Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik weet dat het niet slecht is om witte producten te eten, mits gecombineerd met voldoende gezonde producten waar ook vezels in zitten
Ik eet tegenwoordig wel alleen nog witte/basmatirijst. 

_Kiki_ schreef:O: geitenyoghurt, zemelen, haver-, gerst-, boekweitvlokken, lijnzaad, cacaonibs
T: -
L: avocado, tomaat, paprika, sprouty kiemmix, tapenade, amandelen
T: 2 bolletjes ijs; frambozen
T: 2 capuchino
A: broccolisoep, pangasius met creme fraiche, rijst en courgette
T: aardbeien
T: kaassoufle, sinaasappelsap
), tomaatjes, frambozen, bosbessen
Anoniem schreef:Fijne Pasen allemaal!
Mijn lijstje:
O: havermout met blauwe bessen, scheutje kokosmelk en water
T: -
L: 1 speltkapje met gekookt ei, 3 vk crackers (2x hummus, 1x komijnenkaas), paar aardbeien
T: 7 (ongezouten) noten, vrij veel olijven, paar groene pepers uit de nachos van vriendje
A: schaaltje gegrilde groenten (pompoen, courgette, aubergine, ui) van de La Place, halve appel
B: eieren zoeken

, dus een wat raar lijstje vandaag, eigenlijk avondeten van gister wat uitgesmeerd over de dag.ChantalSmook schreef:Edit; gister
O: havermout/melk/lijnzaad + 2 vezelrijke crackers met kaas en 2 sinaasappels
T: Gestoomde prei, champignons en halve groene paprika + halve avocado met 1 gekookt ei en 1 tomaat met 2 rijstwafels
T: paaseitjes
A: BBQ: barbeque saus, halve hamburger, 1 sate stokje, half worstje en 1 speklap, wit stokbrood met beetje kruidenboter, sla/tomaat/komkommer
T: paaseitjes + 2 kiwi en 1 peertje
B: 45 minuten fietsen
Over de dag heen wel meer paaseitjes gegeten. Vandaag eet ik weer mee op het werk i.v.m. de paasdagen en ze gaan nog een keer BBQen.
maar heb ervan genoten:
en Een bord vol met ijs en chocola!
Jezzi schreef:O- 250 gr griekse yoghurt, kleine banaan, handje walnoten, tl honing
T- kiwi
L- 2 gebakken eieren, 2 plakjes spek
T- appel met een beetje kaneel, handje walnoten, paar pure chocolade eitjes
D- rijst, stoofpotje met kip, doperwten, ananas en monchou
T- handje naturel chips
Planning voor vandaag;