Leuke foto Paulien

Succes Sizz! Zet hem op!!
Ukje, gewoon lekker rustig aan doen meid Anders ga je lekker een dvdtje op de bank kijken ofzo
Ik heb best een relaxed dagje. Gewerkt van 6.45 tot 9 en toen naar stal. Knol gelongeerd aan de dubbele longe, gemest, gevoerd. Net terug. En dan straks om 14.45 weer naar het werk. Even een kind uit school halen 15.15 en om 15.45 kom de taxi met andere kind en dan gaan ze met hun pa om 16u naar de tandarts. En als ze terug komen eten geven en dan ga ik weg, want die pa is dan toch thuis. Dus weet vandaag ook zeker dat ik gewoon 17.45 weg kan. Dan naar huis even eten, en dan naar de proefles hiphop streetdance. Helaas wel van 21 tot 22u dus eer ik thuis ben en in mn bed ligt, is dat eigenlijk veel te laat.. gezien ik morgen wel weer 5.45 op moet en heel de dag van 6.45 tot 18 moet werken...

Woensdag heb ik de proefles pilates (Heb ik ergens anders weleens gedaan al, maar dacht doe hier ook een proefles, is toch ook gratis dus waarom niet

Heb nog werk aangeboden gekregen voor de donderdagavond. Met een mevrouw mee naar het zwembad bij een revalidatie centrum. Haar dan aan en uitkleden, afdrogen enz En dmv een til lift verplaatsen. Is voor 2 uurtje. Is wel tijdelijk 2 maanden want diegene die het normaal doet heeft co-schappen. En daarna misschien nog wel eens..
Ik dacht aan de ene kant is dat wel weer een ervaring erbij, ervaring met een tillift, en met een ouder iemand dan alleen kinderen. En ja een extraatje is leuk meegenomen (of eerder ten compensatie van mn vakantie en die week erna werk ik ook weinig, en gezien ik geen vakantie dagen hebt oid dat zit bij t uurloon in, alleen bij ziekte krijg ik door betaald).
aan de andere kant... kost weer extra tijd...
Doe donderdag wel altijd smorgens m'n paard en werk dan van 13.30 tot 19/19.30u En dat is in Arnhem. Dat zwemmen daarna is wel vlakbij vanaf m'n andere werk. En dat zou vanaf 20.10 zijn (kan niet eerder want zwembad gaat pas half 9 open)
En ja anders doe ik donderdagavond ook geen schooldingen, omdat ik altijd pas tegen 20u thuis ben, dan nog even rustig aan, douchen enz
Is natuurlijk ook wel tijdelijk.
dus ja.. zit een beetje in dubio..