[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:26

Mijn dag even:

O: activia yoghurtje, 1 bb hagelslag
t: appel
L: 3 bb 30+ kaas/mosterd, cup a soup tomaat
t: 3x mandarijn
t: fruitkick
D: courgettesoep met een stokbroodje
t: bakje vlaflip

Bew: paardrijden

xingridx

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:58

Pff afterlunchdip weer :O

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:01

Hongerrrrr ik ga zo eens lunchen :D

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:36

Hoi dames!
Pff dipje vandaag.... bah.

Mijn dag tot dus ver:
O : 2 sneetjes krentewegge
T: 2 bb mager beleg (beleg van de Weight Watchers)
L: 2 bb mager beleg
T: 3 mandarijntjes
A: bospaddenstoelensoep in bladerdeeg
aardappeldingetjes uit de oven
spercieboontjes omgebonden met spek

hele avondmaaltijd he ! hahaha
gaat hubbie voor me maken.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 15:21

Hoezo heb je een dipje nanka? Niet qua eten toch?

Lekker dinertje!

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 15:40

Nee niet qua eten. Gewoon in mn priveleventje zeg maar ;-)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:16

Zo, heb bijgelezen, wat gaan jullie snel zeg! :D

@Wendy: En, al wat duidelijk over of jij je geld terug krijgt?? Wat een gedoe zeg!
@Nanka: Niets ergs toch hoop ik??
@Sizzy: Fijn he, die wandelende papiertjes! :( . Zo heb ik ooit een rijbewijs op pootjes gehad :P

Mijn schema vandaag:

O: bakje muesli met halfvolle yoghurt( maar begreep dat ik beter over kan gaan op volle yoghurt ;) )
T: niets, heb erg laat ontbeten..... :o
L: 2 bruine broodjes met slankie smeerkaas 20+(dit is toch wel goeie smeerkaas??)
T: 2 mandarijntjes
D: Maaltijdsalade kip van de C1000. Zoooooo lekker!
T: Heb Snack a Jacks en rauwkost liggen.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:18

Wij hebben trouwens ook huisdieren. 1 hond(Mechelse herder) en 2 katten. Helaas kunnen de katten het niet altijd even goed met elkaar vinden....
Maar huisdieren zijn echt geweldig, zou niet meer zonder kunnen!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:03

Slankie 20+ is prima broodbeleg hoor luffie :j lekker ook met plakjes tomaat!

Ik ga zo maar eens afsluiten hier & richting knol :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:32

Ik heb altijd de slankie smeerkaas met sambal, erg lekker!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:55

nanka schreef:
Misschien als ik later groot ben - en huismoeder ofzo - dan wil ik graag een hond :-)

Imre: Fijn van die ruzieende katten.........

Dames, ik ga afsluiten. Mag (THANK GOD!) weer naar huis.
Heb honger en heb zin aan mn spruitjes, hihihi
Fijne avond allemaal!

zou je huismoeder willen en kunnen zijn? ik denk dat ik het niet kan; heb mijn werk hard nodig en ontleen daar een stuk van mijn professionaliteit en eigenheid aan.
hond willen wij ook graag, maar door tijdgebrek doen we dat idd niet. nu hebben we 4 konijnen :+

klinkt als een lekker avondje gisteren ingrid :n heb je het wel weer uitgesproken met niels?

suus, sufkut! hoe kan je nou je kentekenbewijs kwijt zijn? zit dat ding niet in een of andere handtas?

luffie, probeer echt meer de eten meis. volle yoghurt is idd beter dan halfvolle ;)
2 boterhammetjes als lunch is te weinig. doe daar je mandarijntjes bij en eet 's middags als tussendoortje nog eens 2 boterhammen.

gisteren een heel goed maar kort gesprek gehad met hans. hij gaf aan dat hij best heel onzeker is, maar mij daar niet mee wil lastigvallen omdat mij dat misschien ook weer onzeker maakt.
we hebben het over onze onzekerheden gehad (kunnen we het wel etc...) en die blijken behoorlijk overeen te komen. Logisch...
Fijn dat we elkaar weer wat meer begrijpen.

