deksel schreef:Maar goed ik heb ook al een tijdje geen kaas op dus kan ook zijn dat ik dacht dat het naar echte kaas smaakte.
Zo gek vind ik dat niet, want ik denk dat smaak en dat wat je lekker vindt wel degelijk kan veranderen door een ander eetpatroon.
Zo waren we gisteren bij vrienden uit eten en er was ree klaargemaakt. Biologischer en schoner vlees kun je niet krijgen (was zelf geschoten hierin de buurt). Nu was het niet heel erg gaar klaar gemaakt zoals ik altijd doe, maar als ik heel eerlijk ben vond ik het vlees gewoon echt niet lekker. Terwijl ik vroeger met name wild zeer lekker vond (mijn opa was jager, dus regelmatig wild gegeten als kind). Dus het geen vlees eten vind ik eigenlijk helemaal niet moeilijk meer en het begint meer en meer voor vis ook te gelden dat ik minder en minder lekker vind worden en dan echt een beetje met

Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik echte kaas niet meer lekker zou vinden want dat is nu wel belangrijker geworden en daar kan ik echte goesting aan hebben. Maar ik ga zeker als we nog eens in Limoges zijn de vega kaas proberen van "nature et moi". Wie weet.