Tuurlijk kan je het! En als je hier geen eet-dagen post dan post je maar over iets anders. Het is niet zo dat je hier niet meer mag komen als je slechter eet.
Eigen planning: O: 2bb (pindakaas/sandwichspread) T: peer, puntje la vache qui rit, snack a jack L: opkikker, ontbijtbiscuit, halve liter biogarde naturel T: appel, ontbijtbiscuit D: ? eet bij ouders T: ?
loodgieter komt morgenmiddag pas. zat vandaag voor een grote klus in utrecht. als het zo plenst kan hij het dak toch neit opensnijden om de lekkagesporen te volgen.
sneeuw hebben we ook gehad, maar nu dus regen imre.
groot ochtendtussendoortje he? heb het nodig blijkbaar, anders barst ik van de honger. is volgens die voedingsdeskundige/dieetiste goed om te doen. 's ochtends hoog inzetten en dan gedurende de dag minder eten.
Ja dat probeer ik nu ook te doen, 's ochtends meer eten en dan aan het eind van de dag minder. Gisteravond laat gegeten (om 7u) en daarna alleen nog maar thee gedronken!
Mijn eetdag is niet zo goed vandaag. O yoghurt/vla met brinta T kwarktaart L 2 crackers met kipkerriesalade + stuk kaas(komijne) T ws pakje sultana's D macaroni of spaghetti T weet ik nog niet ligt eraan of we gaan winkelen want veel is op
na het avondeten hoef ik eigenlijk niet meer, maar is toch geadviseerd wat fruit te eten voor het slapen. je suikerspiegel daalt anders flink en dan duurt het 's ochtends heel lang voordat je van je honger af bent.
Madeira_
Geplaatst: 10-02-09 14:46
Wendy15 schreef:
Idd, niemand hier veroordeeld je of wat dan ook sanne We zijn er om elkaar te steunen Gewoon stapje voor stapje proberen op te bouwen
Ben ik het helemaal mee eens!
Katia (en ik) eten ook niet meer heel veel, maar wij zijn hier toch ook welkom En met Noor ging 't ook tijdje niet helemaal lekker, maar zij was ook van harte welkom toch
Net telefoontje gehad van mijn huisarts, binnenkort operatie, joeppie... Galblaas wordt binnekort verwijderd..
BA, zeker niet nee. Heb liever operatie dan die pijn die steeds terug komt! Mijn huisarts zei, we kunnen haar wel pillen geven of de steentjes laten vergruizen door golven ofzoiets, maar dan komt het net zo hard weer terug en kun je weer van voor af aan beginnen.
jeetje das echt snel Paulien! wel fijn dat je dan van de pijn af bent!
Klinkt wel als goed advies van de dietiste Angelique!
Mijn dag: O: 2 bb chocopasta T: appel T: 2 bb smeerleverworst L: kopje kippensoep, 4 dmb (donkermeergranen ) waarvan 2 met kaas en tomaat, 1 gekookt ei en 1 appelstroop T: timeout koekje T: 2 mandarijnen D: hutspot met balletje gehakt Best stevige lunch, maar had echt zo trek tussen 6 en half 1 zit toch wel een hele lange tijd vanavond even boodschappen doen, ben door mn voorraad fruit en tussendoordingetjes heen wil even wat anders zoeken als alleen maar timeoutkoekjes, maar weet eigenlijk niet zo goed wat...moet eht natuurlijk ook makkelijk mee kunnen nemen crackers zijn lekker, maar ja, beleg daarop is beetje lastig meenemen
Ben al best lang wakker.. Heb vandaag alleen 2 biscuitjes gegeten met smeerkaas + glas melk.. Ga zo nog wel effe wat eten.. Brr vind het wel spannend hoor morgen!
Paulien dat is wel erg snel allemaal maar des te beter des te eerder ben je ervan af/ k weet niet of ik vandaag nog in dit toppic kom maar wil je wel veel sterkte toewensen
enn ik heb geen zin meer en iedereen is al naar huis zowat of zit in vergadering
nog een uurtje
Madeira_
Geplaatst: 10-02-09 16:11
magriet schreef:
Paulien dat is wel erg snel allemaal maar des te beter des te eerder ben je ervan af/ k weet niet of ik vandaag nog in dit toppic kom maar wil je wel veel sterkte toewensen