Begon de moed echt te verliezen, en uiteindelijk kwam ik ook steeds een beetje meer aan. Zo ben ik nu een half jaartje bezig (stabiel-kilootje erbij-kilootje eraf enz.) en nu ga ik weer afvallen, ben ik van plan iig.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Vandaag;
O: 2 volkoren beschuitjes (hagelslag), plak volkoren ontbijtkoek
T: stuk speculaas
L: 2 volkoren boterhammen (cornedbeef)
T: sinaasappel, bakje magere joghurt, handje nootjes
A: rijst, sla, wat kip
T: -
Ilse schreef:Meer eten probeer ik, gaat ook al goede kant op hoor. Ik eet de laatste twee weken al veel meer dan daarvoor. Qua beweging klopt het niet helemaal wat je zegt, zoveel beweeg ik helemaal niet. Maandags geef ik alleen les (middelbare school), dinsdag rijd ik dan nog paard erbij, woensdag geef ik ook alleen maar les, donderdag héb ik les en rijd ik nu dan Viralda bij. Vrijdags geef ik les en mest ik stallen uit, deze dag verbrand ik wel heel veel. Zaterdags ook, dan heb ik les (paardrijden) en mest ik stallen uit. Zondags doe ik gewoon niets.Ook ik ben het met de andere eens Annetje, maar weet je waar bij jou het punt ligt? Je beweging! Je beweegt zo ontzettend veel vergeleken de calorieen die je binnenkrijgt, dat je wel af moét vallen. Dus óf meer calorieen binnenkrijgen (van mij part smeer je overal pindakaas op) óf minder bewegen
![]()
LotteAnna schreef:
Mijn planning:
O: fruit 'n fibre met magere yoghurt, glas multivitamine
L: kop erwtensoep met plakje roggenbrood met katenspek, kop koffie verkeerd
A: appel, peer, banaan met magere yoghurt en handje fruit 'n fibre, liga crunchy
Citaat:PLanning:
o:magere kwark met fruitnfibre (laat)
l: 500 gram kwark met een mango
t: cherry tomaatjes en een stukje ontbijtkoek
a: zv rijst met paprika, kip en peultjes
Paar handjes pinda's
Annetje schreef:Mijn planning:
o: karnemelk, plakje ontbijtkoek, 2x cracker met cremette
t: 1x cracker met jam
l: 3x cracker met jam en cremette
t: appel
d: aardappelpuree en rode kool