Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Espoir_ schreef:Lijstje van gisteren volgens het voedingsschema had er zo uit moeten zien:
O: 2 volkorenboterhammen met alpro smeermargarine, 1 met honing en 1 met 20+ kaas
T: 200 ml magere vruchtenkwark en 1 sinaasappel
L: 2 volkorenboterhammen met alpro smeermargarine, met honing en stukjes appel
T: 200 gram magere vruchtenkwark en een mandarijn
A: 100 gram spaghetti, ui, knoflook, tomaat, versie spinazie, geitenkaas en wat cashewnoten
T: 150 gram magere vanille vla en 2 mandarijnen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het teveel koolhydraten vind bevatten. En moet ook zeggen dat ik de vegetarische variant heb laten maken, aangezien ik geen vleeseter ben.
Mijn lijstje is gisteren geworden
O: 2 volkorenboterhammen met pindakaas
T: een plak kaas
L: witte stokbrood met kipsalade (werd gevraagd met een vriendin wat te eten die ik haast nooit zie)
T: / (zat heeel ergvol)
A: ik heb het menu gegeten van het voedingsschema maar dan zonder spaghetti
T: proteïne reep
Ik heb heel veel nog niet in huis. Moet bijvoorbeeld appelstroop en honing halen voor op het brood.
Bhriseis schreef:Zo lang als ik me kan herinneren vieren wij Pasen met uitgebreid tafelen... Voor katholieken is het toch ook het belangrijkste feest van het jaar?
KarinvdM schreef:Bhriseis schreef:Zo lang als ik me kan herinneren vieren wij Pasen met uitgebreid tafelen... Voor katholieken is het toch ook het belangrijkste feest van het jaar?
Maar wat heeft dat met je volvreten te maken? Ik snap dat niet.
Vroeger gebeurde dat alleen met kerst. Bovendien heeft Pasen, of welke christelijke feestdag dan ook, voor de meeste Nederlanders geen enkele waarde meer.