O: kwark met yoghurt en muesli T: appel L: broodje zelfgemaate gehaktbal en anderhalve boterham met pindakaas en jam T: appel, stroopwafel A: gehaktbal met salade en broccoli en paar gebakken aardappeltjes T: stroopwafel
o: Smoothie van melk, banaan, andijvie, komkommer, honing, havermout t: appel l: 5vezelrijje crackers. 2 met.pindapasta en 3 met salade (cottage cheese 75 gr gerookte kip en tomaat, komkommer en sla T: 250 gr magere kwark en 2 krakelingen A: 75 gr vk penne, 75 gr chorizo, geraspte kaas, ei, citroensap, yoghurt, rozemarijn, rode peper en sakade met balsamico azijn B: uurtje kracht training en uurtje fietsen
Planning vandaag O: 150 ml ongezoete amandelmelk, 40 g havermout, appel en handje blauwe bessen met kaneel --> uit de oven + 2 kopjes koffie met koffiemelk L: salade van kikkererwten, witte bonen, kidneybonen, komkommer, cherrytomaatjes en feta aangemaakt met olijfolie, balsamico en kruiden + opkikker T: banaan en minneola A: ? T: schaaltje danio kwark
B: 1 paard gereden en wat tutten op stal, 5 km hardlopen (in blokken van 10 min met 1 min rust)
Gisteren door buikgriep alleen een banaan en een beschuit op. Vandaag iets beter, maar moest met mijn paard naar de kliniek, dus kreeg door zenuwen ook bijna niks naar binnen.
O: 2 beschuitjes met suiker, thee. T: thee, water. L: 2 bolletjes met kaas, glas sap van minneola's. T: thee. A: Dat wordt rijst, wortel en kippendij..maar ik krijg vast niet veel naar binnen. Weinig eetlust.
O: 2 bth met roerei van 2 eieren en een plak kaas; appel L: kapje met pindakaas; linzensoep met kerrie en wortel T: mineola; rijstwafel met kaas en komkommer A: zelfgebakken soda bread met tempeh, portobello en gegrilde paprika; salade van spruitjes, wortel en wasabirucola T: waarschijnlijk chips
O: quinoa, volle kwark, half potje babyfruit, banaan, kurkuma, kaneel, tarwegras L: 2vkb met Philadelphia zalm en romaine sla, 1 bio knackebrod met romaine en oude kaas, 1 gebakken ei T: halve reep Milka Oreo, handje M&Ms A: oven friet, 2 gehaktballen, broccoli, pindasaus en mayonaise met ui T: b&j met slagroom B: naar ballorig met dreumes en fietsen naar kvk om mijn bedrijfje in te schrijven
Sterkte phor. Hopelijk verloopt het allemaal zo goed als mogelijk. Ook voor de kleine Viv.
O. 2 boekweitcrackers met kip L. 2 plakken dik zuurdesembrood met entrecote, truffelmayo en Old Amsterdam T. Worteltjes en tomaatjes D. Linzenschotel T. Handje noten B: 70 min fietsen, uurtje benen trainen
O: 4 pakjes droge crackertjes (vannacht ziek door de zuurkool en abrikozen van gisteren) T: // L: bio-boterham met doperwtenhummus, feta en munt T: handje blauwe bessen, banaan A: gele curry (aardappel/kip/sperziebonen/ui/kokosmelk) met basmatirijst en gebakken uitjes, handje emping, glas wijn
eergisteren: O: 2 appel- kaneelmuffins met honing en kokosschilfers. Smoothie met 200 ml melk, 1 banaan 75 gr framboos en 75gr aardbei. T: rawfoods koek gemaakt v dadel, kokos en noten L: grote kom groentensoep, snee vk brood m 2 eieren, 1 dooier en basillicum T: wat ananas, pruim, handje aardbei T: 2 blokjes zw chocolade en 4 vk crackers met dieetconfituur A: lasagna met spinazie en paprika
