Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Oliver dat is echt te weinig, vooral omdat je ook nog lang gaat sporten. Hier schiet je niks mee op!!! en suepergirl, ik vind echt dat ook jij maar weinig eet hoor!
Mocca schreef:Ik moet nu nog 2.2 kilo.
Jemig, ik ben in al die tijd dat ik nu op dieet ben nog nooit zoveel afgevallen, terwijl ik meer eet dan in het begin.
Ilse schreef:Hoe groot is jouw ontbijt eigenlijk Mocca? Dus hoeveelheid muesli en yoghurt?
LittleAnn schreef:Oef sl, ik ben destijds echt kilo's aangekomen toen ik bij de bakkerij werkte, elke zaterdag mochten we het gebak opeten omdat het anders naar de varkens ging... en wat dacht je van paaseitjes met pasen? Is echt veel te snel in je mond gestopt! Iig succes met je sollicitatiegesprek.
Mocca schreef:Sokje, vind het wel netjes maar iets meer zou ook mogen hoor! Zeker appels vullen niet erg en krijg je een hongergevoel van. En wat is pilaf?
More schreef:O:1 tarwebrood met beetje hagelslag en dieetboter+mok thee met zoetjes
t: kleine appel
l: 1 kaisserbol met komkommer, ham, kaas, gekookt ei
1 tosti bruinbrood, miniwitbroodje tosti (met weinig ham en kaas)
1 knackebrot slankie smeerkaas
t: banaan
d: 2 aardappeltjes, rode bietjes, schnitzel, met een beetje jus, kommetje joghurt
t: word appel
Ik heb 2 liter water op, en heb 1 uur (zware) paardrijles gehad![]()
(was heel leuk)
Ik dacht dat ik vandaag heel veel had gegeten maar het valt me nog mee![]()
Beetje te grote lunchmoeder had allemaal lekkere dingen gehaald ... kon het niet laten...