verder ben ik nog steeds draaierig en misselijk. Vanochtend bloeddruk gemeten op het werk en die was tot 2x toe slechts 90/48. erg laag.
VK gebeld en die gaf aan dat dat idd goed kan. Bij zwangere vrouwen kan de baarmoeder de aorta en onderste holle ader dichtdrukken en dat kan ook wanneer je niet ligt.
Goed in de gaten houden, extra zouten nemen (wij eten zoutarm namelijk) en voor de zekerheid dextro, tuc en zoute drop in mijn tas. Als ik dan licht in mijn hoofd word moet ik dat snel nemen en dan trek je over het algemeen snel bij.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:29

@ba: Hoeveel weken ben je nu zwanger?? Wel jammer dat je je zo draaierig en misselijk blijft voelen zeg, hoop voor je dat het snel beter gaat.
Fijn ook dat je zo goed met je man/vriend hebt gesproken(Ik neem tenminste aan dat Hans je partner is.... :D ).

Wat het huismoeder zijn betreft: Mijn vriend en ik willen volgend jaar proberen zwanger te raken(Hoop echt dat het lukt!!), maar ik wil toch wel graag blijven werken als het even kan. Ook al is het maar 2 dagen in de week.

Vind je trouwens echt dat ik te weinig eet?? Voor mijn gevoel eet ik genoeg, soms zelfs teveel.....

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:30

Zie nu net trouwens je onderschrift ba :+ ..........Je bent dus 26 weken zwanger. Blond he! :o?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:31

ik ben nu 26 weken zwanger luf.
han is idd mijn partner :j

ik vind het heel goed als vrouwen kunnen kiezen voor het huismoederschap. je moet doen waar je je goed bij voelt en je niets aantrekken van de mening van de omgeving.
ik ga 3 dagen werken, precies genoeg om de eindverantwoordelijkheid voor mijn klas te dragen, want die kan ik nog niet delen haha.

als ik grofweg jouw kcal tel, zit ik nog niet op de 1000 en daar mogen er zeker 800 bij!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:50

benangelique schreef:
als ik grofweg jouw kcal tel, zit ik nog niet op de 1000 en daar mogen er zeker 800 bij!

Ok, dan probeer ik 's middags 3 bruine boterhammen te eten en normaal eet ik 's morgens ook een tussendoortje hoor. Een eierkoek of fruit of van die continue koekjes. Heb vanmorgen ernstig uitgeslapen en heb pas rond 10.30u ontbeten :o , vandaar dat ik geen tussendoortje heb genomen vandaag.......

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:52

Als het financieel zou kunnen zou ik best huisvrouw/moeder kunnen worden!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:55

daarvoor is dit topic luffie. harstikke goed meid.

lekker hoor nanka dat je die beslissing kan maken!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:22

Ik vind trouwens ook dat iedereen voor zichzelf moet beslissen of ze huisvrouw willen zijn of niet. Zo heb ik een vriendin die het liefst helemaal wil stoppen met werken als ze een kindje krijgt.
Maar voor mij persoonlijk zou ik dat niet willen. Ik vind mijn werk te leuk en ik heb denk ik zo af en toe wat anders nodig dan alleen maar thuis.
Dat heb ik de afgelopen maanden wel gemerkt. Ik zat ziek thuis ivm een nier die verwijderd is, en ik was zo blij dat ik weer kon gaan werken!! Nu wil ik het verwijderen van een nier niet vergelijken met het krijgen van een kind, maar even voor het idee laat maar zeggen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:57

niet de mooiste foto's in een schemerige badkamer met een telefoon, maar hans is niet in de buurt en kon het kabeltje van de gewone camera niet vinden.

buik vandaag, met 26w4d:

Afbeelding
zij met kleren aan

Afbeelding
zij met blote buik

Afbeelding
alles zit van voren...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:00

Mooi buikje ba!! :j Mooie badkamer ook trouwens!! ;)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 23:11

badkamer is net nieuw. als alles in huis af is zet ik het wel op de foto. weten jullie waar al het geklaag voor is geweest :+

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 00:11

Ellen, jammer maar ieder geval succes verder!

