Hoe lang laat jij de mest liggen voordat ie gebruikt kan worden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muntdrop schreef:NenaC schreef:mijn schoonmoeder heeft een keer de courgette in een pot geplant, alleen die dingen worden wel twee meter bij twee meter, dus dat vond ze niet echt een succes, aangezien die plant op een gegeven moment overal was, behalve in de pot.
Nouja hij groeide dus wel goed in de pot
Jolandaa_ schreef:moerbei ken ik alleen als boom. helaas is die hier 2 jaar geleden kapot gevroren. Hij is te duur om m'n oma 'even' kado te doen ":+
Dagmar80 schreef:Ik heb nog wat radijsjes, zo'n leuke mix met paars. roze en rood enzo in een pot, moet ze maar eens oogsten. Aantal wel flink uitgedund door mijn gravende puppy
Volgend jaar wil ik ook graag courgette, heb je daar een leuke kleiner blijvende soort van? Wil hem dus het liefst in een hele grote pot zetten. Ik vind het sowieso wel leuk om niet van die standaard groentes te hebben die je ook gewoon in de supermarkt kan kopen.
Ik moet nog steeds mijn overleden tomatenplantjes e.d. opruimen, heb nu een verzameling zielige groenteplanten in pot die nog even in de compostbak moeten...Beetje mooi weer tuinierder
8nnemiek schreef:Nog een paar maandjes, dan kunnen we weer gaan zaaien![]()
Ik ga het komend jaar wat groter aanpakken. Meer voorzaaien, en heb nu een groter stuk grond.. Dus ik begin komende maand maar eens met plannen