11h: 2bth, brie, honing, walnootjes, magarine 16h: idem A: Macaroni, rundergehakt, gele paprika, champignons, courgette T: Cola. Zal wel 1L of 1,5L worden
O: 2 kampioentjes met roomboter, vk cracker met gekookt ei, handje blauwe bessen T: // L: restje gele curry van gisteren, stukje wit biostokbrood met roomboter, glas wijn, warme choco van speltmelk en 2 blokjes 85% choc T: banaan, paar pecannoten A: 2 meergranenwraps met guacamole, kip, tomatensalsa, paprika, ijsbergsla en creme fraiche; graepruit. Misschien zo nog een warme choco
B: 2 paarden rijden: buitenrit 1.5 uur, 40 min dressuur
O: Volle yoghurt met whey crispies, lijnzaadolie en muesli T: eiwitreep en beschuit met muisjes L: 2 vk bth avocado/baba ganoush, krentenbol T: plak bananenbrood en nog een beschuitje met muisjes, glas cola A: Groentesoep met wat volkoren pasta erin T: halve peer en halve banaan T: Schaalfje chips, glas droge witte wijn, 2 licor43
O: 2 bolletjes met kaas, thee. T: appel, smoothie met mango, minneola, framboos en yoghurt. L: 2 vkbth met biologische pindakaas, beschuit met hagelslag. T: 1 loempia, thee. A: macaroni met gehakt, ui, champignons en tomatensaus. Glas karvan cevitam. T: thee, 1 witte wijn, 3 koekjes, japanse bollen (met van die pinda's er in.
O. Havermoutje met whey en krenten, 2 happen volle kwark T. Bananenbrood + hand noten L. Kwark met eat natural muesli T. Appel + eiwitreep D. Groenten met rode bietenburger + cracker met mozarella T. Stukje chocola
Ik heb het heel erg moeilijk om geen suiker te eten.. Ik doe mijn best maar het lukt niet altijd. Iemand anders met een suikerverslaving of hij zijn jullie er af gekomen?
Ik zou ook graag mee willen posten Eet de laatste tijd niet zo best. Meestal ontbijt/lunch ik niet omdat ik gewoonweg geen honger heb en dan 's avonds weer teveel. Hoop wat gezonder/regelmatiger te gaan eten als ik het bijhoud
Vandaag viel mee, was bij m'n ouders L: stokbroodje met filet americain, ui en augurk + kop zwarte koffie T: glaasje port met wat buitenlandse kaasjes/olijven, dat soort zooi A: diepvries mozzarella pizza T: bakje paprika chips + twee glazen ranja en een glas bloedsinaasappelsap
O:250 gr magere kwark met havermout en banaan T: stukje komkommer A: brood van de Turk met Dahl (rode linzen, ui, paprika, bladspinazie en veel kruiden) met cherrytomaatjes/knoflook/citroensap en Chili peper en paar plakjes chorizo T: 2 handjes chips bij widm B: 30 minuten fietsen en uurtje cardiocore
O: 2 bio knackebrod met blue band en jonge kaas. Stuk zelfgebaken sodabrood met boter L: 2 sneetjes sodabrood met kalfsleverworst en salami, klein bakje Brinta, halfvolle melk en wat honing. Banaan met pindakaas en wat M&M's A: tomatensalade met ui, olijfolie en balsamico. Gebraden kip met broccoli en zilvervliesrijst. Mini bakje volle kwark met een halve banaan, koosbloesemsuiker en een lepeltje M&M's. Sinaasappel
Oliver
Geplaatst: 15-02-16 11:51
Gisteren: O: Pistolet met kaas + 4 Tony paaseieren L: Tomatenrisotto, appel met havermout en kokosolie uit de oven A: 2 crackers met Nutella, 1 appel
Vandaag: O: 300gr kwark, el whey, 1 appel L: 4 Rijstwafels met 100gr Hüttenkäse T: ?? A: Zoete aardappel, wortel, courgette rasp uit de oven, 2 eieren B: Zwemtraining T: 250gr kwark, 30gr noten, 2 el muesli