Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Aangepast. Beetje meer dan anders vandaag, maar dat kan wel. Qua beweging niets gedaan, maar misschien straks nog oefeningen doen.o: glas karnemelk, 2x cracker met jam
t: 1x evergreen krent + b'tween free chocolade
l: 4x cracker met jam
t: appel
d: spaghetti met rode saus uit zo'n potje, toscaanse carré, erwten en een beetje champignonsoep
Flevogirly schreef:Mocca: zoveel al! Goed hoor![]()
Oww ik ben ook écht weg van Amo![]()
Mocca schreef:Ik krijg er niet snel honger van flevo, maar doe het alleen als ik thuis blijf 's ochtends. Op school krijg ik altijd véél sneller honger, en mijn maag maakt nogal lawaai dus niet erg plezierig voor de rest van de klas.
Ik ga ook aan de economie, toets vanmiddag.
Sizzy schreef:Misschien ligt het aan mij Annetje, maar ik vind dat je nog steeds een eetschema hebt om bij af te vallen.
Flevogirly schreef:Mocca schreef:Ik krijg er niet snel honger van flevo, maar doe het alleen als ik thuis blijf 's ochtends. Op school krijg ik altijd véél sneller honger, en mijn maag maakt nogal lawaai dus niet erg plezierig voor de rest van de klas.
Ik ga ook aan de economie, toets vanmiddag.
Ik heb last van hetzelfdevandaar dat ik vroeg of je dan niet snel honger kreeg, want mijn maag maakt dan ook nogal lawaai
wat eet je als je naar school gaat? Gewoon brood.