benangelique schreef:dat snap ik wen, maar wat hebben zij gezegd? heb je recht van spreken?
wat doe je dan ingrid als je je wasje aan het draaien bent?
Ik heb 3 keer gebeld
De eerste die ik sprak vertelde me dat de cursus idd komende maandag begon, maar moest nog navragen over boeken.. De 2e die ik belde vertelde dat de moduul is afgelast en nu in februari begint en dat ik een aangetekende brief moest schrijven maar kon me niks vertellen over wel of niet geld terugkrijgen..
Toen juridisch loket gebeld hoe ik het moest aanpakken (wil me gewoon hier uitschrijven en dat laatste vak bij een andere school gaan volgen, heb hier al zó veel problemen gehad en dit moduul is nu al 3 keer uitgesteld dus wie zegt dat dat in februari niet weer gebeurd..) Alleen die konden me ook niet zoveel vertellen.. Ja dat het niet netjes is (
) en dat ik de voorwaarden na moet kijken wat daar in staat over uitstellen van lessen.. Maja dit is het laatste moduul wat ik moet volgen en wordt al vanaf vóór de zomervakantie uitgesteld, dus op een gegeven moment moeten daar toch grenzen aanzitten? Zéker als ik me voor een 1-jarige opleiding heb ingeschreven, moet niet opeens 2 jaar worden..
Toen vond ik op de site in de studievoorwaarden dit:
Citaat:
4.5 Annulering van cursussen door IPD: in geval van onvoldoende aanmeldingen voor een cursus is IPD gerechtigd de cursus te annuleren. Indien een cursus niet doorgaat wordt binnen 30 dagen na het verstrijken van de eerste lesdatum het betaalde cursusgeld gerestitueerd. Hierbij moet de cursist aangeven op welke rekening het bedrag teruggestort moet worden. De cursist maakt geen aanspraak op vergoeding van eventueel geleden schade. IPD zal de cursist een aanbod doen voor het volgen van dezelfde cursus op een andere locatie/ tijdstip, indien daar mogelijkheden voor zijn.
Dus toen weer gebeld en ze dit voorgelegd, en als het goed is wordt ik teruggebeld door iemand van het bestuur ipv een telefoonmiep die me niks kan vertellen, dus dan wacht ik dat nu maar even af..
Wordt er een beetje niet goed van