Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:Ik heb vandaag toch maar weer eens havermout afgewogen. Ik nam altijd 6 eetlepels, staat oo het pak dat dat ongeveer 40 gram is. Ik wegen: 20 gram.Maar het lijkt best veel en vult (net) genoeg...
O: 20 gram havermout met amandelmelk, rozijnen, halve eetlrpel appelstroop en kaneel.
B: anderhalf uur in de tuin bezig
T: banaan
B: fitnessblender workouts: cardio warm up, abs en cardio&abs ( totaal een half uur)
L: 1 bb met rosbief en 2 wasa delicate crackers met klein beetje humus
T: pruim, wasa delicate cracker, handje rozijnen
A: Rosbieflapjes en kastanjechampignons van de grill, 1 gepofte aardappel met wat zout
Anoniem schreef:Gefeliciteerd phor!
En many, dat ontbijt klinkt LEKKER! Mijn havermout en rijstmelk zijn opMorgenochtend dus iets anders eten.
Ik heb behoorlijk veel op vandaag:
O: havermout met appel en rijst/amandelmelk
T: 6 vk crackers met hummus
L: basmatirijst met spinazie, chinese kool, sambal en pinda's
T: 250g dadels (zo'n doosje van AH excellent)
A: verse tagliatelle met saus van paddestoel/slagroom/brie, stukje beef, rucola en basilicum
B: 1.5 uur fietsen, 45 min paardrijden, 15 min NTC
Comments zijn zoals altijd welkom!
Plien91 schreef:O: 2vk bth kaas/cervelaat, glas karnemelk
B: 2u huis poetsen...
T: Kopje koffie + 2 bastognekoekjes
L: Italiaanse bol cervelaatworst
T:Peer4 rauwe wortels, onbelegde meergranenwrap
B: 4,5km hardlopen
A: Gazpacho (rauwe, koude soep van een gele paprika, mais, wortel, komkommer en tomaat) Alleen de soep vond ik, hoewel superlekker, wat weinig, zeker na m'n hardlooprondje. Dus heb er nog 2vk bth met kaas bij gegeten.B: 3km hardlopen
T: 10 dadels, koffie met melk, pruim
ChantalSmook schreef:Wauw Madeira wat een prestatie!!
Super knap zeg. Wat is je uiteindelijke resultaat?
Deze week word even wat minder. vr/za/zo SOLAR weekendfestival, dus weekend op witte broodjes chocopasta, water, wat wijn, chips in de avonden iets van daar een frietje of een wokmaaltje ofzo.
Vandaag en morgen in ieder geval lekker spinnen en 1 abs les. En kan nog 3 dagen Jillian doen. Baal wel een beetje. Liefst wil ik gewoon een zak appels ofzo mee nemen. Maargoed het word 35 graden en kan ik echt niet meegesjouwd krijgen. Dus ff lekker een zondig weekendje en dan daarna er weer tegen aan.