Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Antheman schreef:Pepers doe ik niet meer. Het is te koud in huis, en ik heb ook geen verwarmde kas. 2 jaar op een jaar is dit helemaal mislukt. Ik eb nu wel warmtematjes, dus als ik nog zaad in de stal tegenkom, probeer ik het wel, maar ik ga t zeker niet bestellen.
Daarentegen is het wel kicken als t wél lukt
muntdrop schreef:Ik heb ondertussen al 3 soorten gestreepte tomaatjes, oeps. Ook nog een rode adjuma peper gehaald bij de ah vandaag. Leuk experimentje en als er niks uit komt is het niet erg, want zie nu op het bonnetje dat de cassiere hem nieteens heeft aangeslagen. Ik heb zo'n zin in de lente nu, waarom moet het nog zo lang duren
.
Mjetterd schreef:Trouwens, dit is het eerste jaar dag ik asperges ga planten, iemand ervaring mee of is het heel erg moeilijk? Vind het wel jammer dat je een jaar moet wachten voor je asperges kunt eten van je eigen planten. Heb bewust voor groene asperges gekozen, die bleken wat makkelijker te zijn.
8nnemiek schreef:Van mijn foliekas is met de storm de laatste naad ook kapot getrokken.. De rest had ik al met stevig garen opnieuw gestikt, nu deze nog, en hopelijk kan ik em volgend jaar dan nog een keertje gebruiken
xEmily schreef:Ik krijg morgen te horen of mijn moestuintje door gaat ... ik ben zo benieuwd :'3
Groentes die je te veel hebt kan je toch ook gewoon vriezen, ipv al dat weck- en inmaakgedoe?