Ingrid, balen dat je de bus net had gemist! Dat OV ook!! pfff

Sizz, handig...kentekenbewijs kwijt... Kun je niet nog even heeeel goed zoeken! Je zult zien, heb je straks een nieuwe, vind je die oude opeens! ;)

Nanka, zoo lekker diner heb jij ;) Balen dat je even een dipje hebt :(:)

Angelique, fijn dat je een goed gesprek heb gehad met hans :) Vervelend dat je je nog niet helemaal lekker voelt.. Zoo al een flinke buik! :) Mooie badkamer ook zeg!! Echt leuk!

Zo vandaag die jonge Haf gereden. Ging erg goed. Stap gaat al snel goed. Maar ook echt geoefenend op de nageeflijkheid tijdens t halthouden en wegstappen weer. Draf duurde even, maar op een gegeven moment ging hij aardig constant nageeflijk lopen! Vorige keer lukte dat alleen nog korte stukjes. Hij pakt het zo snel op allemaal! Is pas de 5de keer dat ik hem gereden heb en voor hem dus ook pas de 5de keer dat hij los door de bak rijd.

Daarna m'n eigen knol nog 'gereden' even 25 min gestapt, maar meneer was erg drukjes en kijkerig. Maar zaten wel goede stukjes tussen qua nageeflijkheid, maar met zo'n drukke kijkerige knol is dat niet zo makkelijk :+
Heb de osteopaat ook even gemaild hoe het gaat, vind hem namelijk met longeren zo langzaam (totaal niet actief, pas na een kwartier en wat overgangen, wordt hij wat actiever) en zo moeizaam galoperen enz.. Moet zoveel moeite doen om hem aan te laten galoperen en in galop te houden en dat gaat echt in slow motion... Dit ging eerder veel beter.
Weet niet waar het aan ligt. Vorige week dinsdag vertelde de staleigenaar wel dat hij die dag erg aan het bokken (echt met de kop tussen de benen), rennen en spelen was geweest in de actief stal. Misschien dat hij dit nu dagelijks doet en daarom last heeft. Maar ja waarom dan alleen met longeren... met rijden is hij heel druk, en zeer voorwaarts... Andere stalgenoot zei, misschien door het weer... Dus maar even afwachten wat de osteo terugmailt..

Vanavond even bij m'n ouders geweest.

Dagje
O: yoghurt met muesli (10.30)
T: -
L: -
D: 2 Hartige pannenkoeken met spek, tomaat, champignons

Beweging: 2 paarden gereden en 15 min fietsen en 10 min lopen.

Dag slaat echt nergens op. Ben helemaal vergeten te eten. Ben om 12u de deur uitgegaan naar die haflinger, toen thuis de scooter neergezet en de fiets gepakt (14u) en door gegaan naar m'n eigen paard. Was ik 16u ofzo thuis, en bedacht me dat ik helemaal vergeten was te lunchen. Maar ja toen weer weg, boodschap doen en daarna die pannenkoeken gemaakt....
En daarna naar m'n ouders en net pas terug... Heb gewoon helemaal niet aan eten gedacht vandaag... had ook niet zo'n honger.. nu ook niet..

Planning morgen:

O: volle yoghurt met banaan en beetje muesli
T: - (na ontbijt ga ik die haf rijden en als ik terug kom moet ik vroeg lunchen ivm 12u autorijles)
L: 2 vb magere schouderham
T: eierkoek
D: verrassing... (moet werken bij pgb gezin en eet daar, waarschijnlijk wel iets gezonds)
T: ?

Beweging: haf rijden, pablo longeren, 15 min fietsen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 09:36

oh mooi buikje Angelique!

Ik ben beroerd := halve nacht opgelopen met op hol geslagen darmen, nu nog misselijk en hoofdpijn erbij...fijnnnn :=
Vanmiddag hopelijk wat eerder weg, dan kan ik mn bed in :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 09:44

Oh wat zie je er mooi uit BA!! Hele mooie buik :j
en wat een prachtige badkamer :oo

Bahhh ingrid wat vervelend! Hopelijk knap je snel op en kun je vanmiddag lekker je bed in :)

Pivanti: heb het hele huis al op z'n kop gezet, hij ligt vast ERGENS, maar weet niet waar en staan nog zoveel dozen... geen tijd om die uit te pakken en op te ruimen eerlijk gezegd :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:34

Wat een rust hier :D