Ik heb vannacht zooooo veel gedronken, niet normaal. Maar vandaag gaat het helemaal goed. Ik heb vannacht mijn laatste sigaret gerookt en gister voor het laatst slecht gegeten. Heb helemaal zin in gezond doen
Zo even ontbijten, ben alleen bang dat eten verkeerd gaat vallen
Ik heb vanmorgen om 8 uur na mn werk ontbeten met een broodje kroket en werd vanmiddag om half 3 pas wakker met een normaal ontbijt Heb echt zo gaaf gewerkt bij dat feest en was helemaal gesloopt! Daarvoor een feestje bij vrienden thuis gehad wat ook erg gaaf was en nog even naar huis geweest om karbiet te schieten.. Echt super
Vanaf morgen eet ik terug gezond ! De laatste weken heb ik alles behalve gezond gegeten.. Dus morgen doe ik terug mee Vanaf morgen moet ik terug hele dagen leren, en dan krijg ik zoveel zin in eten! Dus wordt het nog moeilijk..
Iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Mijn nacht was rustig, maar wel heel gezellig bij m'n tante Lekkere hapjes, hebben met z'n allen Buzz (Quiz op de PS3) zitten doen en ondanks de hevige mist naar het vuurwerk gekeken. Lag om 04:30 op bed, tot 12 uur liggen slapen en toen naar opa&oma geweest
Lijnen is 'm nog niet geworden vandaag hoor, bij opa&oma nog oliebol en wat toastjes op. Verder beetje last van darmen en beetje misselijk, dus ook geen trek in avondeten ofzo....gewoon een hele gekke dag dus wat eten betreft
Morgen shoppen in Utrecht, maar wil dan wel al netjes gaan doen, gewoon normaal lunchen en 's avonds mager uit eten
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Feestdagen zijn weer voorbij, dus ik ben er weer. Mijn dag vandaag: o- Aardbeienkwark t-/ l- kidneybonen, gehakt en aardappelidee met schijfjes t- pakje sultana d- pistolet met ham en remoulade t- ?
Nog niet bijgelezen. Wil jullie even een heel gelukkig nieuwjaar wensen! En dat er maar veel kilo's af mogen vliegen!
Gisteren in Den haag geweest, was erg gezellig! Lag om half 7 in bed, dus was een mooi feestje Vandaag familiedag gehad en zo lekker even relaxen met vriendje. Pffff, toch lichtelijk brakjes
En, zijn jullie allemaal een beetje uitgeslapen? Sizzy...pfff half 7. Dat hield ik niet uit haha.
Ik heb het afgelopen nacht niet laat gemaakt, dus ik kon er weer vroeg uit vanmorgen. Bij onze familie vlogen de bonbons,nootjes en de appelbeignets om mijn oren. Maar ik ben de afgelopen dagen braaf geweest wat betreft eten. Ondanks oud en nieuw.
31 dec: O: 2 snee brood met kaas T: magere yoghurt met fruit M: 2 snee brood met jam T: 2 mandarijnen A: champignons en andijviestampot
1 jan: O: 2 snee brood met jam T: 2 pakjes crackertjes LU M: 1 pistoletje met kaas T: appel A: salade met walnoten en 2 stukjes stokbrood boullionsoep met champignons
Oh mijn eerste dag ging helemaal niet goed hhahaha.
o: twee broodjes met worst t: 4 minikoekjes l: halve club sandwich met paar frietjes op het strand met een pina colada t: mozarellasticks ook op het strand a: slaan we maar even over denk ik hahaha, ga zo naar de film dan komt er ook weer wat lekker bij....
Anyway vanaf morgen ga ik dus weer vegetarisch warm eten tussen de middag... ben benieuwd! Zondag opent mijn dansschooltje al!! Spannendddd
Hahahaaha zo voelt het ook, eventjes lekker eruit! Als ik vrij ben en ik heb geen verplichtingen probeer ik altijd eventjes naar het strand te gaan om bij te komen... Heerlijk Vandaag besloot ik mezelf te tracteren hahhaha, normaal neem ik zelf water mee en en broodje ofzo...
Wow.. ik heb m'n dag nóg slechter gemaakt. Halve chocoladeletter + 6 biscuitjes op Blegh Heb ook zo'n krampen in m'n baarmoeder en m'n rug doet auw auw auw.. niet leuk
Ik ga me hier even aanmelden. Mijn goede voornemen is om minstens 10 kilo af te vallen. Enkele jaren geleden is het me gelukt, maar helaas ik heb het niet vol kunnen houden.
hey meiden ik heb gister geen vreetbui gehad en ik voel me nu echt beter dan na dat ik een dag heb lopen vreten ik had wel me zelf een handje drop gegund maar dat kwam ook omdat ik gister na dat ik met me hond uit was geweest super dizzy was en echt bijna flauw viel. Dus vandaag er ook weer een goed dagje van maken hoop ik.