broodjes, 1 met kipfilet, 1 met ham
T: Appeltje
A: Zo direct vis

Sport: Even niks, heb m'n handen gruwelijk verbrand en kan dus vrij weinig

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:20

VanillaQueen schreef:
Bedankt Alleen ik moet het ECHT ECHT ECHT zo zien te houden voor het weer 40/42 is Toch jammer dat je aanleg om dik te worden niet weg te dieëten is Afbeelding

Goh ik geloof dat ik me voor het eerst in mn leven misselijk heb gegeten. Ik heb net 4 enorme stukken brood met pindakaas/roomboter/hagelslag/suiker op......gadverdamme, ik wil echt drie dagen niet meer eten :/

Bleeeehg vies is dat he, dat heb ik soms ook, echt maar heel af en toe dat ik helemaal misselijk ben, maar regelmatig dat ik zó veel eet, dat ik me niet goed voel.. Helemaal opgeblazen en gewoon echt het gevoel dat je nooooooooit meer wil eten..
Om vervolgens na een half uur weer net zo hard door te gaan

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:34

Spetterlover schreef:
VanillaQueen schreef:

Bleeeehg vies is dat he, dat heb ik soms ook, echt maar heel af en toe dat ik helemaal misselijk ben, maar regelmatig dat ik zó veel eet, dat ik me niet goed voel.. Helemaal opgeblazen en gewoon echt het gevoel dat je nooooooooit meer wil eten..
Om vervolgens na een half uur weer net zo hard door te gaan

OMG ja ! Ik heb inmiddels alweer een gevulde koek en een stuk chocola op, numaakthettochnietmeeruitblablabla.
Nouja morgen weer een balansdag, ik wilde eigenlijk met de bus naar Hilversum maar nu moet ik voor straf fietsen

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:36

Hmmmm eet nu desnoods fruit, yoghurt, brood met gezond beleg...
veeeel water en thee gaan drinken nu..

Haha naar hilversum is niet zo heel ver toch (je komt uit Eemnes toch?), gewoon lekker fietsen

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:40

Oliver schreef:
Ik denk dat je na een maandje wel verschil kan gaan zin Suepergirl.
Dan begin ik morgen ook met buikspieroefeningen, kijken hoe snel we verschil zien.
En idd, met je rug op dr grond (Rug altijd BOL houden!!) en dan benen van de grond, en dan 'fietsen' met je benen in de lucht, dat is heel zwaar, maar heel goed voor je buikspieren.

Deal!! Zal nog ff foto van me buikje maken (maar die laat ik pas zien als ie minder is ) haha
Kan k het resultaat goed vergelijken.
Heb net weer een kwartier gefietst (phoe wat zwaar zeg, zo'n hometrainer) en 3x12 buikspieroefeningen gedaan

@sokje: wat heb je gedaan dan??

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:45

Spetterlover schreef:
Hmmmm eet nu desnoods fruit, yoghurt, brood met gezond beleg...
veeeel water en thee gaan drinken nu..

Haha naar hilversum is niet zo heel ver toch (je komt uit Eemnes toch?), gewoon lekker fietsen

Ik eet maar niets meer, hahaha Het ergste heb ik gehad geloof ik :/ En ik streef er nou ook naar om een keer een weekend ook normaal te doen, ik weet echt niet wat ik heb met die twee dagen maar qua eten valt het me toch zwaar steeds.

Van Eemnes naar Hilversum is denk ik 8 á 10 km, x 2 dus. Vandaag ook gedaan maar met de gruwelijk tegenwind is het wat minder lekker hoor Nouja ik wil niet meteen uit mn nieuwe kleren barsten dus ik moet het er maar voor over hebben

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:45

*zucht* ja diëten is zo moeilijk! Ik haat het zo dat ik het zo druk heb dat ik geen tijd kan nemen om écht te eten. Het is altijd 'even snel iets erin proppen', maar dat 'iets' zijn dan altijd kleine, maar calorierijke dingen als koekjes enzo. Argh.

Maargoed, ik ga gauw weer positief doen hoor

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:09

Oja, 10 km en dan 2x is inderdaad wel ver als je wind tegen hebt

Idd cece, altijd even snel nog een klein koekje, en nog even dit, nog even dat.. en samen is het toch weer een heleboel ongezonde troep

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 23:01

Moet elke dag 2 keer 10 km fietsen naar school (en terug )

Heb me niet gewogen, maar m'n zusje zei net tegen me: Mlies, die broek zat toch eerst veel strakker?

