Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:En ik wil mijn dag+gister+hele weekend ook vergeten
.
Mocca schreef:Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met muesli
T: Sinaasappel
L: 2 geroosterde boterhammen, 1 halvajam, 1 cornedbeef
T: -
A: Gegrilde tonijn, worteltjes en wat gebakken aardappeltjes en voor de rest rijst
T: Plakje ontbijtkoek

)+mok thee, 2 schepjes suiker
hihi ik lees dat hij 559 calorien per 100 gram heeft en er zitten 2 stukjes in van 20 gram... is dus ongeveer 225 calo... laat maar dan
LittleAnn schreef:
Mijn dag:
o: banaan
t: niks
l: twee flinke bruine boterhammen met geraspte kaas 50+ en beetje dieetboter
t: heerlijk gefitnesstdaarna nog twee boterhammen met kaas gegeten
a: roerbakschotel uit de vriezer, toetje was een appel
Daarna nog een kopje thee met plakje volkoren ontbijtkoek.
Vanavond nog even lekker paardrijden.
daarom moet je er eigenlijk helemaal niet aan beginnen, das makkelijker dan er eentje pakken! More schreef:@ mocca: als ik jou dagen lees doe je het echt goed!!! val je al veel af?

), dan ga ik eten. Maar heb het gehouden bij een kiwi, plakje ontbijtkoek, beetje joghurt en een koekje (café noir).
VanillaQueen schreef:Ik heb nu echt HONGER, door het vroege eten [half vijf ofzo]
...maar eh, snel naar bed dus
cece schreef:Ik baal echt zo van mezelf dat ik me niet kan inhouden.. Élke dga is weer hetzelfde. Ontbijt gaat goed, maar als ik eenmaal één ding lekkers eet (zelfs een paaseitje) wil ik de hele dag vreten. Maarja, ik zal jullie maar niet lastig vallen met mijn negatieve verhalen. Jullie kunnen echt zo goed eten!
Mocca schreef:VanillaQueen schreef:Ik heb nu echt HONGER, door het vroege eten [half vijf ofzo]
...maar eh, snel naar bed dus
Erg he, als ik moet werken (2/3 avonden per week) eet ik al om 5 uur, en dan zeker als je na je werk moe thuiskomt héb je me toch een honger.
Nouja ik ga dan gewoon slapen...en me heel hard verheugen op mn ontbijt

), en misschien wat chips/worst

incl pizza enz
)
) en die had ook als bijwerking 'gewichtsverandering' ik ben nu sinds 2 weken gestopt dus ik denk (en hooop) dat het nu ook wat sneller gaat
.
)+mok thee met zoetjes
)

Goede motivatie omdat jullie kunnen het dan kunnen lezen als ik gezondigd heb.