Maaltijdsalade met bladspinazie, couscous, geroosterde prei, mais, asperges, sperzieboontjes, gepofte tomaatjes en nog wat toppings (o.a. geitenkaas) en een bagel met zoete aardappelspread, ricotta en muhammara. Op het werk
Bloemkool soepje met vega spekjes En melanzane met brood
Roodvos
Geplaatst: 18-08-23 20:59
Kapsalon met zoete aardappel.
Groente-tomatensoep met penne, focaccia en een vega burger.
DieL_Zor
Geplaatst: 18-08-23 21:46
Lunch als avondeten had ik m’n tweede portie van woensdag.
ElfBeau_067
Geplaatst: 19-08-23 13:06
Daar ben ik weer! Dit eten was van vorige week:
JoyCiej007
Geplaatst: 19-08-23 15:25
Oh, wat een leuk en inspirerend topic!!!
Ik hou ook ontzettend van lekker koken (en uiteraard eten), vind het erg leuk om af en toe wat dingetjes uit te proberen, te werken met wat minder voor de hand liggende ingrediënten, of koken voor familie en vrienden. Geen (kleine of grote) groepen tegelijk, gewoon iets maken en dan 1 op 1 laten proeven, of wat afgeven voor later.
Al heb ik er ook lang niet altijd zin in hoor, of te druk met andere dingen.
Woon alleen, dus deel soms wat uit voor de liefhebber en rest vries ik in. Ik hou me meestal niet vast aan 1 bepaald recept, ik combineer vaak recepten met elkaar en geef er vooral mijn eigen draai en smaak aan. Proeven, "proberen het nog beter te maken", etc.
Vd week een zalm-spinazie lasagne gemaakt, met zelfgemaakte bechamelsaus, prei, ui knoflook, en gegrilde courgette plakjes. Uiteraard met kaas.
Ben niet zo'n beste food-fotograaf...
Maareh, was erg goed gelukt, al zeg ik het zelf, hihi. Grote schaal vol, ook wat uitgedeeld aan m'n moeder, die eet t vanavond, en vriendlief mag morgen proeven.