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:57

Ik moest het altijd naar school fietsen ook maar dat heeft toen niet geholpen iig

O: 2 meergranen boterhammen / cappuccino
T: Fruit
L: Salade iig, soep, knekkers
T: Fruit/kwark
A: Heel veel broccoli ofzo

Weer een gevarendag...taart in huis, alweer :/
En in het kader van de balansdag: dat uur fietsen, met pony wandelen [hartstikke kreupel, dat ook nog ], en fitnessen.

dekoezegtboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:13

ik kom mij ook even melden ik denk dat het een goede motivatie is om door te gaan met dieeten
Ik ben 1.83 lang en weeg nu 85 kg
een ideaal gewicht heb ik niet maar er mag wel wat af!
mijn dag ziet er als volgt uit:
O:1 boterham met pasta
T: 1 plakje ontbijtkoek of als ik geen trek heb niets
L: 2 boterhammen met vlees
T: niets hoop ik erg trek een pakje crackers
A: groente schoten (groente + aardappels)
T: evt crackers

en dan proberen aan die 2 liter water te komen....

Helaas kan ik niet veel fietsen ':\ mijn paard staat 30 km ver en mijn werk is ook 30 km weg... als ik dat moet gaan fietsen heb ik 2 dagen nodig voor wat ik normaal in 1 dag doe
Maar goed alles wat dichterbij is doe ik wel op de fiets

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:46

Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met muesli, plakje ontbijtkoek
T: Kiwi
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen, 1 cervelaat, 1 halvajam
T: sinaasappel
A: Geen idee
T: -

Vandaag ben ik vrij, dus dat betekent veel verleidingen.
Wel sportief, een uur fietsen, 1 paard rijden, 1 longeren, 2 x een uur tennissen.

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:59

Planning:

O: Schaaltje magere yoghurt met all-bran. Kopje thee, pakje vifit.
T: Appel
L: Wordt lastig, ga winkelen straks... Denk gewoon een mueslibolletje ofzo..
T: fruitshake
A: Worteltjes, en een salade

Oh ja, even over m'n handen. Gisteren, toen we terugkwamen van de markt zagen we in de spiegels dat 1 van de zijklepjes openhingen.
Op de vluchtstrook gestopt, ik uit de wagen, klep dichtgeschopt... Ik zou nog even voor de zekerheid aan het handvat trekken, nooit er bij nagedacht dat dat al een half uur over het asfalt had geschuurd

M'n vel bleef gewoon plakken, zo gruwelijk heet

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:18

Dat klinkt pijnlijk zeg :|

Ik krijg werkelijk geen hap meer door mijn keel, heb net echt een heel naar telefoontje gehad...mijn bijrijdpony gaat waarschijnlijk naar de slacht Zomereczeem is bijna zeker niet over ondanks vele kuren e.d. [en ze heeft het in de ergste variant, echt verschrikkelijk], haar been is weer helemaal naar de klote...ben echt in shock sinds ik het hoorde, heb het gevoel dat het nu echt menens is Ze is pas zes Afbeelding Nu dus ook echt even niet in de mood voor een paardenforum op dit moment, moet het even laten bezinken :/ Ik meld me wel weer over een paar dagen...

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:23

klte zeg, sterkte

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:34

Wat klote zeg Heel erg veel sterkte!

Ik ben nu een ENORME bak sla aan het eten, zo lekker is dat! Gewoon zo'n zak gemengde salade van AH in een bakje gegooid, gebakken uitjes erbij , cayennepeper, maggi (ja ik ben een btje gek op maggi ) en een klein beetje thousand islands dressing uit een fles. Heb dus nu al mn 2 ons groente gehad

O: 2 volkorenboterhammen (hagelslag, xtralight kaas), 2 witte droge boterhammen, klein bakje meloen
L: die grote bak sla dus en mss straks een banaan of mandarijn

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:42

Ik ben trouwens gezakt voor mn rijexamen, dus ik baal best wel maar ik wil geen vreetbui creeeren, dus probeer me in te houden

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:31

VanillaQueen schreef:
Dat klinkt pijnlijk zeg :|

Ik krijg werkelijk geen hap meer door mijn keel, heb net echt een heel naar telefoontje gehad...mijn bijrijdpony gaat waarschijnlijk naar de slacht Zomereczeem is bijna zeker niet over ondanks vele kuren e.d. [en ze heeft het in de ergste variant, echt verschrikkelijk], haar been is weer helemaal naar de stinkmodder...ben echt in shock sinds ik het hoorde, heb het gevoel dat het nu echt menens is Ze is pas zes Afbeelding Nu dus ook echt even niet in de mood voor een paardenforum op dit moment, moet het even laten bezinken :/ Ik meld me wel weer over een paar dagen...

Jeetje, sterkte zeg!

Jamy schreef:
Ik ben trouwens gezakt voor mn rijexamen, dus ik baal best wel maar ik wil geen vreetbui creeeren, dus probeer me in te houden

Haha, ik moet 25 april ook...Goh, wat was ik dwars toen ik hoorde dat ik gezakt was!
Maar je kunt het hoor, niet gaan vreten! 0_0