Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En dan ben ik pas 1,5 week bezig! Het is gewoon allemaal lui vet wat ik nu kwijtraak, dus ergens ook wel logisch dat het snel gaat!
?
Maar toch kijk ik uit naar mijn volgende opleiding, verpleegkundige
Ik voel me dus weer helemaal toppie!
)
maar we zien wel 
ga school nu bijbenen en hopen dat ik slaag dit jaar!
Maar we hebben de waarden bekeken en gezien wat er nog moet aangepast worden, ik moet méér fruit én melkproducten eten dus zou een dag er zo moeten uitziet:
Zal het standaard worden maar ga het nog afwisselen met iets anders
Ik ga even spieken naar jullie tussendoortjes dus
Kan ik wat ideetjes opdoen 
katiavl schreef:Wat voor operatie amaris
Fruit en melk gaan te te weinig voedingstoffen en kcals toch niet aanvullen?
Ik zit nu op een schema met 1500 calorieën en misschien meer 
Pivanti schreef:Haha angelique Dat is duidelijk![]()
Ik ga sowieso aanstaande donderdag, kan ik kijken of het bevalt enz.
Dat is wel een goed voorbeeld die dag
Ik had vandaag ook zo'n smiddags, maar heb nu ik er over nadenk gisteren ook weinig gegeten! Handig om te weten! Goed eten dus![]()
Katia, vervelend dat je misschien sondevoeding moet.
Amaris, wat voor operatie moet je misschien? Veel fruit moet je eten zeg!
Proefles dansen gaat niet door, die vriendin smste net dat ze misselijk is. dus nu kijken of we volgende week kunnen
Dank jullie voor jullie mening![]()
Sizz, dikke knuffel! Heel naar zo'n beslissing moeten nemen, maar denk ik wel de juiste beslissing!

Maar ik eet voor 2 mandarijnen maar eigenlijk 1 stuk fruit
In totaal zou ik dus zo'n 6 mandarijnen mogen eten

Van 10 tot half 2 stadswandeling gemaakt met bouwkundeleraar. Was interessant
Maar zoooooo kouddd
En toen van half 2 tot 5 ofzo wezen shoppen met een vriendin die daar op kamers woont
Wen nieuwe sneakers, nieuwe enkellaarsjes met heule hoge hakke
Nieuwe sportbroek, met bijpassend shirt
En een bodywarmer
Toen nog ff pizzeria ingedoken en wen om kwart voor 7 weer op de trein om vervolgens om 9 uur weer op Texel aan te komen
Wel moe nu
Maar was wel leuk dagje 
)
Het schijnt vannacht nogal te gaan sneeuwen. Vriendje is vrij maar wil me niet met de auto naar kantoor brengen als er sneeuw ligt, dus dan zou ik moeten fietsen. Maar heb vandaag ook gefietst en nu doet mijn knie weer veel pijn. Bovendien is een half uur fietsen over een besneeuwde weg ook niet echt fijn. Morgen ochtend maar eens kijken hoe het eruit ziet buiten... 

haha 

beetje jammer 

kwam vanmorgen collega tegen in de bus, die werkt nu ong. zelfde tijden als ik en gaat naar R’dam dus kunnen stuk samen reizen gezellig