Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flevogirly schreef:Annetje: wat is cremette? Heb er echt nog nooit van gehoorden vullen crackers wel zo dat je de hele dag geen honger hebt? Ik zou dat denk ik niet volhouden...
![]()
VitaLu cracker van LU. Zijn heel lekker, vullen redelijk. Meestal eet ik het dubbele (4 dus of 3) maar ze waren op en we hadden ook geen brood meer in huis
Dus dan maar wat minder eten.Annetje schreef:Alvast mijn planning voor morgen:
o: glas karnemelk, 2x cracker met pindakaas (oeeehooee heb daar nu al zin in)
t: 1x evergreen krent + b'tween free chocolade
l: 2x cracker met jam + grote appel
t: 2x cracker met cremette
d: volgens mij wordt het een soort van gigantische visstick met rijst, maar ik weet het niet zeker.
Maar misschien ga ik nog wat oefeningen doen, of Viralda meenemen op een wandeltochtje als ik voor het donker thuis ben.
) en fruit

) en onwijze buikpijn, nu ook. Heb echt behoefte aan gezond voedsel 
(ben volgende week eigenlijk pas jarig, maar dag voor kerst is niet zon handige dag om het te vieren)
gefeliciteerd!!!

Alsvast gefeliciteerd dan. 
Man wat is het koud buiten, brrr. 
..
Thanks!
Altijd leuk om te horen, zowel van het gewicht als de fries. 
sorry niet goed gelezen.. 

Flevogirly schreef:Annetje: philadeplia vind ik wel lekker, maar ik hou sowiesow niet heel veel van kaas maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Maaltijdcrackers vullen misschien inderdaad wel, ik dacht dat je van die kleine crackers bedoelde en daar zou ik het nooit op volhouden
Maar die zijn niet echt gezond en lijkt mij inderdaad dat je daar niet op kunt teren.
) maar na die crackers niet. Als ik na die crackers honger heb, heb ik meestal gezonde honger zeg maar.
maar ben 24ste pas jarig dus vandaar denk dat ik het nog niet gezegd had 
(allemaal verspreid hoor van iedereen
)